Na het eten gingen we inpakken, niet dat ik veel spullen had om mee te nemen, het meeste heb ik van Lena gekregen, of omdat het haar niet meer paste of ze vond het niet meer mooi. Lena heeft zoveel kleding, maar ze heeft ook een modieuze smaak, ik ben meer van het simpele.
'Reign, ik heb nog wat kleding voor je als je interesse hebt.' Lena kwam in m'n kamer met een stapel kleding.
'Erg lief van je, maar ik heb het liefst gewoon mijn eigen kleding.' Ze knikte medelevend.
'Snap ik, daar kan ik wel voor zorgen.' Ik keek haar verbaast aan.
'Wat bedoel je?'
'Elijah heeft een mooie auto, ik heb een rijbewijs alleen een groot probleem, ik weet jou adres niet, dus jij moet de instructies geven waar je woont.'
'Omg Lena, jij bent echt waar de beste!' Ze gaf me een knipoog.
'Dat weet ik toch.' Tegelijk lachten we.
'Laten we gaan.' Zei ze ik knikte.
'Maar vind Elijah dat niet erg?'
'Ach, we zijn er voor 6 uur s' ochtends wel weer, dus moet hij niet zo zeuren.' Een zacht lachje schoot uit mijn mond.
Lena pakte de autosleutels en we liepen richting de garage ze drukte op een knopje en de deur van de garage ging open en wowie wat een prachtige auto stond daar in een oude zwarte Ford Mustang Shelby. Lena lachte waarschijnlijk om mijn gezichtsuitdrukking.
'Ik zei toch dat Elijah een mooie auto heeft.' Zei ze lachend.
'Ja...' Ik was helemaal in de wolken met die auto.
'Jij mag er ook wel in rijden, tenminste ik neem aan dat jij je rijbewijs hebt.' Ik knikte. Ze gaf me de sleutels en ik stond te popelen om in die auto te stappen eenmaal de sleutel omgedraaid en mijn voet op het gas en er kwam een prachtig mooi geluid uit. Ik reed weg ik wist de weg precies, natuurlijk, omdat ik hier al eerder ben geweest, ik gok dat het ongeveer 20 minuutjes rijden ik.
We kwamen aan bij het appartement waar ik woon, ik zette de auto op de parkeerplaats, gelukkig was het donker, want ik wou niet dat iemand me zou herkennen, alleen een probleem, ik heb geen sleutel.
'Lena, ik heb geen sleutel bij me.' Weer lachte ze.
'Toen Elijah je had meegenomen had hij de sleutel ook meegenomen en natuurlijk heb ik die meegenomen.'
'Lena serieus waar, wat ben jij goed bezig.' Ze grijnsde, want ze wist dat zelf ook wel.
We stapte uit de auto ik had hem vlak geparkeerd lang mijn eigen auto, ook een Ford.
'Dit is mijn auto.' Ik wees naar de donkergrijze Ford Focus.
'Wow, die is ook niet verkeerd!' Zei Lena deze keer verscheen een grijns op mijn gezicht. We liepen de trap op richten de verdieping waar ik woon. Lena gaf me de sleutel en we gingen naar binnen een vertrouwde geur drong mijn neus binnen.
'Mooi plekje heb je, Reign.'
'Dank je wel, ik heb er ook hard voor gewerkt.'
'Ik pakte mijn koffer uit de logeerkamer en ik propte daar mijn favoriete kleding in ook een paar van mijn jurkjes. Ook pakte ik vier paar schoenen om mee te nemen.
Minuten gingen voorbij en ik was klaar de hele koffer was volgepropt niet dat het een mega grote koffer was.
'Ik ben klaar.' Lena knikte.
'Anders breng ik de koffer wel even in de auto en kan jij afscheid nemen, als je wil?' Ik knikte.
'Graag zelfs, bedankt.' Zei ik zacht
JE LEEST
The Bloody Fairy Tales
Wampiry'Wat doe jij toch met mij?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Als je zo doorgaat dan ga ik je slaan.' Zei ik droog. Hij pakte me vast en gooide me tegen de muur aan ik kreunde. Hij liep naar mij toe en hij drukte zijn lichaam tegen die van mij aan, hij...