Hoofdstuk 16 'Diner...'

523 32 7
                                    




Ik stond recht vooruit te kijken alsof Elijah daar nog staat, even alles verwerken. Elijah wil me straffen en zijn stem schoot in mijn gedachten hoe sexy hij dat zei, van mij mag hij me wel straffen hoor.

Wacht wat?

Nee, wat in vredesnaam is er mis met mij!?

Goed Elijah zei dat hij me wou straffen, met een diner met z'n allen. Ik snap niet wat daar erg aan is. Een etentje is normaal gesproken gezellig, maar ja ik heb nog nooit een diner gehad met een stelletje vampiers dus ¨gezellig¨ neem ik terug, want straks ben ik ¨diner¨ ik mag hopen van niet.

Ik liep richting de kamer waar ik in ¨verblijf¨ en ik liet mezelf vallen op bed.

Ik keek op de digitale wekker en er stond 15:13 op.

Nog 2 uur en 47 minuten voor diner. Even naar dromenland kan geen kwaad.

Na alles wat er is gebeurd heb ik wel wat rust nodig, ik weet nog steeds niet waarom ik Elijah ging helpen toen hij, laten we zeggen, het padje kwijt was. Door hem zit ik hier. Door hem zijn mijn ouders en om vermoord! Waarom wil ik hem dan in vredesnaam helpen!?

Begin ik hem aardig te vinden?

Nee!

Meer dan aardig?

Misschien...

Ik ging rechtop zitten. Heb ik gevoelens voor een vampier?

Absoluut niet!!!

Ik begin mijn verstand kwijt te raken! Ik heb echt slaap nodig ik begin echt waanideeën te krijgen!

Ik ging weer achterover liggen. ik deed mijn ogen dicht en al snel ging was ik weg.

---

'Reign?' Hoorde ik wazig.

'Reign?' Ik deed mijn ogen langzaam los Lena stond naast mijn bed.

'Wat?' Mompelde ik.

'Ik moest je ophalen van Elijah.'

'Voor wat?' Ze draaide met haar ogen.

'Diner.' Zei ze kortaf.

'Ik kom niet. Welterusten Lena.' Ze lachte, want de woorden kwamen zeer komisch uit mijn mond.

'Reign, toe het wordt vast leuk.' Ik trok mijn wenkbrauw op.

'Ik moest er naar toe als straf.'

'Diner met z'n allen is altijd super gezellig. Hij probeert op een hele rare manier ¨bedankt¨ te zeggen, omdat je hem geholpen hebt.'

'Oke, maar ik heb geen honger.' Elijah kwam de kamer binnen.

'Wat duurt het lang.' Hij keek me met spleetoogjes aan.

'Reign. Kom je.' Vroeg Lena en ze keek me met  haar ¨als je niet luistert gaat Elijah je vermoorden¨ gezicht aan.

'Goed dan, laat me even redelijke kleren aan doen en dan ben ik er met 5 minuten.'

'Je ziet er nu ook moo... ik bedoel prima uit.' Zei Elijah. Een glimlach verscheen op mijn gezicht.

'Wou je niet ¨mooi¨ zeggen?' Vroeg ik Elijah plagerig. Hij begon te stotteren. Ik liep charmant naar hem toe en, maar als snel ging hij van stoterig naar verzekerd.

'Wil je dat ik dat zeg?' Hij zette een stap naar mij toe en we stonden heel dicht op elkaar.

'Dat zou best interessant zijn als jij dat tegen mij zou zeggen.'

'Oke, tortelduifjes. Laten we eten ik heb honger.' Elijah keek Lena geïrriteerd aan.

'Jullie kunnen gerust vanavond verder gaan, maar doe dat dan alsjeblieft in jouw kamer Elijah, want die is geluiddicht. Ik hoef jullie niet te horen.' Ik keek Lena ongemakkelijk aan en ik werd tomaat rood.

The Bloody Fairy TalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu