[ SATU ]☆

122 13 3
                                    

Love you so bad

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Love you so bad

For you, I’m enacting a pretty lie

Love it’s so mad

I’m erasing myself to become your doll

I'm so sick of this fake love

~♡~

Fifi POV

Tap! Tap! Tap!

       Bunyi tapak kasut milik aku dan Taehyung bergema di seluruh rumah ini setekah kami tiba disini... Sekarang ini, kami baru sahaja menjejakkan  kaki ke rumah yang dibeli oleh ibubapa Taehyung untuk kami... Ianya kelihatan sungguh indah tetapi tidak mungkin perkahwinan aku dan Taehyung akan menjadi seindah rumah ini....

"Apa yang kau tercegat dekat situ lagi, perempuan?!."

       Aku tersentak mendengar panggilan dari Taehyung... Aku kemudiannya mengheret beg aku, membuntuti langkah Taehyung... Aku berhenti berjalan seiring dengan pergerakkan Taehyung lalu aku meletakkan beg aku ditepi sofa..

Sungguh aku kagum dengan rekaan dan seni bina rumah ini... Sungguh cantik dan sesuai untuk keluarga yang bahagia... Namun, kekaguman aku hilang apabila terpandang bingkai gambar gergasi yang tergantung di atas ruang tamu ini... Gambar itu ialah gambar perkahwinan aku dan Taehyung...

"Ni rumah kita, kau boleh buat sesuka hati kau dan ikut kemahuan kau.. tapi setiap kali aku balik kerja, aku nak rumah ni kemas dan makanan dah terhidang.. Faham?"Arahan Taehyung yang terdengar seperti seorang majikan itu membuatkan aku sedikit tergamam namun aku hanya mengangguk faham...

       Tiba-tiba, Taehyung melemparkan bagasi berat miliknya kepada aku... Aku yang terkejut cuba menangkapnya namun beg itu terlalu berat lalu jatuh menghempap badan tidak berisi milik aku.... Aku mengaduh sakit tetapi Taehyung tidak mengendahkannya...

"Tch.. Perempuan lemah.. Angkat beg aku dan bawa ke bilik... Aku malas nak bawa..." Arah Taehyung...

      Aku mengalihkan beg itu dan bangkit... Aku kemudiannya segera mengangkat beg Taehyung dan beg aku ke tingkat atas rumah ini...

Ketika aku melalui Taehyung, dia berkata, "Kau dan aku, kita tidur sebilik...Tiada bantahan.. Kalau kau bantah, kau tahulah apa nasib kau..."

Aku terkejut mendengar kata-kata Taehyung... Kalau kami tidur sebilik, itu bermakna-







Jam 9:37 malam

      Aku yang baru sahaja selesai mandi, keluar dari bilik mandi berkembankan tuala dari paras dada hingga paha... Tetapi aku terkaku selepas melihat tubuh sasa Taehyung yang hanya bertuala paras pinggang duduk diatas katil... Bibirnya mengukir senyuman nakal sambil matanya giat meratah pemandangan tubuh aku...

"Seksi juga kau ni eh? Tak sia-sia aku beli kau..." Puji Taehyung sambil berhalan mendekati aku...

Badum!

    Jantung aku berdebar, wajah aku merona tanda aku berasa malu dan ketakutan.... Taehyung yang memerhati lagak aku, menarik aku ke dalam pelukkannya sebelum menarik tuala aku sehingga tiada apa yang dapat melindungi kulit di tubuh aku..

" Nikmati saat ni, Fifi Alexandra..." Taehyung menolak aku ke atas katil sebelum mulai melumat bibir aku kasar....

     Aktiviti yang menghairah ini sangat menyakitkan diusia semuda aku namun aku hanya pasrah kerana yang menyetubuhi aku ini ialah Kim Taehyung, suami aku sendiri....














TBC....

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang