[ DUA PULUH ENAM ] ☆

63 5 0
                                    

I think about you all night girl

I'll see you when tomorrow comes

And I don't know what to say

~♡~

"BAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!" Seluruh orang didalam Mansion Kim ketawa keras setelah melihat kearah Taehyung, termasuklah Fifi... Wajah Taehyung merona...

"Pffft- Good..Nampaknya kau dah jalankan syarat yang aku bagi..." Kata Jungkook sambil menahan tawanya..Taehyung berdecih kesal...

    Sekarang ini, Taehyung sedang mengenakan kostum maid perempuan yang ada di dalam kartun anime...

"Taehyung kena pakai kostum maid anime depan family dia, aku dan kau sampailah aku benarkan dia tukar baju lain..."

Dan akhirnya Taehyung akur dan melakukan syarat yang diberi, walaupun dia agak malu..

"Aduh.. Sakit perut Omma.." Baekhyun mengelap air matanya akibat daripada ketawa terlalu keras... Chanyeol pula sudah terbatuk-batuk sambil memegang dadanya...

"Tak jantanlah Taetae ni.." Kata Hyuna dengan nada mengejek...

"Kook, bagi aku tukar sekarang please... "Pinta Taehyung dan Jungkook menggeleng...

"Nope.. Kau kena bagitahu semua orang pasal Fifi dan kau dulu.." Ujar Jungkook ...

"Haih iya iya.." Taehyung memandang kearah Fifi yang memandangnya lembut... "Omma, Appa, Joon hyung, Jin hyung dan Hyun noona.. Tae nak kembali semula pada Fifi.. Kami akan berkahwin semula... " Ujar Taehyung..

"Woah! That's great!"Kata Hyuna dan Baekhyun serta Chanyeol mengangguk setuju...

" Baguslah macam tu.. Omma tak suka tengok Taetae dan Fifi sedih..." Ujar Baekhyun lembut sambil mengusap belakang badan Fifi...

"Tae janji Tae akan bahagiakan Fifi sampailah maut memisahkan kami.. "Taehyung tersenyum lembut pada Fifi membuatkan Fifi turut membalas senyumannya...

























Kediaman Kim

"Ah, masuk lah sayang.. Maaf sebab rumah ni bersepah teruk..." Kata Taehyung sambil membawa beg pakaian Fifi dan barang-barang Fifi yang lain...

"Tak apa.. Nanti saya kemas.."  Fifi masuk ke dalam rumah sambil membawa perutnya...

"Awak tak boleh kemas rumah... Esok saya call cleaner... Saya risau kalau awak yang kemas.." Kata Taehyung lembut...

"Iya iya.. "Fifi mengangguk tanda akur dengan Taehyung...

"Bilik kita je yang saya sempat bersihkan.. Jadi, awak pergi naik bilik dulu, ya? Saya akan naik lepas ni.." Kata Taehyung dan Fifi mengangguk lagi..

"Nae.. Jangan lama-lama.. Nanti saya rindu.." Fifi naik ke biliknya selepas berkata sebegitu..

Taehyung terkekeh perlahan.. "Comel.."





Fifi situation

    Fifi membaringkan tubuhnya diatas katil... Dia menggelengkan kepalanya sambil terkekeh perlahan... Dia rasa sungguh gembira sejak beberapa hari ini..

     Taehyung sudah mencintainya dan mereka akan segera berkahwin... Layanan Taehyung juga sudah berbeza dari dahulu...

"Appa, Fifi rasa bahagia... " Ujar Fifi dalam hati..

Klerk..

Taehyung masuk ke dalam bilik lalu meletakkan barang-barang milik Fifi di atas lantai... "Fuh, berat..." Keluh Taehyung perlahan..

"Pfft- itulah.. Saya nak angkat, awak taknak bagi..." Kata Fifi perlahan...

Taehyung duduk di birai katil dan mengusap perut Fifi lembut.. "Awak tu mengandung, sayang.. Saya takkan bagi awak angkat benda berat-berat..."

"Iyalah tu..." Kata Fifi sambil membetulkan posisinya untuk duduk...

"Hmmm, sayang.." Taehyung memandang kearah Fifi...

"Nae, Oppa?" Fifi turut memandang kearah Taehyung...

"Perut awak ni memang besar macam ni ke? Saya tengok Jin hyung kecil je..." Tanya Taehyung dan Fifi menggaru kepalanya yang tidak gatal itu...

"Urmmm.. Saya sebenarnya ada sorokkan sesuatu dari awak.. " Kata Fifi dan Taehyung mengerutkan dahinya...

"Apa dia?"

"Uh-urm.. Baby kita ada.." Fifi menunjukkan tiga jarinya.. "-ada tiga..." Kata Fifi perlahan..

"Ehhhh?! What?! Like- seriously?!" Taehyung terkejut mendengar kata-kata Fifi...

"Uh- iya...Tiga-tiga perempuan..." Kata Fifi lagi...

"I- Kenapa awak tak bagitahu?" Tanya Taehyung.. Dia memandang perut Fifi lama...

"Urmm, yeah.. Masa saya nak bagitahu tu, awak busy... Jadi saya tak sempat nak bagitahu..." Jawab Fifi..

"Oh.." Taehyung meraih tangan Fifi.. "Maaf.. Sebelum ni saya lansung tak pedulikan tentang awak dan anak-anak kita.." Ujar Taehyung dengan rasa bersalah..

Fifi tersenyum tipis.. "Tak apa... Saya dah maafkan awak... Benda yang dah jadi dulu tu kita anggap kenangan.. Sekarang ini, kita buka buku baru dan teruskan hidup kita.. Boleh?" Ujar Fifi dan Taehyung mengangguk perlahan...

"Boleh..." Jawab Taehyung...

"Good.. " Fifi membelai rambut Taehyung.. "Oppa tidur tepi saya, please.. Saya rindu nak peluk awak.." Pinta Fifi manja...

Taehyung terkekeh perlahan.. " Boleh, sayang..." Kata Taehyung sambil mengambil tempat di tepi Fifi dan memeluk Fifi..

      Kepala Fifi disandarkan pada dada Taehyung membuatkan dia mendengar degupan jantung milik Taehyung... Fifi mengukir senyuman manisnya... Selepas pulang dari Mansion Kim, Taehyung terus mengajaknya tinggal dirumah mereka semula...

Tentu saja Fifi mahu...

    Jujur Fifi katakan yang dia tidak pernah rasa sebahagia ini sepanjang hidupnya... Dia tak sangka yang sekali lagi dapat merasai kehangatan pelukkan dari lelaki yang dia cintai...Dia ingin terus bersama Taehyung hingga ke hari tua mereka...

Tetapi..

Hanya jika maut tidak memisahkan mereka....













TBC...

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang