So take my hand right nowI can’t believe myself
Words I said thousands of times only to myself
Don’t leave me
~♡~
Jimin Situation
"Shh...Yohan jangan nangis..."Bayi kecil Jimin menangis di dukungannya.... Dia mulai berdiri dan membawa bayi itu kehulu-kehilir untuk menenangkan bayi itu...
Sahabat baik Jimin, Jung Hoseok merenung sayu kearah Jimin... Sebenarnya, dia tidak menganggap Jimin itu sebagai sahabatnya... Tetapi dia menyukainya..
Iya.. Dia mencintai Jimin...
Namun itu hanya kisah lalu..
Sekarang, Hoseok sudah mengahwini seorang gadis yang sudi menerimanya...
"Sini, aku tolong... Kesian Yohan asyik nangis je..." Hoseok bangun dan mengambil Yohan dari Jimin...
Jimin duduk disebelah Hoseok sambil menyerabutkan rambutnya... Jimin menunduk dan kedengaran bunyi esakkan datang dari Jimin... Jimin menangis tanda kesal dan sedih dengan ujian yang melandanya ini...
"Aku cintakan dia, Hyung... Aku cintakan dia sangat-sangat.. T-tapi dia buat dada aku rasa sesak... Sakit hyung.." Kata Jimin sambil menangis dan Hoseok membelai perlahan kepala Jimin...
"Ya, aku tahu tapi ni semua bukan salah kau... Kau tak boleh nangis macam ni, Jimin..."Ujar Hoseok untuk menasihati Jimin
Tangisan Jimin semakin mereda tetapi sekarang ini Jimin sedang memegang tangan Hoseok... "Hyung.."
Wajah Hoseok merona.. "N-nae?"
"Terima kasih, hyung.. Kau sentiasa ada dengan aku.."Ucap Jimin lembut...
"A-ah.. Apa guna kalau kawan tak dapat tolong kawan.." Ujar Hoseok...
"Hmmm, hyung.. Boleh aku minta tolong tak?"Tanya Jimin dan Hoseok mengangguk perlahan..
"Boleh.. Apa dia?"Tanya Hoseok pula...
"Aku nak minta hyung jagakan Yohan.. Aku nak pergi cari Yoongi.. Aku takut dia ganggu kehidupan orang lain.."Ujar Jimin perlahan.. Dia betul-betul risau kalau-kalau Yoongi itu merampas suami orang ke..
Boleh di label PE.LAK.OR. [Perampas Laki Orang]
"Boleh, lagipun Haley sukakan Yohan.. Dia dah anggap Yohan macam anak dia sendiri..."Hoseok tersenyum teringatkan isterinya dirumah..
Isterinya itu sangat menyukai bayi dan kanak-kanak.. Cuma, mereka belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata..
"Terima kasih hyung.. Tunggu jap eh? Aku nak kemaskan barang-barang Yohan..."Kata Jimin sebelum masuk ke dalam bilik di rumah kecilnya itu...
Hoseok menggelengkan kepalanya sambil mendukung si kecil, Yohan.. Apa lah nasib Jimin yang menikahi dan mencintai seorang lelaki yang gilakan harta...
Kediaman Kim
"Ermm... Oppa ok ke ni?"Tanya Fifi...
"Ok."Jawab Taehyung sepatah...
"Tak- sekarang ni kenapa Oppa pegang tangan saya? Tiba-tiba pulak tu?" Tanya Fifi yang hairan dengan Taehyung yang tiba-tiba saja datang dari bilik mereka dan memegang tanganya...
KAMU SEDANG MEMBACA
Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]
Romance[COMPLETE] [Kami berkahwin tanpa rasa cinta] ✨Theme song - [ Scenery by KIM TAEHYUNG/V ]✨ ✨Cover by myself [Warning!!] - Mpreg - gay - BL - Abusing