Though everyone says I'm beautiful
But my sea is all black
A star where flowers bloom and the sky is blue
You are the truly beautiful one
~♡~
Fifi situation
"WARGHHHHH!!"
"TAE! TENANG! JANGAN JERIT MACAM TU!!"
"WARGHHHH! MACAM MANA KATAK TU BOLEH MASUK!!"
Ah, iya..
Sekarang ini sedang berlaku bergelutan di antara suami isteri dan seekor katak.. Taehyung menjerit dan melemparkan barang-barang yang ada disekitarnya, manakala Fifi pula cuba menghentikan tindakkan Taehyung...
"Awak! berhenti baling benda! Duduk diam dan biar saya keluarkan katak tu!"Jerit Fifi geram..
Taehyung mengangguk laju dan berlari kearah tangga " Cepat! Aku dah dapat rasakan yang kata tu tengah tenung aku..." Ujar Taehyung dan Fifi menggulingkan bola matanya tanda kesal....
"iya iya.." Fifi terus pergi kearah katak itu dan mengambil katak itu dengan selamba... Mata Taehyung membulat... Isterinya itu memang tidak berasa geli kah?
Setelah Fifi membuang katak itu ke luar rumah, dia masuk kembali ke dalam rumah... Taehyung memandangnya ngeri...
"Kau tak geli?" Tanya Taehyung...
"Tak.. Dah biasa main dengan katak dari kecik... Appa cakap dia ciptaan tuhan juga.. Kita kena hormat..." Kata Fifi perlahan namun cukup untuk Taehyung mendengarnya...
Dengar sahaja Fifi menyebut tentang "Appa"nya itu membuatkan Taehyung teringatkan sesuatu... Sesuatu tentang apa yang ibunya katakan semalam setelah memanggilnya.... Dia berasa gelisah memikirkan hal ini...
"Tae?" Tegur Fifi hairan dengan Taehyung yang tiba-tiba mendiamkan diri...
"A-ah? Nae?" Taehyung tersedar dari lamunannya dan memandang terus ke arah Fifi..
"Awak ok ke? Kalau tak ok, awak rehatlah..."Kata Fifi risau...
Taehyung tersenyum pada Fifi dan memegang tangan gadis itu " Aku ok...Don't worry.." Kata Taehyung...
Fifi terpaku seketika... Hatinya rasa berdebar dengan tindakkan Taehyung... Mukanya memanas serta merona...
"U-uh-urm.. " Fifi mengalihkan pandangannya dan menarik tangannya dari Taehyung..." S-saya naik bilik dulu... "
Sebelum sempat Fifi berjalan naik ke bilik, Taehyung memegang pergelangan tangannya sehingga dia berhenti berjalan... " Fifi-"
"N-nae T-tae?" Tanya Fifi gagap...
"Lepas ni ikut aku keluar... Aku nak bawa kau pergi satu tempat ni..."Kata Taehyung lembut dan Fifi memandangnya dengan hairan.. Kenapa tiba-tiba saja ni?
KAMU SEDANG MEMBACA
Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]
Romance[COMPLETE] [Kami berkahwin tanpa rasa cinta] ✨Theme song - [ Scenery by KIM TAEHYUNG/V ]✨ ✨Cover by myself [Warning!!] - Mpreg - gay - BL - Abusing