Stajao je zagledan kroz prozor, a sunčeve zrake zavlačile su mu se u kosu. Predivno jutro. Predivan dan. Predivan život. Ogrnula sam se svilenim ogrtačem preko spavaćice iz istog kompleta i krenula prema njemu, protežući se mazno i sneno. Nije se okrenuo, zadubljen u misli. Neopterećena time o čemu razmišlja, poželjela sam da mu svaka sljedeća misao budem ja. Provukla sam se između njega i prozora, prateći njegov pogled. Okrenuta leđima, naslonila sam se na njega i pružila ruke unazad, prema njegovom vratu. Zagrlila sam ga.
- Dobro jutro, kako si spavao?
- Dobro jutro i tebi, spavalice. Odlično sam zaspao i još se bolje probudio. Predivan je dan, vidi. - klizio je rukama niz moja ramena. Svila se podatno prepuštala njegovim dodirima, a moje su se grudi nadimale. Priljubila sam se čvršće uz njega čim mi je kliznuo jagodicama niz rebra, prema bokovima. Blago sam se pomicala po njemu, uzdišući mazno.
- Mogao bi biti još ljepši ...
Spustio mi je usne na vrat, meko i nježno. Zadrhtala sam od ugode i slatkog iščekivanja. Uzeo me je za ruku i poveo do kreveta. Divna, nježna i topla ruka koju sam osjetila u svojoj do sad mi je već pružila toliko lijepih trenutaka. Novi je na pomolu.
Gleda me u oči i polako, bez žurbe spušta ogrtač s ramena. Svila klizi niz moje ruke i ugodno me ježi. Izvijem se i ispružim ruke, tanki komadić tkanine sklizne na pod. Još uvijek stojim mirno ispred njega, dopuštam da me razodijeva. Rukama mi je na butinama, penje se od koljena prema gore, gladeći ih s unutarnje strane. Lagano ih razmičem, a njegovi se prsti zavlače pod rub spavaćice odižući je u namjeri da me i nje oslobodi. Bez suvišnih pokreta predajem se ugodi koja mi struji cijelim tijelom ustreptalim u očekivanju svakog novog pokreta i dodira. Jednu ruku stavlja mi pod leđa, drugom prelazi grudima i polagano me polaže na rub kreveta. Savija mi noge, držeći me nježno za koljena. Izložena njegovom gladnom pogledu, spuštam glavu i grčevito rukama stežem plahtu ispod sebe. Osjetim kako me dahom miluje zaranjajući mi među bedra.
Dah mu je vreo, ali izuzetno nježan. Istovremeno pali, ali i miluje. Nadražuje i ulijeva osjećaj sigurnosti. Znam da mu se mogu prepustiti i to činim bez oklijevanja. Predajem se njegovim rukama želeći svakim trenom sve više. Usne ... meke poput baršuna tope mi se na osjetljivoj koži poput vruće čokolade, prekrivajući sitne neravnine i s lakoćom mi prodiru do svake pore. Upijam ih mislima i molim samu sebe da izdržim do kraja. Tako je dobro! Odižem se donjim dijelom leđa s plahte i izdižem stražnjicu još malo šireći butine, ne bih li mu se približila. Bezobrazno mu se nudim, dišući sve dublje. Polako napreduje, svjestan da će me tako još više uzbuditi. Nimalo ne griješi. Svaki dodir mu je strogo odmjeren, ali ništa ne radi mehanički. Strpljivo, osluškujući kako mu tijelom odgovaram na dodire, ugađa me za sebe. Lelujam poput snježne pahuljice nošene vjetrom, prekrivena prvim kapljicama znoja. Toplo je ... sve toplije ... kako mi se približava usnama, tako sam sve podatnija. Bujam i pupim od predivnog blaženstva. Nestrpljiva, pomičem se na krevetu, u želji da ga što prije još intenzivnije osjetim. Iako znam da me neće iznevjeriti i premda uživam u našem zajedničkom putovanju do cilja, sve bih odjednom. I poljupce. Dodire, vreli dah, njegovo tijelo iznad mojeg, da mu iz pogleda iščitam koliko me želi, da mu pogledom punim žudnje priznam koliko ga volim u trenutku kad nam se usne spoje, prsti isprepletu, a tijela zaigraju svoju igru započetu još tamo kraj prozora i puno prije ...
Osjećam da i on uživa u razotkrivanju i istraživanju svega već toliko puta viđenog i dodirnutog, jer iako mu je poznat svaki najskriveniji djelić i detaljčić mojeg tijela, uvijek iznova jednakim žarom i znatiželjom prebire svojim prstima po meni, kao da je prvi puta. I vodi me u bestežinsko stanje.
