31. poglavlje

705 14 11
                                    

Dvije godine kasnije

Vrelina jutra grli se s hladnim jastucima, sunce se zagrcnulo zabezeknuto zagledano u ljepotu rađajućeg dana, a ja samo jesam.
Postojim i ovog jutra tiha i sjetna, uljuljana u jednostavnost kojom ću pobijediti još jedan dan
nadigravajući sebe u utrci za osmijehom, u trci za vrijeme.
Život se igra kolovođe i nije svaka ljepota ono što nas čini.
Skrivena od trenutka predajem se razmišljanju kako i bolonosni događaji oplemenjuju ono što jesam i kad samo bivam pa sve poraze pretvaram u svoje pobjede i zavolim se svako jutro iznova kako bih svoju ljubav nesebično mogla dijeliti drugima.
Samo ako dijelimo imat ćemo obilja dovoljno za sebe, jer bogatstvo nije ono što stane u šaku i što se može pokazivati svima, nadmeno, bahato i skupo.
Bogatstvo je buđenje i ovog jutra, pozdrav suncu na hladnim jastucima, bol u nemirnoj utrobi iz koje vrište ožiljci iz prošlosti.
Nije bogat onaj koji puno ima, već kome je njegovo malo dovoljno za sreću.
Nismo bez svrhe došli poharati ovaj život i trebamo se nositi s njim kao s najvećim darom kojeg nam je sudbina podarila.
Život je prekrasan dar umotan u zavežljajčić ovog prekrasnog jutra u kojem se sunce cakli iznad naših glava, a srce otkucava ritam ljubavi.
Što je život bez uspomena, to je srce bez ljubavi. Prazan list ... nihil ...
Budim se u našem stanu u Cape Townu. Noa je već na trčanju, kasnije ga očekuje naporan radni dan, a trčanje ne želi propustiti ni po koju cijenu. Brine o svojem zdravlju i jutarnji mu je ritual održati formu postojanom. Ja sam spavalica i svako jutro sačekam u krevetu da mi se vrati. Srećom započinjem dan, s njegovim prvim poljupcem za moje dobro jutro. U ured ću polako, tek kad popijem kavu. Kompjuter na stolu je spreman i ako me budu trebali, poslat će mi mail. Ne žurim, uživam u darovima kojima me život svakodnevno obasipa. Na jastuku kraj mojeg položena je crvena ruža, kao i svakog jutra. Pozdravljam Indijski ocean udišući svjež zrak punim plućima. Živa sam, sretna i voljena. Dijelim svoju sreću i ljubav dragim ljudima zadovoljna sobom i svojim dosadašnjim rezultatima. Pronašla sam smisao, otkrila rijedak začin koji životu daje punoću okusa.
- Mama, maamaaa! Stela je opet u šetnji bila neposlušna! Pitaj baku, ona će ti sve reći.
- Nije istina, mama! Borna opet izmišlja kao i svaki put!
- Pjevčići, ne uznemiravajte mamu, pustite ju da u miru započne dan. Idite na kuhinjsku terasu do djeda, on vas nestrpljivo čeka na partiji "Čovječe, ne ljuti se!" Zabavite ga dok vam spremam doručak!
- Mama, što bih ja bez tebe? Hvala ti što si pristala preseliti se na drugi kraj svijeta. Blizanci bi me izludjeli uz sve obaveze koje imam na poslu.
- Drago moje dijete, znaš i sama da sam bila izgubljena sve one godine kad nisam imala vijesti o tebi. A kad sam vidjela na televiziji što si sve pretrpjela u Grazu za vrijeme otmice, srce mi se slamalo. Hvala tebi što si nas pustila u svoj novi život. Sretna sam kad vidim koliko si ti sretna. I tata je napokon pronašao svoj mir. Godi mu zrak i pogled na ocean, iako znam da još negdje u dubini duše duboko uzdiše za svojom zelenom ravnicom.
- Nakon infarkta, ovo je najbolje mjesto za njegov oporavak! Kad blizanci malo očvrsnu otići ćemo do naše kuće, posjetit ćemo domovinu i zapaliti svijeće za drage ljude. Noa će moj plan objeručke prihvatiti. Nemam se čega bojati, moji su progonitelji na sigurnom, dobro čuvani. Tek sad kad ste ovdje s nama vidim koliko ste mi nedostajali i želim nadoknaditi svaki trenutak naše razdvojenosti.
- Baaakaaaa, gladni smo! - u duetu se oglase Stela i Borna, moji mali tamnoputi anđeli.
Mama me je ostavila samu i otišla se pobrinuti za djecu. Legla sam, još malo uživajući mir i tišinu. Čekala sam Nou. Svako jutro sam ga nestrpljivo čekala da mi se vrati.
Čujem mu korake, najprije odlazi pozdraviti djecu, zaželjeti dobro jutro mojim roditeljima, a mene ostavlja za kraj. Njegove  usne na mojima najljepša su ulaznica za dobar početak dana. Nikad se neću zasititi njihovog neodoljivog okusa i baršunaste mekoće. Tako dolazi sreća.
- Dobro jutro, srce. Kako si spavala?
- Odlično, kao i uvijek u tvojem naručju.
- Obećao sam ti da nikad više nećeš sama spavati i održavat ću svoje obećanje dok sam živ!
- Volim te, Noa.
- Imaš li još malo vremena prije odlaska u ured? Pokazat ću ti koliko te volim, ako mi dopustiš.
- Za tebe imam sve vrijeme ovog svijeta, ljubavi.
Prihvaćam pruženu ruku i dopuštam mu da me povede iz kreveta u kupaonicu. Putem mi skida svilenu spavaćicu i gladno mi ljubi usne. Čarolija se nastavlja. Vrela voda miluje naša još vrelija tijela, a mi jedno drugome i jutros dokazujemo svoju ljubav. Miris strasti ispunjava zrak, tijela nam se isprepliću u požudnom grču i eruptiraju spremna za početak još jednog predivnog dana u krugu naše male, skladne obitelji.
Ljubav je alfa i omega, ljubav je ta koja nam daje pravo na sreću. Dan će nas još malo pričekati.


                  -  K R A J -

                  -  K R A J -

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

12.08.2018.
Završeno na otoku Hvaru ...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 19, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

RIJEDAK ZAČIN 💗 završeno 💗Où les histoires vivent. Découvrez maintenant