Lütfen yorum yapmaya devam eder misiniz hikayenin nasıl gittiğini anlamam için yardımcı oluyor.Okul açılana kadar hergün bölüm atmaya çalışacağım hem daha hızlı ilerleriz hem de okul zamanı hafta da bir bölüm atabilirim anca arayı kapatmış oluruz.Ayaz olayları çok fena karıştırdı yine iyi okumalar...
"Yemin ederim o kız elimde kalacak!"dedim elimdeki taşları etrafa fırlatarak.Ezgi de bir o kadar sinirli olduğu için resmen iletişim bozukluğu yaşıyorduk.Hatta iletişim felan kurduğumuz yoktu!Ben anlatıyordum ,Ezgi anlatıyordu ,ben anlatıyordum ,Ezgi anlatıyordu...ama ikimizde kendi dertlerimize odaklanmış ne karşı tarafa yorum yapıyor ne de çözüm üretiyorduk!
"Hayır kız bir de yüzsüz ama ben o Kaya'ya da gösteririm hoşuna gidiyor ilgi!"dedi gözlerini bir yere dikip kafasını aşağı yukarı sallayarak.
"Ya ağlıcam gerçekten Aya-"tam anlatacaktım ki lanet olası kurallar aklıma geldi ve dilimi ısırıp kendimi susturdum.Ezgi'ye anlatmamak çok zordu.
"Kız bir de sonradan gelme sen kimin mekanında kime atar yapıyorsun lafa bak lafa!Ne demişti...Hah 'İki yıldır seninmiş azcık da bize ver' yavşağa bak!"dedi ayaklarıyla uzattığı toprağı teperek.
"Ben kızın kim olduğunu da bilmiyorum.Kızın benle başka derdi de var belli ki spor salaonunda da bana küfretmişti."aklıma o an gelince bir kez daha iyi ettiğime karar verdim.
"Kaya'ya da anlatamıyorum artık kuruntu yaptığımı düşünüp soğur diye."dedi oflayıp elindeki çubukla toprağı eşelerken.
"Neden ben?"dedim ellerimi havaya kaldırıp.
"Asıl neden ben?"dedi Ezgi kendini göstererek.
"Yeter!Ömrümü çürüttünüz.Bu ne ya başım şişti!"dedi Zeynep bizi sarsarak.Sen burda mıydın? demek istesemde çenemi tuttum.İkimiz de ona soran gözlerle bakınca konuşmaya devam etti.
"Kız olan sizsiniz ama kovalayan da.Bakın kaçan tavuk kovalanır lafı yanlış kızlar.Tavuk kovalandığı için kaçar."önemli bir bilgi vermiş gibi bakarken biz fransızca matematik anlatıyormuş gibi suratına bakıyorduk.Ne yani şimdi aç olduğunu mu söylüyordu?Tavuğu kim kovalıyordu ve neden?
"Ha?"
"Hı?"
"Anlasanız şaşardım zaten."dedi oflayarak.Pozisyonunu düzeltip başladı anlatmaya.
"Kızlar bu çocuklar önceden bu kadar değerli değildi ,neden?"
"Neden?"dedi Ezgi hızlı olmasını belli ederek.
"Çünkü rakipleriniz yoktu sadece sizindi.Mesela seni ele alalım..."beni gösterdi"...Ayaz'la tanışmadan önce Poyraz senle bu kadar ilgileniyor muydu?"dedi önemli bir noktaya parmak basarak.Konu gittikçe ilgimi çekmeye başlamıştı dizlerimi bağdaş kurup dirseklerimi dizlerime koyup elimi çenemin altına koydum.
"Elindeki şey riske düşünce onu kaybetmemek için savaşırsın."dedi ve Ezgi'ye döndü.
"O kızdan ilkel yöntemlerle kurtulucaz ve bunu biz değil Kaya yapacak."dedi ,şeytanice sırıtarak devam etti.Ezgi için kurguladığı planı başladı anlatmaya.O sırada bende arkamdaki ağaca yaslanıp ciddiyetle dinlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ ÇİLEK
Teen FictionSon sınıf..Ormanın ortasına kurulmuş yatılı okulumuza gelen yeni bir öğrenci... Daha önce hiç kimsede hissetmediğim şeyleri hissettim ona ilk baktığımda;hiçbir şey. Onda o masmavi gözleri dışında, her şey kapkaranlıktı. "En sevdiğin meyve ne?" ...