Hoofdstuk 6 'Ontvoerd'

648 38 3
                                    

Ik werd wakker met een hevige hoofdpijn.

Wat in vredesnaam is er gebeurd?

Ik keek om mij heen ik lag in een onbekend bed ik keek in de kamer het was een grote kamer beige muren met wat meisjesachtige versiering het was geen lelijke kamer. De deur ging open en toen ik de persoon binnen zag komen schoot alles me weer te binnen.

6 jongens stonden in mijn woonkamer. De onmenselijke snelheid. Ik stak de baas neer ook wel Elijah genoemd en zonder moeite trok hij het mes er weer uit en zijn steekwond verdween...

Josh stond in mijn kamer met een gemene grijns.

'Je hebt geluk dat je nog leeft, normaal had Elijah allang iemands strot eruit gebeten als iemand zo'n actie had gemaakt.' ¨Geluk!?¨

'Ik wil hier weg.' Mopperde ik geïrriteerd.

'Dat gaat niet gebeuren, jij weet van ons bestaan af.' Ik draaide met mijn ogen.

'Vampiers bestaan niet.' In een Milliseconde stond hij van de deuropening bij het bed waar ik op zat zijn ogen werden rood en zijn hoektanden kwamen tevoorschijn.

'Oh nee?' Zei hij sadistisch. Ik keek hem geschrokken en bevroren aan.

'Ga weg! Nee beter nog IK ga weg!' Ik stond op, maar Josh duwde me terug.

'Nee.'

'Oke, stel jullie zijn vampiers, jullie hebben mijn ouders en oom vermoord, omdat hun van jullie bestaan af weten. Ja? Waarom hebben jullie mij nog niet vermoord?' Ik keek hem geïrriteerd met een opgetrokken wenkbrauw aan.

'Nu geef je wel toe dat Meredith Brown en Mathew Brown jouw ouders zijn?' Ik draaide met mijn ogen

'Nou.'

'Omdat jij als enigste over bent van de familie Brown hier in deze stad mensen zouden gaan denken als jij ook opeens dood gevonden bent.' Elijah nam het gesprek over en kwam de kamer binnen ik keek hem boos aan.

'Dus dan gaan jullie mij hier tegen mijn zin vasthouden?' Elijah knikte.

'Mensen zullen me missen!'

'Daar hebben we al voor gezorgd dat dat niet gaat gebeuren.'

'PARDON? Dus jullie gaan me gewoon verdomme vasthouden en niemand zal me missen!' Schreeuwde ik boos.

'Ja, en tot de tijd rijp is dan ga jij je ouders en jouw oom achterna.' Zei hij gevoelloos. Woede borrelde naar boven ik stond op Josh wou me weer terug duwen, maar ik sloeg hem zonder na te denken liep ik ook naar Elijah om hem ook te slaan maar hij hield mijn hand tegen en gooide me tegen de muur aan ik kreunde.

'Ik zou je koest houden als ik jou was.' Snauwde hij.

Ik stond op de deur ging open een meisje kwam binnen.

'Normaal doen jullie!' Riep ze ze liep naar Elijah toe.

'Jullie gaan haar niet martelen!' En ze drukte Elijah weg. Ze draaide zich om naar mij en liep naar me toe.

'Sorry, ze zijn nogal brutaal.' Zei ze met een ouderwets accent.

'Ik ben Lena.' Zei ze vriendelijk.

' Zei ze vriendelijk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit is Lena )

'Reign.' Ze schudde mijn hand.

'Mooie naam ¨Reign¨'

'Ze is hier niet om vriendjes te maken. Ze weet van ons bestaan af, Lena en ze wordt als de tijd rijp is vermoord ik wil niet dat je haar aardig gaat vinden.' Zei Elijah geïrriteerd.

'Daar is het al te laat voor.' zei Lena vastberaden Elijah keek geïrriteerd en liep weg Josh liep achter hem aan. Lena zuchtte.

'Sorry voor dat...' Zei ze zacht.

