Ráno som sa zobudil na krásnu vôňu.Otvoril som oči a sadol si.Na stehná mi pristála nejaká mokrá utierka.Žeby už bola teta doma?Postavil som sa za prešiel do kuchyne.Stál som v kuchyni a nemohol veriť vlastným očiam.Sníva sa mi to že? Štípol som sa do ruky no nepomohlo.Ja nespím.Toto je realita.Predomnou stal Agust D ktorý je v zástere a robí lievance?Mam halucinácie? "Dobre rano,vidim že sa divíš prečo som tu...krsna ma poverila aby som tu s tebou zostal vraj si chorý" povedal a jeho krásnym hlasom a ja som iba kladne zakýval hlavou.V tú chvíľu som si uvedomil že tu stojí,ja mam ešte ospalé oči a vyzerám jak troska.Otočil som sa a rozbehol do izby.Tam som spravil hygienu,obliekol sa a učesal vlasy.Teraz som už z toho takú drámu nerobil.Ten Minsugar ma pravdu,mal by ma mať rád aj keď vyzerám všelijako.Vyšiel som z izby a sadol si do kuchyne sa stôl.Pozoroval som ho ako varí.Tie ruky,nohy,pery,vlasy,oči a celé jeho telo.Hypnotizovalo ma to.Bol tak nádherný...keby to tak vidim každý deň.Z mojich myšlienok ma prebrala jeho ruka ktorá mi mávala pred tvárov.Lievance položil na stôl s marmeládov a nutelou."Si v poriadku?", "a-ano so-som" zakoktal som a hneď sa pustil do jedla aby som zakryl tú nervozitu,dúfam že si toho nevšimol."Je to zlaté keď koktáš" povedal s úsmevom na tvári.Ja som bol vtedy určite červený jak paradajka.Potom sme už neprehovorili ani slovo.Dojedol som a šiel späť do postele.Zakryl som sa perinou až nad hlavu.Po pár minútach som počul ako niekto kráčal do mojej izby.Bál som sa pozrieť aby som nebol zasa ako paradajka."Poď zmeriame teplotu" ja som sa odkryl iba po oči aby som videl kde je.Sedel pri mne a držal teplomer v ruke.Všimol si ma a trocha sa pousmial.Vyzeral tak zlato.Okryl som sa celý,zavrel oči a čakal pokiaľ to budem mať za sebou.Bál som sa pozrieť aby som nezčervenal.On sa priblížil k môjmu tričku pod ktore dal ruky.Čo bolo najhoršie že sa jemne dotkol mojej bradavky a ja som skoro vybuchol.Zčervenal som a trocha sa napol.Dúfam že si toho nevšimol.
Yoongi pov.:
Do krsnej som prišiel okolo 8 rána.Odložil som si veci a šiel pozrieť Hobiho.Prešiel som k nemu a sadol si na posteľ. Bol tak sladký keď spal.Mal ešte teplotu tak som mu dal zábal.Bol som hladný a Hobi bude určite tiež tak som sa rozhodol ísť niečo spraviť.V kuchyni som už čaroval lievace.Počul som ako niekto ide do kuchyne.Bol to Hobi.Stál v kuchyni a pozeral na mňa ako na zjavenie.Videl som na ňom že to asi nechápe ale zároveň bol tak sladký,rozcuchané vlasy a nerozospaté oči.Zrejme mu krsna nič nepovedala."Dobre rano,vidim že sa divíš prečo som tu...krsna ma poverila aby som tu s tebou zostal vraj si chorý" on iba pokýval hlavou a zmizol preč.Vrátil sa,sadol si za stôl a pozoroval ma.Bol už umytý a oblečený.Bol asi mimo tak som zamával rukou pred jeho tvárou a spýtal sa či je v poriadku.Odpovedal koktavo.Povedal som mu že je to zlaté a on zčervenel.Bol ešte rozkošnejší.Dojedli sme a Hobi zaliezol späť do postele.Ja som zatiaľ umyl riad a šiel za nim.Bol zabalený v perine.Odkryl sa až keď som mu povedal že ideme zmerať teplotu.Zavrel oči a ja som šiel pod jeho tričko.Nechtiac som mu prešiel po bradavke a on sa iba napol a zčervenal.Bol naozaj zlatý.
