'Goedemorgen lieveling.' Hoorde ik wazig, ik opende mijn ogen en Elijah hing boven mij met een lieflijke gezichtsuitdrukking een glimlach verscheen op mijn gezicht.
'Goedemorgen.' Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en ging uit bed.
'Hoe laat is het eigenlijk?' Vroeg ik terwijl ik in mijn ogen wreef.
'9 uur s ochtends' Ik ging rechtop zitten.
'9 uur? Pfff' Een spottend lachje kwam uit zijn mond.
'Als toekomstige koningin moet je vroeg uit bed.'
'Van wie?' Ik keek Elijah aan met spleetjes ogen.
'Van niemand liefste, maar volgens de regels.'
'Mmh, dan ga ik eens een kijkje nemen in ¨die regels¨.' Hij begon te lachen.
'Ontbijt is in de eetzaal, iedereen is er kom je?'
'Ja gezellig, ik ga me eerst even omkleden, want ik zie er uit als een naakte molrat.' Hij begon hard te lachen.
'Jij en naakte molrat als in uiterlijk kunnen niet in dezelfde zin.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Hij is zo lief voor me.
'Ik ga omkleden.'
'Wil je dat ik op je wacht?'
'Nee, ga alvast maar naar beneden, ik vind de weg naar de eetzaal wel.'
'Weet je dat zeker? Ik wil wel een bediende sturen.'
'Niet nodig, ik zie je zo.'
'Het kasteel is groot je raakt makkelijk de weg kwijt.'
'Ik weet het wel, ik zie je zo.' Hij knikte en verdween door de deur.
Ik ging uit bed en ik liep richting de inloopkast en ik pakte een leuk setje kleding er uit, zwarte mom jeans, een bordeaux kleurige spaghettibandjes top met daarover heen een lange beige kleurige vest, ik liep naar de lade waar mijn schoenen in zit en ik pakte er zwarte enkellaarsjes uit.
Ik nam mijn kleding en mijn schoenen mee de douche in en ik legde mijn kleding op de wastafelmeubel en ik legde mijn schoenen op de grond.
Ik kleedde me uit en ik gooide mijn kleding in de wasmand.
Ik deed de kraan aan en ik ging me douchen met een shampoo die naar rozen ruikt.
ik ging me afdrogen en ik pakte een onderbroek, sokken en een bh uit de lade en ik kleedde me om.
Wanneer ik me had omgekleed spoot ik parfum op van Chanel en ik spoot deo op. Ik kamde mijn haren door en ik deed een beetje mascara op en ik was klaar voor de dag.
Ik liep richting de eetzaal. Ik deed de deur open, maar ik kwam in de verkeerde zaal uit. Shit ik ben de weg vergeten!
Ik keek mopperend om me heen, het is hier ook veel te groot!
Ik zuchtte diep en ik ging de deur weer uit waar ik doorheen ben gekomen ik schrok en ik hapte naar adem toen ik iemand tegen het lijf aan liep. Het was Amanda.
'Sorry, ik schrok.'
'Ja dat zag ik, ik ben het maar.' Ze lachte.
'Wat ben je hier aan het doen trouwens? We hebben toch met z'n allen een ontijd in de eetzaal?' Ik knikte.
'Ja klopt, maar ik was de weg naar de eetzaal vergeten. Slimme ik.'
'Laat Elijah serieus jou alleen door het kasteel heen? Na wat er is gebeurd met de Originele?'
'Nou, het was mijn eigen keuze.' Ze knikte.
'Oke, nouja in ieder geval zullen we samen naar de eetzaal toe gaan?' Ik knikte.
'Ja prima, dank je.' Ik keek haar met een glimlach aan.
'Nou hoe bevalt Bulgarije je?' Ik knikte.
'Ja, Bulgarije ik mooi, voor hoeverre ik bulgarije heb gezien.' Ze lachte.
'Bulgarije is ook mooi, alleen sommige delen zijn wel wat gevaarlijk, dus daar kan je beter niet komen.'
'Ik zal m'n best doen.' Ze lachte.
Ze opende een deur.
'Kijk dit is de eetzaal.' Zei ze al lachend. Iedereen zat er en keek onze kant op.
'Reign was de weg kwijt ik kwam haar tegen in de ridderzaal.' Iedereen begon te lachen.
'Ja, blijkbaar wist ik de weg nog niet in mijn eentje.' Ik keek Elijah aan hij schonk me een ¨ik zei het toch¨ gezichtsuitdrukking ik draaide met mijn ogen.
Ik liep naar de lege plek naast Elijah en ik ging naast hem zitten.
'Dus je was de weg kwijt.' Zei Josh gemeen.
'Het kasteel is groot alsof jij voor het eerst precies de weg wist.' Lena begon te lachen.
'Ja Josh.' Ze keek hem gemeen en uitdagend aan hij keek haar met een boze blik aan iedereen begon te lachen.
'Wat mis ik hier?' Vroeg ik.
'Toen Josh hier voor het eerst was, was hij de weg kwijt. In. Het. Toilet!' Zei Rowen. Ik begon keihard te lachen.
'Wouw, Josh ik had je slimmer verwacht.' Zei ik gemeen iedereen begon te lachen.
De bedienden kwamen binnen met ons ontijd, ik had een toost met ham en kaas met een spiegelei.
Na het ontbijt stond iedereen op en liep weg behalve Elijah en ik.
'Reign, lijkt het je leuk om de beurd een beetje te verkennen?'
'Ja, dat lijkt me echt super leuk, Elijah!' Hij glimlachte.
'Kom ik zorg voor vervoer.' Ik stond op en we gingen met de auto ergens heen ik had geen idee.
'Waar gaan we heen?'
'Dat zien we snel genoeg, we zijn er bijna.'
De auto stond stil.
'We zijn er!' Zei Elijah.
We stapte uit de auto en we waren bij het strand een prachtig strand.
'Wauw, prachtig.'
'Kom gaan we een strandwandeling maken.' Hij stak zijn hand uit naar mij en ik pakte hem en samen liepen we over het strand.
'Het is hier echt mooi, Elijah.'
'Nee, jij bent mooi.' Hij zette een stap dichter naar mij toe.
'Slijmbal.' Hij lachte, hij leunde naar voren en zijn lippen belandde op die van de mijne hij pakte mijn taille stevig vast en hij trok me stevig tegen zich aan, zijn tong kwam in mijn mond en onze tongen danste om elkaar heen.
We lieten elkaar los en ik beet op mijn lip en ik keek naar het zand onder mij.
'Wat is er, liefste?'
'Nou, ik heb.. nog nooit getongd.'
'Oh, sorry..'
'Nee, ik vond het lekker.' Een glimlach verscheen op zijn gezicht.
'Gelukkig, ik vond het ook zeer lekker.' Ik voelde mijn wangen rood worden.
En toen ging de telefoon van Elijah.
Hij zuchtte.
'Wat nu weer.' Mopperde hij.
Hij nam de telefoon op.
'Ja.' Zei hij kortaf.
'Wat? Nee oke, ja we zoeken schuiling! Oke bedankt voor het melden.'
'Wat is er?'
'Geen tijd om nu uit te leggen, maar ik breng je eerst naar de auto en dan leg ik het je dan wel uit.' Ik knikte.
Hij pakte me vast en we versnelde naar de auto en stapte in en reden snel weg.
'Naar mijn schuilplaats.' Ik chauffeur knikte en we reden met een snel tempo weg.
Jaaajjjj weer een nieuw hoofdstuk!!!! Bedankt voor jullie geduld ik hou super veel van jullie!!!
Wordt
Vervolgd!! ❤
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Vampire'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...