Why are tears falling
Why is my heart ripping?
It's no use to me
~♡~
"Aku baru pergi keluar rumah sekejap tapi kau dah mula keluar dengan lelaki lain.. Dasar jalang..."
"Tae-Taehyung?" Fifi terkejut setelah mendapati Taehyung berada di belakangnya dengan wajah datar tapi jelas sekali yang Taehyung sedang marah...
"Balik. sekarang." Taehyung mencengkam bahu Fifi dengan kuat membuatkan Fifi ketakutan...
"Ju-Jungkook, a-aku balik dulu..." Kata Fifi sebelum mengikut langkah Taehyung dengan laju kerana tangannya ditarik suaminya..
"F-Fifi"Jungkook bangun dan memandang Fifi yang perlahan-lahan hilang dari pandanganya... Dia mengeluh kesal.. Ternyata Kim Taehyung ini juga posesif terhadap apa yang sudah menjadi miliknya..
Kediaman Kim
Taehyung POV
"Keluar." Ujar aku dengan tegas... Fifi terdiam sambil menunduk untuk mengelakkan dari memandang mata aku. "Aku cakap, keluar! Kau pekak ke apa, Hah?!"
Fifi segera keluar dari kereta dan berlari masuk ke dalam rumah.. Aku mendengus kasar... Perempuan ni betul-betul dah mencabar kesabaran aku.
Dengan cepat aku masuk ke dalam rumah dan naik ke bilik untuk mencari Fifi dan Fifi betul-betul ada di dalam bilik, sedang memainkan jarinya di atas katil...Aku melipatkan tangan aku didada.
"Seronok keluar dengan namja tu? Aku tahu kau asalnya memang jalang macam mak kau tapi aku tetap suami kau and also,"
Aku mendekatkan kepala aku di telinga Fifi. " Kau tahu tak apa hukuman untuk isteri yang curang?" Tanya aku..
Fifi yang menggigil mengelengkan kepala tanda tidak tahu... Aku ketawa sinis.. " Ini." Kata aku sebelum menolak Fifi jatuh dari katil....
End of Taehyung POV
Fifi POV
Aku terkejut dan mula mengalirkan air mata aku, memandang Taehyung yang baru sahaja menolak aku dengan kasar...
Taehyung menunduk sambil mengusap pipi aku... "Muka kau ni cantik tapi sayang.."
PANG!
"Muka dah banyak noda..Menjijikkan.." Taehyung menampar muka aku dengan kuat.. Darah pekat mula mengalir di sudut bibir aku, begitu juga dengan air mata aku yang mengalir tika menahan sakitnya tamparan tadi...
"Dan tubuh kau..." Tangannya beralih mengusap tubuh aku lembut.
"Cantik dan menarik.. tapi sayangnya juga..." Taehyung memandang mata aku tajam sebelum-
BUGH!
"Akh! sa-sakit.." aku mengerang sakit ketika Taehyung menumbuk perut aku dengan kuat...
Belum lagi sakit ditumbuk tadi menghilang, Taehyung melibas badan keding aku dengan tali pinggang beberapa kali, membuatkan aku merasa sakit di seluruh badan...
"T-Tae, Sa-sakit hiks-" aku memeluk tubuh aku untuk menahan sakit yang teramat...
"Tch.. Kau kotor.. " Taehyung mulai mengheret badan aku dan mengurung aku dalam tandas dan mengurung aku di dalam tandas.. " Kau mandi dan pastikan badan kau suci dari dosa-dosa kau tu.." Kata Taehyung sebelum aku mendengar bunyi tapak kakinya beredar meninggalkan aku di ruangan bilik itu...
"H-hiks.. Akh, sakit...."
End of Fifi POV
Taehyung situation...
Taehyung keluar dari rumah dan duduk diluar rumah sambil menghisap sebatang rokok.. Merokok itu memang tabiatnya dan dia tidak terfikir untuk berhenti..
Ting!
"Hmm?" Taehyung mengambil telefon pintarnya dan membuka mesej yang baru sahaja ia terima.. melihat nama penghantar mesej itu membuat senyuman yang manis terukir dibibirnya...
"Sayang.."
TBC...
KAMU SEDANG MEMBACA
Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]
Romance[COMPLETE] [Kami berkahwin tanpa rasa cinta] ✨Theme song - [ Scenery by KIM TAEHYUNG/V ]✨ ✨Cover by myself [Warning!!] - Mpreg - gay - BL - Abusing