Hobi pov.:
Mal som trocha zvýšenú teplotu ale už to bolo lepšie.Urobil mi čaj a sadol si ku mne."Budem musieť ešte niekde na rýchlo zbehnúť nechám ťa tu a potom si môžme pozrieť film.Zatiaľ si pospi" prerušil to ticho a ja som iba pokýval hlavou.Odišiel preč ja som sa vrátil do ríše snov.
Yoongi pov.:
Šiel som do studia za riaditeľom že si berem voľno a po pár vecí.Keď som sa vracal zbehol som ešte do obchodu niečo kúpiť.Bol som pri ovocí a všimol som si jahody.Pripomínali mi Hobiho tak som ich zobral.Dúfam že ich má rád.domov som sa vrátil a Hobi ešte spal.Vybalil som nákup a sadol do obývačky. Strávil som asi hodinu a pol pozeraním nejakého filmu.Bolo už okolo 16tej doobeda a Hobi stále spal.Bál som sa čo keď sa mu niečo stalo.Vypol som telku a šiel sa pozreť ako na tom je.Sadol som si k nemu a pozoroval ho.Nikdy som nevidel nič krajšie.Je možné že som sa zamiloval? Sedel som tam už asi 10 minut.Na toto by som sa mohol pozerať aj celý život.Z mojich myšlienok ma prebral jeho mobil na ktorý prišla správa.Zvedavosť mi nedala tak som sa musel pozrieť.Boli tak nejaké telefonáty a správy od nejakeho 'Pana Laya'.Žeby to bol jeho priateľ? Súkromie mi nič nehovorí tak som sa pozrel do ich správ možno to tam zistím.Po prezrení správ som zistil že je to jeho šéf a že stráži zrejme jeho syna.Rozhodol som sa že mu pre istotu zavolám aby ho náhodou nevyhodil.Prešiel som do kuchyne aby som nezobudil Hobiho a tam vytočil číslo.Povedal som že nepríde celý týždeň lebo je chorý.Dovolal som a položil mobil na linku.Otočil som sa že idem späť za nim. V tom momente som myslel že skolabujem.Zľakol som sa Hobiho ktorý stál predo mnou."Prepáč keď som ťa zobudil ja len som si všimol že ti niekto volal no a tak...pre istotu som zavolal že neprídeš celý týždeň aby ťa náhodou nevyhodil", "ďakujem a aj ja prepáč že som ťa tak vyľakal" ospravedlnil sa mi a už chcel odísť ale ja som ho chytil za ruku aby nešiel.Znova na mňa pozeral ako na spásenie."Nepozrieme si nejaký film?" on iba pokrutil hlavou a ja som sa usmial.Šli sme do jeho izby kde sme zapli telku."Vyber nejaký film ja zatiaľ idem niečo urobiť pod zub" vyšiel som z izby a šiel niečo urobiť.Vrátil som sa a Hobi to už mal pripravené.Zhasli sme svetlo a pustili film,no skôr horor. Sedeli sme vedľa seba a jedli.Pozeral som sa na ňho ako je sústredený,ako konzumuje to jedlo,pozeral som sa na jeho líca,oči,pery a proste na všetko.Našťastie bola tma takže si toho nevšimol. Prišla ta strašidelná chvíľa a on sa skryl pod deku.Prišla mi to ako fajn príležitosť ho objať.Objal som tu malú kôpku ktorá si následne obmotala ruky okolo môjho pása a natlačila sa ku mne.Zostali sme tak ďalšiu štvrť hodinu pokiaľ to neskončilo.Hobi už spal tak som ho uložil do postele a vypol telku.Chvíľu som tam zostal pri ňom ležať.Bol som celkom unavený tak že pôjdem spať tiež.Dal som mu pusu na čelo a šiel do spálne.Prešlo asi 20 minut a ja som nemohol spať.Ucítil som ako sa pri mne prehla matrac. Otočil som sa a tam bok Hobi zabalený v deke ako babka."Prečo si odišiel?" , "myslel som že nechceš,prečo si tu?" , "bojím sa" odpovedal a ja som ho silno objal."Jung Hoseok", "Min Yoongi" povedal som potichu a objal som ho ešte pevnejšie.On sa na mňa nalepil a spolu sme zaspali.
=======
1157 slov.Taká dlhšia časť tak dúfam že páčila.Dúfam že tomu chápete a keby niečo tak píšte do kom.Sry za chyby.
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS