Prespal som cely deň.Bol som zničený .Vstal som z postele a pozrel do zrkadla.Kruhy pod očami,roztrapatene vlasi,biela pleť. Následne som si poobzeral izbu.Bol tam môj kufor.Chcel som si vytiahnuť nejaké oblečenie ale nič tam nebolo.Všetky veci boli v skrini. Nechápal som prečo. Keď som vošiel do obývačky bol tam Jin a Namjoonom.Mazlili sa spolu.Boli veľmi zlatý ale nemal som chuť na to pozerať,predsa len som teraz prežíval najhoršie časy rozchodu. "Ehmm" nenapadne som si odkašľal a sadol si vedľa nich."Ako si sa vyspal?" spýtal sa ma Joon "No asi dobre keď prespal cely deň" povedal Jin ktory odchádzal do kuchyne.Doniesol nejaké jedlo a alkohol."Hobi daj si.Urobil som to čo máš rad." , "ďakujem Jin ale nie som hladný " pravda bola iná ale nechcel som ho tým zaťažovať."Hobi nejedol si celý deň niečo predsa jesť musíš. Keď to nezješ sám tak ťa nakŕmim či chceš či nechceš" , "Faaajn" zobral som si paličky a začal jesť.Bolo to vynikajuce. Jin vedel užasne variť už od mala. Keď sme dojedli umyl som riad a šiel za nimi."Inak Jin prečo si dal všetky moje veci do skrine veď ja tu neostanem len vám tu budem prekážať " , " Hobi po 1.Nebudeš tu prekážať , po 2.Chcem aby si tu aspoň chvíľu zostal a po 3.nemáš kam ísť takže zostaneš tu, a ani Joonovi to nevadi" , "Ani nevieš aký som vďačný , ďakujem " bol som naozaj šťastný. Neviem čo iné by som robil .Možno by som šiel k pani Kim ale neviem či by to bol dobrý napad.
Ráno som sa zobudil a šiel s Jinom do práce.-----------
Ahojkyy tak som tu.Waw to je zazrak. No nič ešte raz sa ospravedlňujem za tam dlhé čakanie. Ale teraz sa to už napravi. Budem teraz dosť aktívna pretože som sa rozhodla že tu knihu už dopíšem čím skôr a mohla ísť na ďalšiu😂Love u❤
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS