Ik zuchtte en ik keek naar de grond, want alles wat er was gebeurd besefte ik nu pas. Simon was een pion, om te kijken of ik nog bezig was met Elijah!
'Reign?' Zei Rowen.
'Gaat het wel?' Vervolgde Josh, ik keek Josh aan.
'Ja, het was de afgelopen tijd gewoon zwaar, zonder jullie...'
'Zonder Elijah?' Zei Rowen zacht, mijn oogcontact ging van Josh naar Rowen.
'Ja...' Ik zuchtte weer.
'Laten we gaan zitten dan kan je het verhaal vertellen.' Ik knikte.
We liepen naar een bankje onder een boom waar een eenzaam blaadje van af viel en we gingen zitten.
'Waarom heb je ons niet opgezocht?' Vroeg Rowen.
'Dat mocht ik niet, hoe graag ik ook wilde, als ik dat zou proberen stond ik hier niet.'
'Ik begrijp er helemaal niks van!' Mopperde Josh.
'Reign, wij willen graag horen wat er is gebeurd, maar ik denk dat Elijah jou nog meer wil zien, anders vertel je het verhaal wanneer we bij het huis zijn.' Ik knikte.
Ik stond op en toen realiseerde ik me die zin ¨Ik denk dat Elijah jou nog meer wil zien¨ Een warm en kriebelig gevoel kwam naar boven.
'Wacht, heeft Elijah nog niet iemand anders gevonden?' Rowen en Josh keken elkaar aan en begonnen te lachen, ik keek ze boos aan, want wat een ontoepasselijk moment om te lachen!
'Sorry Reign, maar dat is werkelijk waar het domste wat ik in mijn hele leven heb gehoord! En moet je nagaan ik woon samen met allemaal deze hier!' Rowen wees naar Josh toen hij dat zei.
'Hee!' Riep Josh beledigd. Ik keek nog steeds geïrriteerd.
'Reign, Elijah houdt van jou, toen jij nou ja, er niet meer was, hij verloor zichzelf. Correctie hij is zichzelf nog steeds verloren, toen jij er niet meer was had hij geen wereld meer, want vertrouw mij jij bent zijn wereld.' Alweer werd ik warm.
'Echt?'
'Nee, Reign nep, zonder jou zegt hij dat hij niks waard is, hij wil niet meer leven zonder jou. Hij gedraagt zich ook levenloos Hij zit de hele dag in zijn kantoor met de reden ¨ik ben aan het werk¨ nou nee, hij drink niet hij doet helemaal niks, wij maken ons allemaal zorgen om hem, als hij hoort dat jij leeft denk ik dat hij je nooit meer los laat.' Ik glimlachte.
'Nou als hij dat niet doet doe ik dat wel.' Mijn gedachten sprongen naar het beeld waarbij ik in zijn armen lig, dat is het enigste wat ik wil, in zijn armen liggen zonder zorgen.
'Reign? Ben je er nog?' Zei Rowen en zwaaide met zijn armen.
'Ja.' Reageerde ik terug.
'Laten we Elijah bellen, om te zeggen dat Reign leeft!' Zei Rowen.
Hij pakte zijn mobiel en wou wat intoetsen, maar Josh pakte de mobiel af.
'Nee! Ik vind dat we dit als verrassing moeten doen!'
'Verrassing? Serieus waar? Elijah is de afgelopen maanden diep ongelukkig, omdat Reign er niet was en dan wil jij het nog langer voor hem verbergen?' Josh draaide met zijn ogen.
'Ja, kom laten we naar de auto gaan het is nog een stukje rijden.' Ik knikte en ik liep Josh achterna even later volgde Rowen ook.
'Wacht! Wat moeten we doen met Simon zijn lichaam? We kunnen zijn lichaam niet hier laten!' Zei ik. Rowen draaide met zijn ogen.
'Ugh, inderdaad hem hebben we ook nog! Gaan jullie alvast maar naar de auto, dan ruim ik zijn lichaam wel op, ik ben er zo!' Zei Rowen, Josh en ik knikte en ik volgde Josh naar de auto.
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Vampire'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...