Hallo lieve lieve lezers ten eerste hoe gaat het met jullie in deze rare tijd? En ten tweede, omdat ik al een tijdje niet heb geplaatst is dit een extra lang hoofdstuk met meer dan 2000 woorden!! Ook heb ik een seksscène geschreven dit is mijn eerste eigen geschreven seksscène, dus laat me weten of ze verbetert kunnen worden, en natuurlijk het lezen van de seksscène is niet verplicht is heb met duidelijke tekens aangegeven het begin en einde van de scene . Als ik morgen genoeg tijd heb ga ik ook nog een hoofdstuk van Blood Donor plaatsen!!!! Alvast bedankt voor het lezen!! ❤︎❤︎❤︎
Ik versnelde naar Reign toe en ik zag haar zitten ze had het gezellig met Aurora ik bleef stil staan in de opening van de woonkamer wat nou als Amanda ons gaat vermoorden? Hoe moet Reign verder ze zou voor altijd in gevaar zijn... ik zou haar niet meer kunnen beschermen Ik zuchtte en Aurora merkte me op.
'Elijah? Is er wat?' Ik keek haar geschrokken aan.
'Nee nee..' Ze kneep haar oogjes tot kleine spleetjes.
'Weet je dat zeker Elijah?' Ik knikte en ik liep naar Reign toe en ik gaf haar een kus op haar prachtige zachte wang en ik gaf haar een knuffel.
'Elijah..' Zei ze zacht.
'Ik moet gaan mijn liefste.. let je goed op jezelf?' Ik zuchtte toen ik dacht dat ik Reign had kwijtgeraakt verloor ik alles, Reign is mijn alles. Pas toen merkte ik op hoe belangrijk sommige mensen in jouw leven wel niet zijn en dat je niks zonder hen bent.
'Alsjeblieft Elijah blijf nog een nachtje... alsjeblieft ik heb je net weer terug.' Ze legde haar hand op mijn wang en zuchtte. Hoe graag ik ook Amanda's leven wil beëindigen ik wil veel liever bij mijn dierbaarste persoon zijn en helemaal met de gedachte dat dit onze laatste dag met elkaar kan zijn.
'Je hebt gelijk, liefste een nachtje dan.' Haar hele gezicht begon te glanzen ik heb haar dag gemaakt.
~ POV Reign ~
Ik was zo blij toen hij dat zei! Ik gaf hem een knuffel, Aurora begon te lachen.
'Ik laat jullie wel tortelduifjes.' Ze stond op en liep weg Aurora en Jayden zijn echt zo lief ik heb ze vandaag net ontmoet en toch zijn te zo lief ze voelen direct aan als goede vrienden aangezien hun tweeën ook heel veel hebben meegemaakt en hun hebben twee kinderen!
Ik hoop dat dat ook gebeurd bij mij en Elijah op een dag..
'Jij weet niet hoeveel ik wel niet over heb voor jou mijn liefste.' Zei hij zacht telkens wanneer hij zegt mijn liefste klopt mijn hart telkens iets sneller Elijah die 'liefste' zegt wordt nooit oud.
'Ook dat je hier bij mij blijft en Amanda gewoon laat rusten?'
'Kon ik dat maar..' Hij zei dat alsof hij meer dwars zit dan dat ik weet.
'Is er iets?' Vroeg ik zacht? Hij liet me langzaam los en gaf me een kus op mijn voorhoofd ik leunde met mijn handen op mijn benen voorover naar hem toe en ik keek hem vragend aan.
'Je kent me zo goed, Amanda is er achter gekomen over dat wij weer bij elkaar zijn en ze heeft mijn ouders opgesloten, ze leidt nu elk soort behalve de vampieren anders zaten we hier niet.' Ik schrok ze is echt niet te geloven!
'Oh, Elijah wat erg.. weet je zeker dat je hier nog wil blijven? Ik begrijp het dat je nu achter haar aan wil?' Hij legde zijn hand op mijn wang en streelde het.
'Nee, ik wil graag nog even bij jou zijn.'
'Ik moet het even aan de rest meldden Reign ik ben er zo weer ga jij anders alvast maar naar onze kamer Aurora laat het je wel zien die kom je vanzelf wel tegen. Ik knikte.
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Vampire'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...