☆[ THE END ] ☆

127 8 0
                                    

~♡~

Kepada suami saya,

Kim Taehyung

Kalau Oppa dapat kotak ni dari Yoongi, maksudnya saya dah tak ada dekat dunia ni lagi... Saya dah tinggalkan awak.

Saya minta maaf.. Saya tak sanggup bagitahu awak yang saya akan mati.. Saya pun tak sangka masa dokter cakap peratus untuk saya selamat semasa melahirkan bayi-bayi kita hanya 20%..

Tapi tak apalah asalkan si kembar kita dapat merasakan kehidupan...

    Oppa, saya rasa bahagia sangat.. Masa saya kawin dengan awak buat kali pertama, saya rasa takut dengan awak.. Awak jahat..

Tapi semua manusia tak lari dari melakukan kesilapan.. Saya dah maafkan awak sejak dari mula lagi... Dan sejak dari mula lagi saya dah jatuh cinta dengan awak, tanpa saya sedar...

Awaklah lelaki yang akan sentiasa ada dalam hati saya, setiap saat dan setiap waktu...

    Oppa, tolong jaga anak-anak kita baik-baik... Itu je harta yang paling beharga yang saya mampu berikan buat kali yang terakhir... Setiap dari bayi kita ada sesuatu yang ada pada saya... Jadi, tolong sayangi mereka.. Jangan buat mereka menangis.. Kalau mereka menangis, tolong hentikan.. Saya akan menderita dekat sini kalau anak-anak saya menangis....


And also, saya ada tinggalkan beberapa keping gambar saya untuk anak-anak kita tengok bila dah besar nanti dan telefon saya.. Nanti bila mereka dah besar, tolong bagi telefon tu pada diorang tau... Ini amanat dari saya...

Bye Taehyung-ah..

Dari isteri awak yang sangat mencintai awak,
Fifi Alexandra




















Rumah Namjoon

Klerk...

"Sayang, saya dah balik.." Namjoon masuk ke dalam rumah dan dia mendapati yang Seokjin sedang bermain dengan bayi miliknya dan milik Taehyung..

"Oh, Joon dah balik- Tae?" Seokjin memandang kearah Taehyung yang masuk ke rumahnya dengan tidak beriak wajah...

"Hrmm, Tae nak tengok anak-anak dia..."Ksta Namjoon dan Seokjin mengangguk faham..

     Taehyung duduk berdekatan dengan temoat bayi-bayi itu bermain.. Dia memandang bayi-bayinya sayu...

"Maafkan appa, anak-anak appa.. Appa dah sisihkan korang.." Kata Taehyung perlahan...

"Tae, are you okay?" Tanya Seokjin...

"A-ah, Tae okey.. Terima kasih, hyung sebab dah tolong jagakan diorang..." Ucap Taehyung..

"Sama-sama.. Oh, Taetae belum bagi nama dekat baby kan? Bagilah sekarang... Tapi," Seokjin mendukung bayi berambut perang itu sambil tersenyum.. "Ini hyung bagi nama Carly, sempena Appa Carl."

"Ah, Carly? Sedap nama tu.." Taehyung tersenyum melihat kearah Carly.. Walaupun bayi itu mirip wajahnya, tetapi warna rambut bayi itu sama seperti mendiang bapa mertuanya...

"Uwu, hyung nak bagi nama yang chubby tu, Alexa.. Alexa Kim.. Boleh tak, Tae?" Kata Namjoon sambil mendukung bayi kedua Taehyung yang agak berisi itu...

"Boleh, Alexa tu nama panggilan hyung pada Fifi.. Jadi, yang ini kita namanya Fifi.. Fifi Kim.." Kata Taehyung sambil mendukung bayi sulungnya yang betul-betul seiras dengan ibunya...

"Woah, bagus lah tu.. Sekarang kita ada Fifi Kim, Alexa Kim dan Carly Kim..." Kata Namjoon lembut..

     Taehyung tersenyum tipis sambil memandanv kearah harta-hartanya dan Fifi yang kelihatan riang dan sihat... Namun melihat bayi-bayinya membuatkan dia merindukan mendiang sang isteri...

"Hyung, petang ni ikut aku.. kita pergi melawat kubur Fifi..."






















-☆-

"Sayang.." Taehyung mengusap batu peringatan milik Fifi.. "Terima kasih sebab dah hadiahkan saya anugerah yang tak terhingga iaitu anak-anak kita... Mereka betul-betul mirip awak.. Cantik dan indah.."Taehyung mengerling kearah anak-anaknya yang ada di belakang..

"Maafkan saya ya, sayang.. Masa saya ada peluang dulu, saya sia-siakan.. Saya pukul awak, saya anggap awak macam pelacur sedangkan, awak tu malaikat yang sudah selamatkan nyawa saya..."

"Sekali lagi awak jadi malaikat.. Awak sanggup korbankan nyawa awak demi melahirkan benih saya... Saya tak sangka awak akan buat macam tu..."

"Mungkin kita dah jauh.. Jauh sangat.. Tapi saya takkan berhenti cintakan awak.. Setiap hembusan nafas saya adalah untuk awak.. Setiap detak jantung saya adalah untuk awak... Saya akan teruskan hidup saya dengan awak dalam memori saya..."

I still wonder, wonder beautifull story

I still wonder, wonder best part

I still wander, wander next story

I want to make you mine.

Tes.. tes..

Taehyung mengalirkan air matanya sambil mengukir senyuman manis.."Saya cintakan awak, Fifi Alexandra.. Harap kita bertemu lagi di kelahiran semula kita,  malaikat kecil..."







































MARRIAGE WITHOUT LOVE ★


by ArmyZhea




The End

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang