Hoofdstuk 18 'Verstoppertje?'

551 28 3
                                    

- POV Reign -

Ik werd wakker, ik voelde dat ik op een koude, harde vloer lag Ik deed mijn ogen langzaam open en ik keek om mij heen het lijkt net of ik een oud verlaten gebouw ben ik probeerde op te staan, maar ik werd teruggeduwd.

'lekker geslapen, sleeping beauty?' Vroeg Lucas gemeen, hij stond achter mij.

'Waar ik f*ckingsnaam ben ik?' Vroeg ik boos.

'Ho ho, let op jouw taalgebruik!' Zei hij dreigend.

'Pas als jij mij laat gaan!' Hij begon te lachen.

'Wat ben jij grappig.' Ik keek hem boos aan.

'Ik ben klaar met dit ontvoer gedoe! Jij brengt mij naar huis of... ' Hij sneed mij af.

'Of wat? Ga jij met jouw mensenkracht mij vermoorden?' Vroeg hij gemeen.

'Oh let jij maar eens op!' Ik stond op en ik keek hem dreigend aan. Hij zette een stap naar voren en likte zijn lippen. 

'Ik heb nog nooit een mens vooral niet een vrouw, zo moedig gezien.' Hij keek me aan met een grijns.

'Zo vurig.' Fluisterde hij en hij verdween en stond achter mij hij duwde mij tegen zich aan.

'Laat mij los!' en ik gaf hem een schop en ik duwde me van hem af.

Ik draaide me om naar hem hij was gemeen aan het  grinniken.

'Vies mannetje.' Mopperde ik in mezelf.

Zijn telefoon ging over zijn gezicht verdraaide naar een serieuze blik en hij draaide met zijn ogen.

'Die vent ook.' Mopperde hij terwijl hij op zijn beeldscherm van zijn mobiel keek.

'Weetje, dat vriendje van jou is wel heel erg overbeschermend.' Ik keek hem vragend aan.

'Pardon?' Zei ik geïrriteerd.

'Elijah.'

'Hij is mijn vriendje niet.'

'Toch gedraagt hij er zich wel naar.' Hij drukte op zijn beeldscherm en drukte zijn mobiel tegen zijn oor aan.

'Hallo, Elijah.' Zei Lucas overdreven vrolijk. Ik hoorde Elijah schreeuwen door de telefoon heen, maar niet precies wat hij zegt.

'Wacht even ik zet je wel op de luidspreker.' Hij haalde zijn mobiel van zijn oor af en drukte op het luidspreker knopje.

'WAAR IS REIGN!' Hoorde ik Elijah brullen door de luidspreker heen.

'Ho ho, dat kan je ook netjes vragen, Elijah.'

'Ik ben hier.' Zei ik.

'Reign!' Riep Elijah.

'Waar ben je?' Vroeg hij.

'In een oud gebouw ofzo.' Maar toen ik dat aan het zeggen was drukte Lucas het gesprek weg.

'Verdomme! Jij bent een lul!' Riep ik. Zijn ogen werden rood en sadistisch liep hij naar mij toe.

-  POV Elijah -

Dit is al de duizendste keer dat ik Lucas probeer te bellen, maar die lamzak neemt niet op! Als ik hem zie dat is hij er geweest!

Ik haalde mijn mobiel weer te voorschijn en ik probeerde die idioot weer te bellen, de telefoon ging lang over, maar hij nam op, eindelijk!

'JIJ VERREKTE LANDLUL! WAAR IS ZE!' Brulde ik.

'Wacht even ik zet je wel op de luidspreker.' Zei die lamzak.

The Bloody Fairy TalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu