17.🌼

321 22 1
                                    

Spoločne sme sa najedli a poupratovali."Dnes ideš k tej rodine?" , "ano" usmial som sa na Giho ktorý práve šiel hore schodmi spolu so mnou."dobre tak ťa tam odveziem nech si čím skôr doma" ,ja som kladne pokýval hlavou a zobral si mikinu ktora bola položená na stoličke.Chvíľu som počkal na Giho nech sa oblečie.

Vyšli sme z domu a šli smerom k rodine.Po nejakej dobe sme došli pred ich dom."Takže tu bývajú? Hm tak sme tu" , "ďakujem" zasmial som sa a dal Gimu pusu na líco "tak ti potom volám ahoj".Vystupil som z auta a dozrel sa na Giho ktorý práve tiež vystupil z auta.Hodil sa mi okolo krku a pobozkal ma.Stáli sme tam asi minútu a bozkávali sa.Odtrhli sme sa na nedostatok kyslíka.Gi ma pustil a ja som šiel smerom k domu.

Zazvonil som na dvere ktoré sa o niekoľko sekund otvorili.Stál tam pán Lay ktorý sa uškieral od ucha k uchu.Je to u ňho veľmi nezvyčajné kedže on je vždy ten vážny človek ktory nepozná úsmev.No ten čo mal on sa mi zdal až strašidelný.

Zavrel dvere a pozeral sa ako si vyzúvam topánky "to bol tvoj priateľ?" spýtal sa do ticha a ja som na ňho nevine pozrel "a-ano"."Oh tak to je fajn" prešli sme do obývačky kde sme si sadli na gauč."Kde je Chio?" bolo to čudné lebo vždy keď som prišiel ma ten krpec privítal objatim už na dverách."Neboj sa o chvíľu príde boli sa len prejsť s pani T" usmial sa a  presadol si z kresla vedľa mňa na gauč."Koľko chceš?" pošepkal mi do ucha ktoré jemne olízol.

========
Nová časť in the world☁️dúfam že páči no.Ešte raz prepáčte za pomalé vydávanie😔❤ inak mi môžte napísať do kom čo vás také zaujíma či už o mne alebo o hocičom😂 
Mimochodom začala som pozerať "BL" alebo inak "Boy love" seriály takže keď poznáte niekto nejaký dobrý tak mi ho môžte napísať do kom😊viem že je to pre niekoho čudné ale každý máme radi niečo ine takže asi tak😂ďakujem za pochopenie❤BTW odporúčam pozrieť  boy love serial "Love by chance" je naozaj megaa😍o chvíľu vyjde 2 séria takže určite odporúčam👌😂❤

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now