--- POV Reign ---
Ik werd wakker met twee sterke handen om me heen ik deed mijn ogen langzaam open en Elijah lag naast mij, nee niet zomaar naast mij, dicht naast mij heel dicht naast mij.
Hij deed zijn ogen open en kreunde.
'Reign..' Zei hij zacht.
'Mhm...' Reageerde ik terug.
Van mezelf verwachte ik eigenlijk wel dat als ik Elijah naast mij zie liggen in mijn bed en dat hij zijn armen om mij heen heeft dat ik zou schreeuwen en hem in zijn gezicht zou slaan, want ja... maar op een of andere manier vond ik het fijn dat hij naast mij ligt, ik voelde me veilig en ik wou zou wel voor altijd liggen, maar dat wil hij waarschijnlijk niet, want wat ik ook in hemelsnaam voor hem voel, hij voelt niet hetzelfde...
'Wat gebeurde er gisteren met jou?' Vroeg hij aan mij, ik keek hem met vraagtekens aan.
'Wat bedoel je?' en ik ging zitten hij volgde mijn beweging en ging ook zitten en hij keek me scherp aan.
'Je was aan het schreeuwen en afwerende bewegingen aan het maken, maar toen ik naast je kwam liggen was je stil.'
Ik dacht terug aan het moment dat Lucas mij had ontvoert, dat ik me verstopte in een kast en dat ik een ding wou, Elijah. Dat Elijah mij zou redden en dat ik me veilig kon voelen in zijn armen... misschien was dat het probleem dat ik opeens een nachtmerrie kreeg in mijn onderbewustzijn en dat het weer afspeelde op dat moment en toen Elijah naast mij kwam liggen dat ik me weer veilig voelde. Zou het?
'Reign? Waar zit je met jouw hoofd?' Hij keek me vragend aan.
'Niks, ik ga, douchen.' Ik wou uit het bed kruipen en naar de douche gaan, maar Elijah pakte mijn arm en trok me terug.
'Reign, wat is er aan de hand?' Vroeg hij kalm
'N..niks.' Ik trok mijn arm weer terug en ik ging snelwandelend de douche in.
Ik pakte douche foam van Rituals en mijn haar shampoo van L'oréal Paris en mijn conditioner van L'oréal Paris. Ik pakte de hendel van de kraam en ik draaide hem om, het water spoot er uit ik stapte onder de het warme water en ik smeerde me in met de douche foam en met m'n haar shampoo. Ik deed mijn ogen dicht en ik liet mijn brein werken, ik wil Elijah wel de waarheid vertellen, alleen ik ben bang dat hij het raar vindt, ik wil me veilig voelen in de persoon die de dood van mijn ouders en mijn oom heeft veroorzaakt, wat een logica... misschien moet ik er eerst over hebben met Lena, ik vertrouw haar met mijn leven... ik ken haar maar een korte tijd, maar ik vertrouw haar heel erg.
Nadat ik klaar was, ging ik me afdrogen met een zachte handdoek ik ging me aankleden en mijn haar drogen het ruikt nu lekker naar bloem oliën. Ik kamde mijn haren door en ik liep de douche en de kamer uit en ik liep richting Lena haar kamer.
Ik klopte op haar kamerdeur de eerste paar seconden reageerde ze niet, maar daarna wel.
'kom binnen!' Riep ze vrolijk.
Ik deed de deur open en ik liep haar kamer binnen.
'Reign! Ik ben blij dat je oké bent!' Ze gaf me een knuffel.
'Nou... oke ben ik niet...' Ze liet me los en keek me met een scheef en vragend hoofd aan.
'Wat is er gebeurd?' Ik zuchtte.
'Anders gaan we even zitten ik heb het gevoel dat het een lang verhaal is.' Ik knikte. We gingen zitten en ik begon te praten.
'Oke ik werd wakker met Elijah zijn armen om mij heen... Elijah werd vlak nadat ik wakker werd ook wakker en vroeg aan mij wat er met mij aan de hand was vannacht ik vroeg wat er was gebeurd hij legde alles uit, maar toen dacht ik terug aan het moment dat Lucas mij had ontvoert, dat ik me verstopte in een kast en dat ik een ding wou, Elijah.' ze keek me met grote ogen aan.
'Ehh, kan je dat even uitleggen?' Weer zuchtte ik
'Ik wou dat Elijah mij zou redden en dat ik me veilig kon voelen in zijn armen... misschien was dat het probleem dat ik opeens een nachtmerrie kreeg in mijn onderbewustzijn en dat het weer afspeelde op dat moment en toen Elijah naast mij kwam liggen dat ik me weer veilig voelde.'
'Wow... dat is nogal wat...' Ik knikte.
'Heb je gevoelens voor hem?' Ik zuchtte.
'Weet ik niet... maar wat ik ook maar voor hem voel ik weet duizend procent zeker dat hij niet hetzelfde voelt...'
'Dat weet je niet, Reign, daar kom je alleen achter als je het er met hem over hebt.'
'Lena, Elijah is een vampier, door hem zit ik hier! Door hem zijn mijn ouders en oom dood! Ik hoor hem te haten!'
'Niet alles verloopt zoals het hoort, Reign.' Zei Lena.
'Ik zie aan hem dat jij hem veranderd... hij geeft om jou Reign, ik heb hem nog nooit iemand zo zien beschermen als jou.' Zei Lena
'Goed... dank je voor jou hulp.' Ze knikte en ik gaf haar een knuffel en ik ging Elijah opzoeken.
Ik liep de trap af en ik liep richting de woonkamer en ik zag Elijah daar zitten hij was aan het praten met een meisje.
Elijah keek naar mij en daarbij keek het meisje mij ook aan ze leek zoveel op Elijah. Ze begon te grijnzen.
'dus jij bent Reign.' Ze liep naar mij toe.
'Amanda.' zei ze
(Dit is Amanda ⇑)
'Ik ben het zusje van Elijah.' Zei ze gemeen.
'Wat!?' Ik keek haar met grote ogen aan.
'Ik neem aan dat mijn broer, niks heeft verteld over mij.' Ik knikte zachtjes.
'Amanda.' Zei Elijah dreigend Amanda begon te grijnzen.
'Ik neem dan aan dat Elijah ook niks heeft verteld over zijn koninkrijk?' Ik deinsde naar achteren en ik kon niks meer uit mijn mond brengen.
Waar heeft zij het over!?
'Elijah?' Zei ik zacht hij keek naar de grond.
'Ik ben hier om Elijah mee te nemen Reign, het wordt tijd dat Elijah de taak van zijn ouders gaat overnemen.'
Super bedankt voor het lezen, en super bedankt voor jullie geduld!! ❤ Ik ben nu heel even van school af, want ik heb pas mei mijn examens, maar dat betekent dat ik wel voor mijn examens moet leren, maar ik probeer zo veel mogelijk te plaatsen! ❤
Wordt
vervolgd !!!!! ❤
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Vampir'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...