Hoofdstuk 35 'Kerkers'

309 12 3
                                    

'U...uhhh..' Fuck... ik was helemaal van mijn apropo.

'Ik ben Reign.' Ik stak mijn hand uit een bewaker maakte een dreigend gebaar, deed ik iets verkeerd?

'Het is al goed.' Zei Aurora vriendelijk en ze knikte met haar hoofd vriendelijk naar de bewaker.

'Ik ben Aurora.' Lachte ze vriendelijk en ze schudde mijn hand.

'Ik ben Jayden.' Zei hij vriendelijk en gaf zijn hand hij zette een stap terug en maakte een grijnzend gebaar naar Elijah. Ik keek naar Elijah, Elijah schudde zijn hoofd geïrriteerd naar Jayden.

'Laten we naar de woonkamer gaan even bijkletsen.'

'Ja gaan jullie alvast maar naar de woonkamer Elijah en ik moeten even iets doen.' Aurora haar ogen gingen in spleetjes en keek Jayden doordringend aan.

'Mama! Papa!' Twee kinderen kwamen binnen gestormd.

Jayden en Aurora draaiden geschrokken om het meisje rende naar Jayden en omhelsde hem en het jongetje rende naar Aurora en gaf haar een stevige knuffel.

'Lieverds! Hadden jullie niet de opdracht gekregen om bij Martha te blijven?' Zei Jayden terwijl hij het meisje optilde.

'Ja, maar wij missen jullie.' Zei het jongetje schattig. Aurora begon te lachen.

Een vrouw kwam er aan gerend helemaal buiten adem.

'Daar zijn jullie twee!' Zei ze terwijl ze het uit hijgde en tegen haar benen aan leunde.

'Ze worden met de dag sneller!' Zei ze aĺ hijgend Jayden lachte.

'Wie had er gewonnen? Wie was er sneller?' Vroeg Jayden.

'Ikke!' Riep het meisje trots.

'Nee IK!' Riep het jongetje, ik moest lachen en beide gezichten waren op mij gericht, maar niet lang want toen keken ze naast mij Elijah.

'Elijah!' Riepen ze in koor.

Ze rende beide naar Elijah toe en gaven hem een knuffel Elijah gaf ze een knuffel terug mijn hart warmde op wat is hij goed met kinderen.

'Nou nu jullie hier toch zijn mogen jullie je voorstellen aan Reign, ze blijft hier voor de komende tijd.'

Ze lieten Elijah los en liepen naar mij toe het meisje was eerst en trok een pretbek naar haar het jongetje het jongetje keek geïrriteerd terug ik moest zachtjes lachen.

'Ik ben Amelia!' Zei ze lief.

'Hallo ik ben Reign.' Ik glimlachte.

'Ik ben Skyler!' Zei Skyler verlegen Ik ging op mijn knieën.

'Ik ben Reign.' Ik glimlachte naar hem, hij gaf me een knuffel en alweer warmde mijn hart op.

Ik keek Elijah aan en hij glimlachte naar mij ik glimlachte terug.

'Amelia is 9 jaar en Skyler is 6 jaar.' Skyler liet me los en rende weer terug naar Aurora vlak daarna rende Amelia ook naar Aurora toe.

'Nou gaan jullie weer terug met Martha mee?'Zei Jayden ze keken teleurgesteld.

'Oke papa...' Zeiden ze weer in koor.

'Nou laten we nu echt naar de woonkamer gaan.' Grinnikte Aurora ik knikte.

We liepen naar de woonkamer Elijah en Jayden gingen hun eigen kant op naar weet ik veel waarheen.

~POV Elijah~

Toen Skyler Reign een knuffel gaf voelde ik wat ik nooit zou denken wat ik zou voelen, zo'n gevoel van dat ik kinderen wil en dan natuurlijk samen met Reign!

The Bloody Fairy TalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu