BAB 1 - PUAN LIA

374K 748 27
                                    

Namaku Afiq , berusia lingkungan 20-an . Tujuan aku menulis cerita ini adalah untuk berkongsi kepada pembaca tentang sebuah pengalaman yang amat besar ketika aku masih di bangku sekolah menengah . Aku di besarkan dari sebuah keluarga yang sederhana . Pada ketika itu , aku tinggal di Taman perumahan dan bersekolah di Sebuah sekolah di taman tersebut . Cerita aku ini adalah cerita yang berlaku pada diri aku .

Tahun 2008 , Ketika itu aku baru sahaja memasuki Tingkatan 1 . Walaupun ketika itu aku baru berusia 13tahun , tetapi tubuh badan aku ketika itu seolah-olah aku berusia 17tahun kerana tubuh badan aku ketika itu agak bersasa dan tinggi . Semasa di tingkatan 1 itu , aku agak tertarik kepada guru-guru wanita di sekolah aku kerana mereka memiliki rupa yang menawan setiap para pelajar yang melihat mereka baik pun yang sudah berkahwin mahu pun bujang . Tingkatan 1 aku berlalu dengan begitu Baik tetapi pada usia tersebut aku sudah mula berangan-angan untuk menyetubuhi guru-guru di sekolah itu .

Tahun 2009 , Sesi persekolahan kembali di buka , aku yang ketika itu di tingkatan 2 sudah mula berasa agak selesa , maklumlah ketika di tingkatan 1 sebagai "junior" agak takot dan gementar ketika lihat abang-abang " senior" , ialah takot di buli oleh mereka . Di tingkatan 2 , aku telah di lantik sebagai ketua kelas bagi kelas aku . Jadi , dari situ aku mulai rapat dengan guru-guru terutamanya guru wanita kerana ketika itu kelas aku banyak guru wanita yang mengajar berbanding lelaki . Aku juga kerap kali Ke Bilik Kaunseling untuk melaporkan permasalahan yang berlaku di dalam kelas contohnya pelajar yang suka buat bising , pelajar yang bermasalah kepada Puan Lia iaitu guru bimbingan kaunseling ketika itu . Puan Lia ialah seorang wanita yang pada aku menawan dengan wajah nya yang putih melepakn, lesum pipit di pipi nya , boleh di katakan antara guru idaman aku ketika itu . Beliau sudah berkahwin dan mempunyai 2orang anak dan berusia 26tahun ketika itu . Puan Lia agak akrab dengan aku kerana aku selalu ke biliknya untuk menceritakan permasalahan di kelas , beliau juga kerap kali meminta pertolongan aku ketika di sekolah sehinggakan Rakan-rakan aku di sekolah menganggap yang aku adalah Anak Angkat Puan Lia . Hubungan kami semakin bertambah Akrab ketika sesi persekolahan memasuki pertengahan tahun , dari situ lah aku serba sedikit mengetahui latar belakang keluarga Dia , Suami Seorang Pegawai di Pejabat Pelajaran dan berusia 10 tahun lebih tua dari dia . Beliau juga memberitahu aku yang suami nya kerap kali ke luar negeri kerana urusan kerja . aku yang ketika itu aku sudah menganggap puan lia ini sebagai " Ibu " tidak menyimpan nafsu untuk menyetubuhinya kerana layanan dia terhadap aku begitu baik . Aku menyimpan rasa cinta dan sayang terhadap dia .

Pada suata hari , ketika aku di biliknya berseorangan , kerana pada waktu itu Puan Lia berada di bilik guru sedang sibuk menguruskan Halnya , jadi beliau meminta aku tinggal seketika di biliknya sambil menolongnya . Di biliknya , terdapat sebuah Almari fail-fail pelajar , ketika aku ingin mengambil Fail pelajar kelas aku , aku membuka almari itu , aku melihat terdapat sepasang pakaian baju kurung nya dan lebih mengejutkan lagi terdapat pakaian dalam sepasang berwarna Merah . Dari saiz aku dah agak yang pakaian dalam ini kepunyaan Puan Lia . kerana saiz pakaian itu agak besar bersesuaian dengan saiz payudara Puan Lia . Timbul perasaan nafsu yang membuak-buak terhadap Puan Lia . Aku mengambil Seluar Dalam itu dan menyimpan nya Di dalam beg aku sebagai untuk melepaskan nafsu berahi aku sambil membayangkan wajahnya . Puan Lia kembali semula kebiliknya setelah urusan nya selesai di bilik guru dan aku seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku . Aku meminta diri darinya kerana waktu Sukan PJK ketika itu hampir bermula pastinya aku tidak melepaskan peluang bermain bola sepak bersama rakan-rakan ku . Sejak peristiwa aku mengambil pakaian dalam nya itu , setiap kali aku melihat wajahnya aku rasa ingin mencium dan menyetubuhi nya . pada masa itu beliau belum mengetahui yang pakai nya hilang .

Di suatu petang Kokurikulum , Sekolah ku pada ketika itu KOKO pada hari rabu , jadi semua pelajar Wajib pulang pada pukul 4.30 ptg setiap hari rabu . Waktu KOKO bermula pada 2.30 ptg ketika itu guru-guru di sekolah agak sibuk untuk menguruskan Hal yang berkaitan dengan Sukan Tahunan Sekolah yang Semakin Hampir . Puan Lia ketika itu meminta pertolongan aku di biliknya , beliau mengatakan yang aku perlu membantunya mengisi nama pelajar dalam komputer nya untuk simpanan data . Ketika aku sibuk menaip di komputernya , Beliau secara tiba-tiba membuka pintu almari yang telah ku ambil sesuatu dari almari itu . kelihatan wajah beliau agak terkejut tetapi beliau tak berkata apa dan terus mengambil fail yang di kenhendaki . Hampir 10minit sebelum 4.30 ptg , beliau meminta aku untuk terus kan membantu nya sehingga 6ptg kerana data itu penting untuk disiapkan. Selesai siap dan aku pun meminta izin untuk pulang , tiba-tiba beliau berkata kepada ku .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now