7.🌼

479 32 1
                                    

...rýchlo som sa otočil aby som zistil kto to je.Len čo som sa otočil hneď som vedel kto to je.Dlhšie čierne rozpustené vlasy,slabo ružový kabát,výrazný parfém,vystrašený výraz...pani Kim."Pani Kim..." povedal som potichu a pri tom som spustil ďalší vodopád sĺz."To nič Hoesok kľud nič sa nedeje..." rozotrela mi slzy a pevne objala.Chvíľu sme tam tak zostali v tichu keď to neprerušil jej hlas,"nesmieš plakať,slzy ti nesvedčia" usmiala sa na mňa a ja som jej ho oplatil naspäť. Tá ženská je anjel. "No dobre čo tu tak sedíme ideme domov".Tá veta ma zaskočila."Veď ja už domov nemám..." povedal som tichým a smutným hlasom."Ty trdlo od dnes žiješ u mňa","ale pani Kim to nemôžte..." ani mi nedala odpovedať a už ma ťahala aby som vstal."'A prečo by nie?Predsa len už sa cítim ako keby si bol môj a aj tak teraz nemáš kde bývať." Mala pravdu nemám kde ísť."Ďakujem..." preniesol som do ticha."Ďakovať nemusíš robím to rada".Prešla k jej dverám ktoré otvorila.Zobrala krabicu ktorá bola na vrchu a odniesla do bytu.Ja som sa rýchlo spamätal a zobral obidva kufre.Ani som nevedel že toľko veci mám.Vošiel som do bytu a zavrel za sebou dvere.Jej byt bol nádherný.Všetko bolo zladené do čierno-bielej farby."Tváriš sa ako keby si tu to prvý krát" zasmiala sa a ja som sa pridal k nej.Ukázala mi hosťovkú izbu no teda skôr už moju.Vybalil som si všetky veci a prešiel do kuchyne kde už pani Kim robila niečo pod zub.Večer prebehol celkom v kľude.Rozprávali sme sa,ukazovala mi nejaké fotky a pozerali sme telku.Bol som celkom unavený takže som si už išiel ľahnúť.Prezliekol som sa,umyl zuby a vliezol do postele.Už som zaspával keď mi v tom prišla správa.Ježiš kto mi môže teraz takto písať? Zobral som si mobil aby som sa pozrel kto to je.

@minsugar : ahoj ako sa máme?")

@cupcake : ahoj prepáč ale nemam náladu sa baviť som celkom unavený takže idem

@minsugar: ale no taak prosiim zostaň aspoň chvíľu :((((

Je pravda že sa mi až tak spať nechcelo tak aspoň nejak ten čas zaplním.

@cupcake: tak okej no

@minsugar: jeej. Tak povedz mi niečo o sebe

@cupcake : Moje meno je Jung Hoseok a mam 22.Mám rád tanec,spev,čítanie a volejbal.Žijem s tetou (síce už nežijem ale veď malé klamstvo nezaškodí). Žijem v Gwangju a to je asi všetko.Neviem čo viac povedať..:)Ale skôr ty niečo môžeš povedať.Určite to je zaujímavejšie

@minsugar : Ani moc nemyslím.Žijem sám.Mám 24.Tak mám rád hudbu,rap,moju posteľ a tak.Určite si zaujímavejší...

@cupcake: inak keď tak rozmýšľam neposlal si mi ešte svoju fotku

@minsugar: neboj raz ti ju pošlem ;)

@cupcake: raz? To nieje fér.Chcem ju hneď teraz.Inak túto konverzáciu môžme hneď zrušiť

@minsugar : no okej počkaj
@minsugar:

@minsugar : no okej počkaj @minsugar:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


@cupcake : haha fakt vtipne.Pošli normálne svoju fotku veď ja sa ti smiať nebudem.

@minsugar :veď to je moja fotka

@cupcake : len si stiahol fotku z internetu.Prepáč ale ja ti neuverím že si Agusta D.Čo on by tu tak robil na tejto zoznamke? Má toľko obdivovateľov a obdivovateliek že si ich môže striedať každý deň.

@minsugar : čo ty vieš možno je na chlapcov a skúša či tu nenájde niekoho s kym by zostal do konca života.

@cupcake: takže on nie si.Okej už to riešiť nebudem idem už spať.

@minsugar : dobrú nech sa ti o mne sníva

@cupcake: hm na to zabudni.Ani neviem kto si

@minsugar: možno to zistíš...

Zobrazené

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now