BBBM 13

4.2K 204 13
                                    

Bad Boy Bad Mafia 🔕

Qaisarah melangkah masuk kedalam kelasnya . Kelihatan Farhan tengah berborak dengan Syahmi ' , Classmate mereka .

" Woi budak . Tu , ada Dutchlady Milk kau atas meja . " Kata Farhan yang memandangnya dengan pandangan yang bosan . Ceh !

" Siapa bagi ? " Qaisarah meletakkan bag nya diatad kerusi , Totte bag pula diletakkan didalam laci .

Susu Strawberry Dutchlady Milk diatas mejanya diambil berserta sticky note .

" Drink this milk before start the class , Perfect moment huh ? hahaha . Bye . - Ikh.Nfl "

Tersenyum sendiri Qaisarah melihat sticky note itu . Straw yang terlekat ditepi kotak susu itu dicabut dan dicucuk pada lubang kotak itu .

Sticky Note itu dilekat pada bullet journa nya . Sticky note yang Ikhwan bagi bersama samyang itu juga telah dilekat pada journalnya .

Dutchlady Milk yang sejuk itu dihirup segar . Farhan yang berada dibelakangnya bersama syahmi' tidak dihiraukan .

Buku teks Bio nya dibuka , bab yang akan mereka pelajari pada hari ini dibaca sambil tangannya masih memegang dutchlady milk itu .

Qaisarah yang fokus membaca itu terganggu apabila kerusi disebelahnya ditarik , Qaisarah berpaling untuk memandang gerangan manusia disebelahnya itu .

" Hye , good morning Sarah " Sapa Tengku Aiy's Rayyan .

" Ouh Hye Rayyan , Good morning too " balas Qaisarah sambil mempamerkan senyuman manis . Rajin pula jejaka itu menjejakkan kaki ke kelas mereka .

" I dengar you ada ikut acara . betul ke ? Acara apa yang you join ? " Hm , dah datang dah penyakit I-You dia ..

" Yes , this is my first time join . Saya cuma ikut acara 100m 200m dan Lompat jauh " Kata Qaisarah masih lagi dengan Dutchlady nya .

Baru dia teringat , lelaki dihadapannya ini ada follow dia di instagram . Rayyan pun macam Ikhwan juga , semua gambar yang dia muat naik , semua yang rare .

" Apa ni ? " Soal Rayyan sambil memegang journal milik Qaisarah , lelaki itu melihat sticky note pemberian Ikhwan .

" Tu sticky note yang kawan saya bagi sekali dengan dutchlady ni " Kata Qaisarah sambil mengoyang-goyangkan kotak susu dutchlady itu dihadapan muka Rayyan .

" Ouh , so you ni minat Dutchlady lah ?" Soal Rayyan , Qaisarah hanya mengangguk .

" Ok lah kalau macam tu , I gerak masuk kelas dulu . Take care , Sarah " Kata Rayyan dan berlalu pergi meninggalkan Qaisarah . Qaisaaah hanya menghantar Rayyan dengan pandangan .

" Now what , Sarah ? Our Captain Rugby ? " Soal Farhan yang baru sahaja duduk dikerusi dan meja milik Dahlia .

" Huh , Chill Han . Kami cuma kawan . Tak lebih , tak kurang . " Qaisarah sudah penat dengan soalan itu . Dari Dahlia , ke Atikah dan sekarang Farhan . Hanya soalan yang sama diajukan .

" Tak lebih , tak kurang ? So how about Ikhwan ? sangat lebih dan tak pernah kurang ? Macam tu ? "

Kenapa dengan Farhan ni ? Tiba-tiba saja ingin mencari gaduh dengannya .

Bad Boy Bad MafiaWhere stories live. Discover now