Vopred sa veľmi ospravedlňujm za moje vydávanie ale poslednú dobu som ani nemala chuť a mobil bol v oprave asi 2x
_________
Bola tam fotka mňa a...pána Laya.
Boli sme v jeho posteli,nahý.Obaja sme mali zavreté oči aby to vyzeralo že je to narokom.Ten hajzel!
"Láska to nie je tak ako to vyzera,nadrogoval ma!" , "daj mi už pokoj!nebudem počúvať tieto klamstva!vypadni a v živote sa mi neukazuj na oči!" plakal a veľmi. Bolelo ma pozerať na ňho ako plače. Chcel som niečo urobiť ale to by ešte všetko zhoršilo . Odišiel som. Nevedel som kam mam ísť.Nemal som domov.
Vo vrecku mi zazvonil mobil.Bol to Jin. "Hej Hobi je všetko v poriadku ? Už 2 dni mi nezdvihaš mobil a nebol si ani v praci.Čo sa deje?" ozval sa Jin s vystrašenym hlasom. "Nie Jin som v pohode.Si doma?" , "No nepočuť žeby si bol v pohode,áno som doma okamžite príď! ".Nič som nepovedal.Zrušil som hovor a vydal sa za Jinom.Bol som pred branou jeho malého domu ktory zdieľal s Namjoonom.Vošiel som do dvoru a prišiel k dverám.Ani som nemusel zazvoniť a Jin mi otvoril dvere.Nikdy som ho nevidel takého vystrašeneho.Silno ma objal a ja som mu plakal do hrude.Stali sme tak asi 5 minut.Bolo to prijemne a potreboval som to.Jin ma stiahol do obývačky kde sme sa posadili."Hobi čo sa stalo? Prečo máš do sebou kufor?Yoongi ťa vyhodil? Alebo podviedol?Hobi čo je ?no tak hovor" , "J-j-ja..." rozplakal som sa znova.Jin ma objal a hovoril mi že to bude v poriadku.Trocha som sa ukľudnil a povedal Jinovi čo sa všetko stalo."To je nehorázne!Ako si to to mohol dovoliť!Musíme to Yoongimu vysvetliť..." "Jin to už nemá cenu.Aspoň teraz nie.Nebude ma počúvať,a nechcem ho zasa vidieť plakať" prerušil som ho.Úprimne sa mi to nechcelo počúvať. "Dobre,choď si trocha pospať a potom to vyriešime". Jin ma odniesol do hosťovskej izby kde mi dal aj kufor,uložil do postele a zakryl dekou.
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS