Stresowałam się tym że mam kogoś poznać. Jestem za bardzo ufna na początku myślę sobie ach mogę jej lub jemu zaufać będziemy przyjaciółkami mówię jakiś sekret, a ta osoba już rozpowiada. Teraz już tak nie będzie. Od dziś jestem bardziej uważana na to z kim rozmawiam i co się dookoła dzieję. Po chwili wyskoczyła Sylwia z wielkim uśmiechem na twarzy
-Czeeeeść. Witajcie w mojej drużynie. Bardzo, ale to bardzo się cieszę że wybraliście akurat mnie. Dziś zaczniemy od takich mini warsztatów zapoznawczych, ale nie myślicie sobie że to będzie się działo tu w studio. Otóż nie. Wyskoczymy na miasto. Pójdziemy do restauracji czy gdziekolwiek. No to w drogę.
Ruszyliśmy za Sylwią. Kątem oka widziałam, że niektórzy już zdążyli się zapoznać. Chyba że znali się wcześniej, ale w to już nie wnikam. Po pół godzinie chodzenia byliśmy już w jakieś knajpce wystrój był obłędny styl amerykański. Poprosiłam o koktajl truskawkowy i dużą porcję frytek. Śniadania nie jadłam. Z tego powodu że jestem leniuszkiem i gdy zadzwonił mi budzik to zamiast przełączyć, żeby zadzwonił mi za 5 minut. To ja go wyłączam. Życie. Siedzieliśmy przy stole w dziewiątke i póki co to tylko Sylwia zagadywała tam osoby blisko niej. Dla mnie to udręka siedzieć w takiej niby ciszy, ale krepujacej. I tylko marzę o tym żeby się to już skończyło jak najszybciej. Kelner przyniósł nam nasze zamówione jedzenie za co mu podziekowałam. Sylwia powiedziała że za to zapłaci. Za to ja nie chciałam żeby płaciła za mnie. Ale ona postawiła na swoim.
Po zjedzonym posiłku przyszedł czas żeby się zapoznać.
- No dobrze więc. Nie przedłużamy. Przecież dzień nie będzie trwać wiecznie. - mówi Sylwia - Zaczniemy od mojej prawej. To jest Robert. Robert przedstaw się.
- Hej, jestem Robert. Mam 18 lat. Lubię śpiewać ale i też tańczyć hip-hop. Moim idolem jest G-Eazy.
Robert jest zbyt szczupły. Ma czarne włosy proste i ma czarne oczy.
-Dziękujemy. To teraz Karol.
-Siemka, jestem Karol. Mam 17 lat. Oprócz śpiewania lubię jeździć na deskorolce. Moim idolem jest Eminem.
Karol to blondyn o niebieskich oczach . Jest szczupły, ale i wysportowany. I nie, nie podoba mi się.
- Dziękujemy. Teraz Marika.
- Hej, jestem Marika. Mam 19 lat. Oprócz śpiewania lubię malować. Moim idolką jest Ariana Grande
Marika też za chuda to nie jest. Ma blond długie włosy do obojczyka i niebieskie oczy.
-Dziękujemy. Teraz Leon.
-Siemka jestem Leon. Mam 22 lata. Oprócz śpiewania chodzę trzy razy w tygodniu na siłownię. Kocham zwierzęta. A moimi idolami jest zespół Twenty One Pilots.
Wow ten to jest dopiero. Jakie mięśnie. Ma brązowe włosy i niebieskie oczy. Ahh. O czym ja marzę. Teraz czas na mnie.
-Dziękujemy. Teraz Natalia.
-Cześć. Mam na imię Natalia. Mam 20 lat. Oprócz śpiewania lubię tańczyć, robić zdjęcia martwej natury, doradzać ludzią. Uwielbiam koty. A moim idolką jest Tini. Jestem z Anglii.
-Dziękujemy. Teraz Elena.
- Hejka. Jestem Elena. Mam 19 lat. Kocham śpiewać wręcz uwielbiam. Oprócz tego lubię robić sobie lub komuś makijaż. Moim idolem jest Shawn Mendes. Jest taki cudowny, kochany. Jego piosenki zawsze pozytywne.
Pff jakbyś wiedziała jaki jest prawdziwy Mendes to może byś zmieniła zdanie. To teraz już wiadomo z kim się nie zadawać ma straszny piskliwy głos. Ma długie rude proste włosy. I ma niebieskie oczy. Ale uważam że ona udaję tylko taką słodką, a w głębi duszy pewnie jest upiorna.
-Dziękujemy. Teraz Kamila
- Hej. Jestem Kamila. Mam 23 lat. Oprócz śpiewania lubię tańczyć latynoamerykańskie. Jestem z Meksyku. Moim idolką jest Beyonce.
Kamila ma piękną urodę. Ma falowane długie włosy czarne. I czarne oczy.
-Dziękujemy. Teraz ostatnia osoba Maxi
-Siemka, jestem Maxi. Oprócz śpiewania, robię remixy piosenek i wrzucam je na Youtube. Moim idolem jest Eminem
- Dziękujemy. Ja jestem Sylwia co pewnie połowa z was mnie już przedtem znała. Mam 25 lat. Oprócz śpiewania nagrywam filmiki na Youtube i lubię tańczyć. Moimi idolami są Charlie Puth, Shawn Mendes, Dua Lipa. Miło mi was poznać wszystkich. Będzie mi strasznie smutno kiedy pożegnam się z czwórką. Dziękuję za ten miło spędzony czas, ale pora popracować.
-My też dziękujemy - powiedzieliśmy w grupkę
-No to poczekajcie na mnie przed wyjściem. A ja zapłacę.
Kiwneliśmy głową, ubraliśmy kurtki i wyszliśmy na zewnątrz. Zeszło nam to z dobre trzy godziny. Sądzę że z połową osób Sylwia zrobi próbę jutro. Ale tego to już nie jestem pewna.
Sylwia wyszła z knajpy więc poszliśmy za nią.Jesteśmy już w studiu programowym. Sylwia trzyma nas w niepewności to z kim będziemy śpiewać i co zaśpiewamy.
-Dobrze więc. Nie przedłużając. Będą pary damsko-męskie. Pierwsza para to... Natalia i Karol. Zaśpiewacie piosenkę... Shawna Mendesa i Camile Cabello ,, I know what you did last summer"
Poważnie. Czemuuuu? To jest jak jakaś klątwa. Boże nie.
-Druga para to... Elena i Leon. Zaśpiewacie piosenkę... Meghan Trainor i John Legend ,,Like I'm gonne lose you.
Zazdro pod względem partnera jak i piosenki. Następnie była Kamila i Maxi ,,Love Me Harder, Marika i Robert ,,We don't talk anymore".
-Jeśli już wiecie kto z kim zaśpiewa i co. To zaczynamy. Poproszę pierwszą parę czyli Natalie i Karola.
Czas zacząć śpiewać piosenki byłego.
-----------------------------------------------------------
Coraz bliżej Shawn, coraz bliżej Shawn. Mam nadzieję że nawet bez niego wam się podoba. Staram się jak tylko mogę tutaj w drugiej części wszystko będzie szło bardzo powoli nie jak w Perfectly Wrong.~Naty😘
PS to z okazji dnia singla rozdział.
CZYTASZ
Why / S.M (Zakończone)
RomanceNatalia przeprowadzi się do Polski i tam zacznie nowe życie po 3 latach od tamtej sytuacji. Spełni się jej marzenie o byciu piosenkarką ale żeby tak się stało. Poszła na przesłuchania w ciemno do The Voice of Poland. Co się stanie gdy w ostatniej ch...