[ DUA PULUH TIGA ] ☆

53 5 0
                                    

I just wanna be happier

Melt me, I'm cold

~♡~

Taehyung situation

Taman

     Di taman berdekatan Mansion Kim, kelihatan Taehyung sedang duduk di bangku yang ada disana... Wajahnya kosong namun air matanya mengalir perlahan... Hatinya berasa sakit..

Cintanya pada Yoongi dikhianati... Tidak dia sangka yang selama ini dia dipermainkan...

      Namjoon yang memerhati Taehyung dari belakang hanya menghela nafasnya... Dia buntu.. Adiknya betul-betul despresi...

Kerana cinta..

"I still wonder.. wonder.. Beautifull story.."

"Still wonder.. wonder.. Best part..."

"I'm still wander.. wander.. next story..."

"I want-tsk.. To make y-you mine... tsk..."

"........." Namjoon terdiam mendengar nyanyian Taehyung yang berserta dengan tangisan...

     Lama kelamaan, bunyi isakkan Taehyung makin kedengaran.. Taehyung meyerabutkan rambutnya tanda frustasi...

"Aku menyesal.. Aku menyesal sangat... hiks-" Ujar Taehyung perlahan...

Namjoon mengusap belakang badan Taehyung perlahan.. "Tae, aku tahu kau menyesal kenal dengan Yoongi tapi-" Belum sempat Namjoon menghabiskan kata-katanya, Taehyung tiba-tiba meletakkan kepalanya pada peha Namjoon sambil menangis...

"A-aku menyesal ceraikan Fifi... Aku cintakan dia Hyung tapi aku ego... Aku- aku tak mengaku yang selama ni aku cintakan dia... Aku bodoh, hyung.. Aku bodoh!" Taehyung meremas rambutnya kasar..

"H-hey, jangan macam ni Tae... Orang tengok.." Ucap Namjoon sambil memegang bahu Taehyung dan mendudukkan lelaki itu dengan betul..

"Hyung, aku perlukan Fifi... Aku nak Fifi.."Taehyung menyeka air matanya dan memandang kearah Namjoon..

"E-erk.. Fifi dekat rumah Jungkook... Nak aku bawa kau ke sana ke?"Tanya Namjoon dan Taehyung mengangguk perlahan..." Kalau macam tu, jom.. Kita pergi sekarang...."

    Namjoon menarik tangan Taehyung perlahan... Taehyung mengikut langkah Namjoon.... Didalam hatinya rasa berdebar.... Dia risau yang Fifi tidak akan menerimanya...








Fifi situation

Rumah Jungkook

Tok! Tok!

      Fifi yang sedang menggunakan telefon pintarnya berpaling pada pintu rumah ketika mendengar bunyi ketukkan...Dia bangun sambil memegang bawah perutnya yang sudah membesar itu...

"Ugh, sakit pinggang.. " Fifi membuka pintu.. " Iya cari siapa- Oh, Haley Unnie?" Fifi terkejut ketika mendapati yang kakak sulungnya sedang berdiri di hadapan pintu rumah...

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang