Ik werd wakker met twee vertrouwde armen stevig om me heen.
'Goede morgen mijn liefste.' Zei Elijah.
'Goede morgen, schat.' Zei ik schor.
Ik keek naar de tijd en er stond op de klok dat het bijna 8 uur s ochtends is.
'Laten we uit bed gaan, Amanda komt straks ook.' Zei Elijah. Ik ging rechtop zitten en ik knikte naar hem.
Ik ging uit bed en ik pakte een setje kleding, een zwarte broek met een blouse en een zwarte hemd met spaghettibandjes er onder. Ik kleedde me om en ik krulde de mouwen om van de blouse. Ik keek verder in de tas die Amanda ons gisteren had gegeven en er zat een van mijn make up tasjes in, ik pakte hem er uit en er zat mascara, deo, parfum, douchegel en haarshampoo in, ik was Amanda heel erg dankbaar voor dat. Ik pakte de deo en parfum er uit ik had geen zin om make up op te doen, dus ik liet de mascara er in zitten. Ze had me de rituals parfum meegegeven een van mijn favoriete! Ik spoot wat deo en parfum op en ik liep naar beneden naar Elijah naar de keuken.
'Wat ruik jij lekker, Reign.' Zei Elijah mijn wangen begonnen warm te worden en ik glimlachte naar hem.
'Dankje, Amanda had parfum en deo in de tas gestopt.' Ik liep naar Elijah toe en ik ging op een van de barkrukken zitten.
'Nou, wat wil je hebben voor ontbijt mijn liefste?'
'Hmm wat heb je?'
'Nou er zaten eieren in de tas brood en broodbeleg dus dan word het daaruit kiezen.' We begonnen beide een beetje te lachen.
'Nou doe dan maar een lekker gebakken eitje met een broodje.' Ik glimlachte naar hem hij knikte en ging direct aan het werk.
Ik bekeek hoe Elijah mijn ontbijt klaar maakte, zijn bewegingen waren zo sierlijk en zo mannelijk. Ik zuchtte ik hem me nog nooit zo gevoeld, ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd en ik weet duizend procent zeker dat ik bij hem ga blijven en helemaal niks en niemand gaat tussen ons komen!
Na tien minuten had Elijah mijn ontbijt klaargemaakt. Hij legde het ei op het brood en zette het voor mij neer.
'Dankje.' Zei ik warmhartig.
'Jij gaat toch ook wel ontbijten?' Hij knikte in het positieve.
'Amanda had ook een paar bloedzakken in de tas gestopt, die had ik er uitgehaald voordat jij er in kon kijken, want ik had al ingeschat dat jij dat niet zo lekker zou vinden.' Ik knikte.
Hij draaide zich om en haalde een bloedzak uit de koelkast en schonk het bloed in een groot glas. Hij pakte het glas met bloed erin en ging naast mij zitten.
We gingen ons ontbijt opeten en ondertussen gingen we praten, vooral veel gezeur en domme opmerkingen na ongeveer een half uur ging de deurbel Elijah stond op.
'Dat zal Amanda wel zijn, blijf jij maar hier.' Ik knikte en ik bekeek hoe Elijah de keuken uit liep.
Ik hoorde dat Elijah de deur open deed en ik hoorde Amanda praten.
Nadat ze al een paar minuten aan het praten waren hoorde ik een raar geritsel het kwam vlak bij de keukendeur naar buiten weg.
Ik stond op en ik liep er naar toe, mijn armen werden vastgepakt ik wou gillen, maar een hand voor mijn mond hield die gedachte tegen.
'Doe het snel!' Zij een zware mannelijke stem.
'Denk eraan het moet goed gedaan worden!' Zei hij er vlak achter. Ik stribbelde tegen, maar de persoon die mij vast had had mij goed vast ik probeerde die persoon te bijten, maar dat lukte ook niet.
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Vampire'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...