I thought we had the same dream
But that dream became just a dream
My heart is ripping, just set it on fire
So the pain and the feelings won’t remain
~♡~
Fifi situation"Wei, Fi.." Panggil Jungkook pada Fifi yang sedang enak-enak berbaring diatas sofa..
"Hmm? Ada apa, Jung?"Tanya Fifi..
"Ada berita menarik.." Kata Jungkook sambil mengambil tempat duduknya disebelah Fifi..
"Menarik?"
"Iya.. Menarik. Sangat."Jungkook menekan kan kata *sangat* dan membuatkan Fifi memandangnya hairan..
"Apa dia?" Tanya Fifi hairan..
"Petang ni, Taehyung dan Yoongi akan berkahwin.. Jin hyung bagitau aku..." Kata Jungkook dan Fifi tergamam mendengarkan itu...
Kalau mereka kawin, ini bermaksud yang perkahawinan mereka tidak sah...
Yoongi masih isteri Jimin..
"Aku kena bagitahu Hoseok Oppa.." Fifi bangun dan naik ke biliknya untuk mengambil telefon bimbitnya dan menghubungi Hoseok..
Dia menekan nombor telefon Hoseok..
"Hello? Fifi?"
"Oppa.."
Gereja
Di gereja yang berada di kawasan berdekatan dengan rumah Taehyung, terlihat Taehyung sedang berdiri dihadapan paderi dengan memakai suit hitam.. Di sampingnya ada Namjoon sebagai peneman... Baekhyun, Chanyeol, Hyuna dan Seokjin juga turut berada di situ...
Yoongi perlahan-lahan berjalan kearah Taehyung dengan senyuman dibibirnya... Baekhyun yang ada di gereja itu menjeling sekilas pada Yoongi... Panas pula hatinya melihat lelaki berkulit pucat itu...
Setelah Yoongi sampai dan telah berdiri di hadapan Taehyung, Paderi yang berada di situ tersenyum sambil melihat kearah dua mempelai yang bakal di satukan ini...
"Kedua-dua pengantin dan sedia?"Tanya paderi..
"Sedia.."Jawab Taehyung dan Yoongi serentak...
"Baiklah.. Kim Taehyung?" Paderi menyeru nama Taehyung..
"Saya.." Jawab Taehyung.
"Sudikah kamu menerima Min Yoongi sebagai isteri kamu dan akan berjanji setia hingga maut memisahkan kamu berdua?" Tanya Paderi pada Taehyung..
"Saya sudi.." Jawab Taehyung dengan senyuman manis dibibirnya...
"Min Yoongi?" Paderi menyeru nama Yoongi pula..
"Saya.." Jawab Yoongi..
"Sudikah kamu menerima Kim Taehyung sebagai suami kamu dan akan berjanji setia hingga maut memisahkan kamu berdua?" Tanya paderi pada Yoongi...
"Saya su-" Belum sempat Yoongi menjawab, mereka disitu di kejutkan dengan suara jeritan seseorang...
"BERHENTI! JANGAN TERUSKAN PERKAHWINAN NI!" Jerit seseorang...
"E-eh.. Hoseok? Jimin?" Tanya Namjoon terkejut kerana kedua-dua lelaki yang tiba di hadapan pintu gereja itu ialah rakan sekolahnya...
"J-jimin.." Muka Yoongi memucat ketika mendapati Jimin ada disana...
KAMU SEDANG MEMBACA
Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]
Romance[COMPLETE] [Kami berkahwin tanpa rasa cinta] ✨Theme song - [ Scenery by KIM TAEHYUNG/V ]✨ ✨Cover by myself [Warning!!] - Mpreg - gay - BL - Abusing