[ LAPAN ] ☆

79 10 0
                                    


I wish that you would love me

Don’t let go of my hand like yesterday

And every time my heart beats

Walk with me so I won’t get lost anymore

~♡~


Fifi & Taehyung situation..

"..........."Fifi hanya mampu terdiam melihat Taehyung disingki sana, sedang me-

WLERKK!!

-muntahkan sarapan pagi mereka... Fifi menggeleng kepalanya perlahan... Nampaknya dia tidak akan mengalami morning sickness kerana Taehyung yang mengalaminya...

"Ugh... Sakit perut aku..."Kata Taehyung sambil memegang perutnya...

Fifi pergi ke arah Taehyung dan menepuk belakang badan Taehyung... "Jom naik bilik, awak kena-"

"Kau jangan goda aku lah! Perut aku sakit ni!" Tiba-tiba saja Taehyung meninggikan suaranya dan Fifi memandangnya aneh...

"E-eh? Goda apa pulak, Tae? Saya nak ajak awak naik bilik supaya awak rehat... Bukannya nak buat itu- A-ah.. Oh.." Fifi mulai rasa malu dengan dirinya sendiri...

Adakah "itu" yang Taehyung fikirkan?

     Fifi memandang Taehyung yang berpegang pada singki itu dan.. Wajahnya memerah serta Taehyung memandang Fifi dengan wajah memelas... Fifi rasa tergamam dan panik.. Kalau macam tu-

"Sa-saya masuk tandas dulu.. Nak berak-" belum sempat Fifi melarikan diri, Taehyung menarik Fifi dalam pelukkanya..

"Kau goda aku.." Ujar Taehyung perlahan...

"E-eh saya pregnant Tae-" Sekali lagi percakapan Fifi di potong-

"Aku janji aku tak buat kasar.... Ok?" Tanya Taehyung.. Buat pertama kalinya dia meminta izin pada Fifi.. Selalunya main terkam je-

"Urmmm.. iyalah-WARGH!" Fifi terkejut ketika Taehyung mengangkat bridal style dan menuju ke bilik.. Fifi tinggal pasrah...

Tapi bila lagi dia dapat menikmati saat ini..

Aceh aceh, Fifi.. Pasrah tapi suka.. coit malu titew(๑ ิټ ิ)

  


5.30 petang..

Ding! Dong!

     Kedengaran bunyi loceng rumah di bunyikan... Taehyung yang baru sahaja selesai mandi terus ke pintu rumah dan membuka pintu tersebut... Ah, Namjoon dan Seokjin yang datang rupanya...

"Mana Fifi?" Tanya Seokjin risau.. Iyalah, masa Fifi dekat hospital, dia tak sempat datang melawat... Tu yang risau semacam.. Lagi-lagi bila dia tahu yang Taehyung telah memukul Fifi...

"Dalam bilik.. Tidur.." Jawab Taehyung singkat...

"Aku nak tengok dia.." Kata Seokjin dan itu membuatkan mata Taehyung membulat..

  Sebenarnya setelah dia dan Fifi melakukan itu,  Fifi terus tidur tanpa sehelai benang dan tengkuk nya penuh dengan...

Love bite..

Kalau Seokjin dapat tahu yang dia dan Fifi melakukan itu dalam masa Fifi mengandung ini, mesti dia akan ditanam hidup-hidup...

"Lah? kenapa senyap? Hyung nak jumpa Fifi lah Tae.."Tegur Seokjin bila Taehyung hanya senyap tak berkutik..

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang