BBBM 8

4.8K 221 14
                                    

Bad Boy Bad Mafia 🔕

" Aku ingat dah tak ada orang yang pakai sama macam kau , Sarah . Aku lupa pula yang Harley Quinn ni , teman lelaki dia Joker " Sejurus itu , Dahlia menepuk dahinya .

" Kau nak hempuk aku dengan kayu baseball ni tak ? Dia bukan Boyfriend aku la " Qaisarah mengangkat Kayu baseball nya dihadapan muka Dahlia .

" Hehe , aku tak cakap pun dia tu boyfriend kau . Kau sendiri yang cakap . Aku cuma kata , boyfriend harley quinn tu adalah joker . Itu je " Qaisarah menjegilkan matanya kepada Dahlia . Malas nak layan minah sewel ni .

" Serious weyh , tak sangka pula Ikhwan tu berfikir nak pakai baju joker kan ? " Aduhmak , Dahlia dia boleh tak kalau tak bising ?

" Dia kan mafia , sesuai la dengan diri dia watak joker tu . Mafia as Mafia . " Qaisarah kembali menghadap telefonenya . Bukan sebab tak nak layan Dahlia , tapi sebab mata Ikhwan tak habis-habis tenung dia .

•••

Kaki Ikhwan melangkah masuk ke dalam dewan sekolah . Izz disebelah Ikhwan pula , sibuk membetulkan jam nya .

" Weyh Ikh , Kau paling Swag dowh . Dengan poker face kau . Rambut kau warna hijau . Dengan tongkat joker kau tu . Perhhh ! Confirm para gadis-gadis gedik terpikat huehuehue " Izz ni puji melambung confirm ada sesuatu . Ikhwan hanya tergelak kecil .

" Tapi kan , diantara paling swag . Ada lagi yang lebih swag . " Izz ni memang suka buat orang suspen .

" Siapa ? " Mata Ikhwan juga turut melilau mencari .

" Tu , Harley Quinn kau . " Izz memuncungkan mulutnya kearah seorang gadis yang sedang ralit memandang telefonenya .

Qaisarah ? Dia Harley Quinn ?

" Dah la wei , kita duduk dulu . Lepastu kau tenung lah puas-puas . Hah , tu meja kosong . Jom kita duduk . " Izz memeluk bahu Ikhwan supaya berjalan seiringan dengannya .

Mamat ni , lagi lama dia tenung minah lopak tu , selagi tu lah dia kaku ditempat dia berdiri .

Ikhwan duduk diatas kerusi yang hanya berselang 2 meja daripada Qaisarah .

" Kau nak air ke bro ? Kalau kau tak nak , aku nak jumpa Danial kejap . Nak bincang pasal plan kita " Walau bagaimanapun , Izz harus menghormati Ikhwan selaku ketua mereka . Dan dia adalah orang kanan Ikhwan yang paling dipercayai .

" Tak nak la , nanti pandai-pandai la aku ambil sendiri . Dah pergi cepat , kau menganggu pandangan aku " Ikhwan dengan selambanya menghalau Izz .

" Ceh , nak tengok bidadari tu cakaplah " Ikhwan tergelak apabila Izz mempamerkan muka jijik .

Iphone 7 nya dikeluarkan . Icon Instagram ditekan . Nama Qaisarah dicari , setahu Ikhwan , Qaisarah ada Follow account instagram nya .

Qsrh.Hwa
Online

Uish , minah ni online memanjang .

Ikh.Nfl _.
It's that you ? Wearing that
Harley Quinn Costume?

Qsrh.Hwa
Yup . Why ?

Bad Boy Bad MafiaWhere stories live. Discover now