[ DUA PULUH EMPAT ] ☆

63 5 0
                                    

Just hug me, please hug me

Just run to me without a word

With a lonely and anxious heart

Like this I wait for you

I love you

~♡~

Yoongi situation

"Jimin!! Lepaskan aku lah!!" Jeritan Yoongi bergema di seluruh ruang rumah milik Jimin... Jimin mendengus perlahan..

      Sebenarnya, Jimin telah berjaya menangkap Yoongi di majlis perkahwinan tak jadi Yoongi dan Taehyung... Lalu dia terus mengurung Yoongi di dalam bilik... Sudah empat hari..

"Diamlah Yoongi.. Awak memang patut kena kurung.. Awak tu dah rosakkan kebahagian sepupu sendiri tau.. Tak malu ke hah? " Ujar Jimin kesal.. Yoongi benar-benar sudah keterlaluan...

"Tch, semua orang nak sanjung si Fifi tu... Dia tu baik sangat ke?! Dah lah anak pelacur...." Kata Yoongi dengan sinis..

"Jaga mulut awak, Park Yoongi... Awak tak ada hak nak menilai orang macam tu..." Kata Jimin.. Mujurlah Yohan, bayinya dan Yoongi sudah tertidur...

Tok! Tok!

"Hello? Jimin?"

Jimin memandang kearah pintu rumahnya setelah pintu itu diketuk perlahan... Jimin membuka pintu dan mendapati Hoseok dan seorang gadis yang dia kenali sebagai Fifi, berada di hadapannya.. " Hobi hyung? Fifi? Kenapa datang rumah ni?"

"Ah, kami berdua nak jumpa kau dan Yoongi.. Dia ada?"Tanya Hoseok...

Jimin mengangguk dan berkata; "Ah, masuklah.. Yoongi ada tapi aku kurung dalam bilik..."

Fifi dan Hoseok masuk ke dalam rumah.." Kenapa Oppa kurung Yoongi? Kesianlah dia.. Dia kan mengandung.." Ujar Fifi..

"Haih, Oppa tak mahu dia kacau orang lain lagi.. Dia dah rosakkan rumah tangga Fifi.. Jadi, oppa taknak benda macam ni berulang lagi..."Jawab Jimin sambil menutup dan mengunci pintu rumah..

"Tak apa, Jim.. Lepaskan dia.. Lagipun Fifi nak bagitahu sesuatu dekat korang..." Kata Hoseok dan Fifi mengangguk tanda mempersetujui kata-kata Hoseok...

"Hmm, nae.." Jimin akur dan dia terus membuka pintu bilik tempat Yoongi dikurung.. "Yoongi-ah, kita ada tetamu.." Kata Jimin pada Yoongi yang sedang duduk diatas katil.

"Aku taknak jumpa dia.. "Ujar Yoongi sambil berpaling ke luar tingkap...

Fifi berjalan masuk ke dalam bilik Yoongi.. "Yoongi..." Panggil Fifi..

"Kau nak apa? Nak pukul aku sebab aku dah rampas suami kau?" Tanya Yoongi sambil menggulingkan bola matanya..

Fifi mengukir senyuman tipis.. " Tak lah, aku tak marah pun.. Cuma aku sedih.. Aku tak sangka kau macam ni..."

"Kalau aku macam ni pun, apa masalahnya dengan kau?" Yoongi memandang Fifi tajam...

"Kesian dekat anak kau.. Kesian dekat Jimin.. Diorang akan menderita kalau kau terus macam ni Yoongi..." Ujar Fifi sendu..

"Kau takkan faham apa aku rasa... Bila kau dah biasa hidup kaya and then, tiba-tiba jatuh miskin sebab kebodohan suami kau sendiri.. Aku rimas tahu tak?!" Yoongi melemparkan bantalnya kasar ke arah Jimin...Namun Jimin sempat menangkapnya..

Fifi mengusap perlahan belakang badan Yoongi.. "Aku faham.. Sebab tu aku datang sini nak bagitahu kau dan Jimin sesuatu..." Fifi menghulur fail kertas pada Yoongi...

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang