Ja nisam rođena da bih bila sama. Vrijeme provedeno s Noom potvrdilo mi je da sam ulogu vuka samotnjaka vješto glumila za druge, plašeći se novih razočaranja. Stvorena sam za ljubav, za nesebično uzajamno davanje i primanje. Nisam stvorena za skrivanje emocija i u Noi sam pronašla istomišljenika, osobu s kojom sam kliknula na prvi pogled. Očarao me je svojom jednostavnošću, a zarobio nastojanjem da me po svaku cijenu spasi. Zahvalna sam mu što nije otišao na policiju. Oni bi samo odmahnuli rukom nezainteresirani mojim slučajem dok rješavaju smrt svoje sunarodnjakinje, ugledne dizajnerice i borca iz moje branše. Ja sam sitna riba i kako je istraga kasnije pokazala stradala sam kao kolateralna žrtva suludom naumu da se zaustavi revolucionarna ideja kojom bi se u jednoj oblasti uveliko smanjilo zagađenje planete Zemlje. Osujetiti moj plan tako da me se makne sa scene bilo je najbezbolnije rješenje za sve, a to što je simpozij završio sa smrtnim ishodom imalo je puno dalekosežnije uzroke nego li je sama tematika modne industrije. Istraga je pokazala da je dotična živjela prilično neuredan život i uz njezino se ime spominju pripadnici austrijskog podzemlja pa čak i mafije. Zadužila se je kod kamatara duboko ogrezla u ovisnost o drogama i alkoholu. Simpozij na kojem je i ona govorila poslužio je kao paravan mafiji da ju ukloni i krivicu svali na onog tko je i mene sklonio sa scene. Iako nisam pročitala svoj elaborat na simpoziju, on je uskoro postao najtraženiji i najguglaniji članak na internetu zahvaljujući udarnim terminima u kojima su na svim austrijskim kanalima prikazivali kao ekskluzivnu vijest spregu mode i kriminala, a ja sam u svakoj od tih vijesti prikazana kao "vrhunska stručnjakinja čije vrijeme tek dolazi koja svoje remekdjelo nije mogla prezentirati na skupu o ekološkoj održivosti u području modne industrije jer je bila nevina žrtva grube otmice i samo je čudom spašena."
Kako je istraga kopala sve dublje, iskopani su mnogi kosturi iz ormara. Otkrivena je cijela mašinerija i njezini kolovođe, a došlo se je i do sitnih kriminalaca kao što je Gazda i svi njegovi sljedbenici. Feđu nisu pronašli, netragom je nestao. Nikad mu nisam oprostila što mi je pokvario okus ljubavi, čak ni kad sam saznala da mi je nekoliko puta spasio život. Feđa je nestao bez traga, ali gorak okus kao uspomena na njega ostao je u mojim ustima.
Gazda i njegovi doušnici završili su svi redom u zatvoru. Naša ekološka ideja dobila je reklamu kakvu nismo ni u snu mogli očekivati, upravo zbog svih vijesti vezanih uz kriminalni milje koji je stavljen u usku vezu s nama. Marketing čini čuda i ništa kao dobar PR neće vam toliko podići cijenu. Ponekad je i negativna kritika odličan način da privučete tržište i prodate svoj proizvod. Nama je to uspjelo bez previše truda i moji su izvršni direktori bili oduševljeni reklamom koju je dobila i sama naša tvrtka zahvaljujući meni. Nakon promaknuća mogla sam birati kontinent na kojem ću nastaviti karijeru i promicati svoju ideju. Proširili smo svoja postrojenja i pootvarali urede po cijelom svijetu. Ugled nam je rastao iz dana u dan, potražnja za dionicama još više, a njihova vrijednost dosezala je vrtoglave vrijednosti. Nismo se više morali boriti za prestiž, jer mi smo zaposjeli sam vrh u našoj oblasti. I pogled s trona otvorio mi je širom oči, pokazao nove vidike.
YOU ARE READING
RIJEDAK ZAČIN 💗 završeno 💗
RomanceProlog Previše je ružnog ostavila iza sebe i zaslužila je ove rijetke trenutke sreće i mira, sklupčana u sigurnosti njegovog toplog zagrljaja. I neće dozvoliti da joj ikada više netko ili nešto istrgne sreću iz ruku. Podigla je glavu s njegovih prsa...