Uspinje se usnama sve više, sve sam nemirnija. Mrmolji nešto nerazgovjetno, a vibriranje njegovog divnog glasa tjera me da glasno uzdahnem i zadrhtim. Sve je bliže onoj točki u kojoj skupljam svu svoju požudu, otvaram se poput knjige i predajem mu se bez zadrške. Bez riječi. Ćutim ga sivim stanicama i svim osjetilima. Prsti su mu već tu, tako blizu, nadomak gaćica. Zapinje jagodicama kažiprsta o rub s unutarnje strane i lijeno se pomiče, napinjući tanku, prozirnu tkaninu. Osjećaj je fantastičan, nijemo ga potičem vrpoljeći stražnjicom dok me uzbibanu nježno mazi. Okreće dlan i tek ovlaš ih dodirujući, pomiluje svaki reljefno izbočeni cvjetić izvezen svilenim koncem. Drugom rukom me čvrsto ispod grabi za guzu. Bože, rasprsnut ću se od ugode, a on me želi spriječiti da se pomičem! Prepuštam se mučenju, jer vrijedi ...
Poluglasnim šaptom došetao je usnama do gaćica. Kapci mi se spuštaju i nastaje mrak. Pojačavam intenzitet svojih osjetila, ukopana u plahte. Ne, neću se micati. Želim osjećati. Izdajnička jeza struji mi od laktova i u koncentričnim krugovima širi se cijelim tijelom. Postaje mi tijesno u vlastitoj koži, a ne mogu se micati, čvrsto okovana njegovim snažnim rukama koje je podvukao ispod moje stražnjice i onemogućio mi bilo kakav pokušaj micanja. Hladni srsi slijevaju mi se niz leđa, a utroba gori, dok mi uzavrela krv užurbano kola venama. Ušao mi je u krvotok prvim nježnim poljupcem mojeg užarenog međunožja. Stenjem, a vrisnula bih! Zatomljujući krik, duboko mu zaranjam prstima u kosu, a zubima u svoje usne suhe od požude. Povlačim ga na sebe, oblizujući ih. Njegove se usne igraju s mojim gaćicama, a zubi ih lagano pomiču prema dolje. Podatna tkanina lagano klizi, a on mi odiže guzu i pomaže prstima. Prevlači mi gaćice preko nogu i spušta ih do gležnjeva. Nedostaje mi meki dodir vrelih, vlažnih usana na uznemirenom donjem dijelu uvijajućeg trbuha i on to jako dobro zna. Svjesno i promišljeno se poigrava sa mnom i u toj igri uživa. Ljubeći listove, ponovo mi, rukama na koljenima, širi butine. Dolazi do unutarnje strane koljena i paluca jezikom, a ja podižem noge visoko, da taj prekrasan osjećaj potraje. Dugo i polako, bez žurbe, nanovo se uspinje poljupcima do užarenog grotla. Tu je, opet je tu! Spuštam mu noge na ramena, ne otvarajući oči. Dišem ga! Udišem mu sočne usne na vreloj koži ... klizi jezikom dugim potezima i čita me kao knjigu. Stežem ga nogama i zavlačim prste dublje u kosu. Masiram mu glavu dok me ljubi i jezikom otkriva nove svjetove. Bubrim, zapinjem mu o usne, nabujala i podatna. Opuštam se, sve mekša i uzbibanija, rastapajući mu se na usnama. To sam željela, tu sam ga čekala!
Hoće li mi dozvoliti da mu prsnem na jeziku? Istog trena bih mogla, a tako želim da traje! Do vječnosti. Svjesna njegove gladi za mojim tijelom i željom da mi ugodi na najrazličitije načine, prepuštam se uživanju, pa nek bude šta bude! Ovo su moji trenuci i bit ćemo oboje nagrađeni za strpljenje. Želim ga upiti, usisati, uvući duboko u sebe i čvrsto obgrljenog pustiti da raste u meni, okrupnjuje i bubri, pulsirajući, vreo i tvrd od želje ... i imat ću ga, dat će mi se u pravom trenutku, kad oboje dosegnemo trenutak u kojem ništa više nije važno, kad vrijeme stane, a razum prestane postojati i ustupi mjesto neobuzdanoj potrebi za sjedinjenjem ...
YOU ARE READING
RIJEDAK ZAČIN 💗 završeno 💗
RomanceProlog Previše je ružnog ostavila iza sebe i zaslužila je ove rijetke trenutke sreće i mira, sklupčana u sigurnosti njegovog toplog zagrljaja. I neće dozvoliti da joj ikada više netko ili nešto istrgne sreću iz ruku. Podigla je glavu s njegovih prsa...