3.🌼

479 29 3
                                    

Vlastne som si na to už aj zvykol ale stále to bolí.Bol by som najradšej keby sa odsťahujem ale nemám kde a ani dostatok peňazí."Kdet...s bpl ty parchqnt jeden?!" zakričala na mňa uplne na moc opitá teta."Bol som v praci" a tak som si dal dole topánky a bundu zavesil na vešiak zatiaľ čo ma teta prebodávala jej opitým pohľadom.Zbehol som ešte do kuchyne si nabrať vodu a rychlo utekal do svojej izby kde som sa zamkol.Zamykám som sa stále pre prípad žeby mi teta chcela ublížiť.Tá ženská je psychicky chorá a ja už tomu nezabránim.Po celom namáhavom dni som si dal teplú sprchu a potom sa obliekol do pyžama.Zobral som si ešte notebook a skočil do postele. Prezeral som si Insta,FB,...a nakoniec som šiel na Twitter.Ako prvé mi vybehla fotka môjho idola Agusta D.Bol tam s nejakou staršou pani tak asi okolo 40.Celkom sympatická a dosť povedomá.Ale s tým som si nelámal hlavu.Skôr mi šli dookola Jinove slová 'čo keby si išiel na zoznamku?' Premýšľal som nad tým už dlhšiu dobu...ale presda len bál som sa že keď sa s niekým spoznám a budeme sa vidieť aj v skutočnosti sa ma zľakne alebo to bude nejaký 50 ročný úchyl.Ale čo veď skúsiť to môžem...veď predsa nič nestratím.

============
Ahojte slniečka tak a je tu nová časť.Ospravedlňujem sa za chyby a tie všetky pomotané slova a to ale nie som slovenčinárka.Dúfam že ste mali pekný deň

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now