20.🌼

298 21 4
                                    

A potom už iba tma.

Zobudil som sa na zimu ktorá prechádzala mojim telom."Kde to som?" , "doma zlatko" , "Yoongi?" , "na ňho zabudni,tak ako on na teba". V tom som sa posadil na kraj postele a poobzeral po izbe ale nikto nikde.Balkón bol otvorený dokorán a v ňom niekto stál.Strašne ma bolela hlava takže som ani nedokazal rozpoznať kto to je.Otočil sa ku mne a vošiel do izby. "Radšej sa zakry inak prechladneš" podišiel ku mne a ja som stuhol. "Pan Lay?čo tu robite? Čo sa deje? Kde to som?" on iba hľadel na moje telo.Ani som si nevšimol že som nahý.Rýchlo som sa zakryl dekou ktorá bola na posteli. "Hobi,zlatko si doma..." prezrel si ma od hlavy po päty "...naozaj si nepamätáš čo sme včera robili?". Rýchlo som sa snažil spomenúť na všetko čo sa stalo posledné 2 dni.Našťastie so mnou mozog spolupracoval."Vy hajzel!!" postavil som sa a dal mu tu najsilnejšiu facku aku som len vedel.Lay spadol na zem a chytil sa na boľavé miesto."Zlatko zostaň so mnou,Yoongimu si ublížil už dosť,keby že ho miluješ tak mu to nespravíš" začal sa hlasito smiať "ako toto môžete povedať! Nadrogovali ste ma! a Yoongiho milujem!že vás huba nebolí! Už tu nezostanem ani sekundu!" rychlo som si zobral veci zo zeme a utekal dole k vchodovým dveram.Schmatol som kľúče zo stola a  otvor si dvere.Utekal som ako som len mohol.Po pár minútach som sa ocitol pred domom,našim domom s Yoongim.

==========
Ahojte mimozemšťania mojiiii, takže ako prve sa chcem strašne ospravedlniť za to že dlhú dobu nič nebolo ale nemala som čas a ani chuť.Za druhé sa chcem všetkým poďakovať za votes a sledovanosť❤naozaj som to nečakala ❤ inak prajem pekne strávené Veľkonočné sviatky a užite si prázdniny❤  

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now