'Ik vind het totaal niet nodig... dit allemaal jij bent absoluut onschuldig.'

'Elijah neemt liever geen risico's hij is nogal...'

'Gevoelloos.' Ik maakte haar zin af.

'Als je hem leert kennen kan hij best aardig zijn...'

'Ben jij zijn vriendin of zo?' Ik keek haar nieuwsgierig aan.

'Nee, nee, nee, absoluut niet!' Zei ze.

'Elijah kent geen liefde...' Zei ze somber.

'Wie zijn de andere jongens?'

' Ze beschouwen elkaar als soort broers, maar dat zijn ze niet. Elijah is de oudste en sterkste van allemaal dus moeten ze hem allemaal gehoorzamen plus Elijah heeft de rest van de jongens veranderd dus hebben ze geen keus, maar Josh luistert niet altijd naar hem, maar Josh ken je geloof ik al.' Ik knikte.

'Voor de rest heb je nog Ferran en Finley hun zijn vanzelfsprekend wel broers sterker nog hun zijn een tweeling. Je kan ze uit elkaar halen door hun kledingstijl Ferran is wat stoerder gekleed Ferran zijn personaliteit is ook wat stoerder. Finley is meer de aardige van de twee Finley is sowieso het aardigst van iedereen. Dan heb je Kayne hem moet je absoluut niet vertrouwen! Hij geeft alleen om zichzelf! Als je hem ziet weet je direct wie het is. En als laatste heb je Rowen. Hij is erg wispelturig de ene keer is hij aardig de andere keer is hij een gemeen. Hem moet je ook niet vertrouwen.'

'Kortom vertrouw niemand dus.' Zei ik.

'Jawel, je kan mij en Finley vertrouwen hij is hier ook gedeeltelijk op tegen, de ontvoering.'

'Waarom ben jij hier?' Ze zuchtte.

'Ik ben hier voor Elijah.' Ik keek haar met vraagtekens aan.

'Lang verhaal' Ze keek op haar horloge.

'Hoelaat eten jullie mensen?'

'Jij bent ook...'

'Ja...'

'Meestal rond half zes.'

'Oh, dan is het nu een beetje laat voor je om te eten het is 10 uur.'

'Ik heb ook geen honger.'

'Je ziet er moe uit.'

'Zo voel ik me ook.'

'Ga slapen.'

'Ik denk niet dat ik in slaap kan komen!'

'Ga maar gewoon slapen.' Ze liep de kamer uit.

Ontsnappen wordt ook niks, want ze draaide de deur op slot. Ik zuchtte Ik draaide me om en ik probeerde te ¨slapen¨.

Ik lag al iets van een uur in bed en ik hoorde het slot van de deur. De deur ging open en Josh kwam in mijn kamer met een sadistische grijns.

'Ik heb honger.' Zei hij gemeen.

'Dan ga je eten.' Zei ik droog, maar toen schoot het me binnen, hij bedoelt mij...

'Inderdaad.' Zei hij sadistisch.

Ik wou opstaan, maar Josh was binnen no time bij mij en drukte me terug hij boog zich over mij heen en begon mijn nek zachtjes te kussen.

'Josh, alsjeblieft.' Smeekte ik hem.

Ik voelde wat in mijn nek prikken en hij kreunde en de pijn werd erger en erger. Ik voelde me licht worden.

'Josh!' Probeerde ik zo hard mogelijk te zeggen met de kracht die ik nog over had.

De deur ging open en Josh werd van me af gerukt. Ik zag wazig ik hoorde twee stemmen mopperen Josh en... Elijah... mijn beeld werd waziger en waziger en het werd zwart voor mijn ogen.

Spannenddddddd!!! Laat me in de reacties weten wat jullie van dit boek vinden !!! Vergeet ook niet om op dat leuke sterretje te klikken, Ik hou super veel van jullie !!!!!

Kusjes,

Irisssss!!!!

The Bloody Fairy TalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu