Došli sme do uličky kde boli samé veľké domy. Zastavili sme pred nejakou bránou ktorá sa otvorila sama.Naskytol sa mi pohľad ma môj nový domov.Obrovský dom s krásnym dvorom.Ako v rozprávke.Zaparkovali sme do garáže a vystúpili z auta.Zobrali kufre a vstúpili do domu.Bol ešte krajší ako som si myslel.Všetko bolo zladene do bielo sivej farby."Zavri ústa lebo ti tam vletí mucha"zasmial sa Yoongi a šiel hore po schodoch.Schmatol som pevne ten ktorý som mal pri sebe a vyšiel s nim hore tiež.Nasledoval som Giho až do izby.Položili sme kufre ku obrovskej skrini.Ta izba bola nádherná.Obrovská manželka posteľ, nočné stolíky ktoré boli na oboch stranách postele,skriňa a dvere do kúpeľne.Sadol som si na posteľ a pozoroval tu krásu.Yoongi si sadol vedľa mňa "čo keby sme zašli do centra potrebujem si nakupiť nejaké oblečenie" umsial sa pohladil ma po vlasoch "jasné prečo nie veď aj ja si už potrebujem niečo nakúpiť". Zišli sme dolu do garáže a vošli do auta.Prešlo 5 minut a my sme už boli v nákupnom centre.Yoongi si pre istotu zobral šltovku a rúško.Boli sme v nejakom obchode s oblečením a vyberali si niečo pekné.Zaujala ma veľmi pekná koseľa ktorú som si zobral do rúk. "Tá košeľa by sa ti hodila k očiam" povedal nejaký muž asi v mojom veku ktorý stal pri mne "hm...ďakujem?" pozrel som sa na ňho nechápavo zatiaľ čo on sa na mňa usmieval tym úchylnym úsmevom "hodila by sa ti aj pri káve so mnou" prezrel si ma od päty až k hlave a olízol si pery "nie ďakujem mám priateľa" milo som sa usmial a otočil na päte.Ten muž ma chytil za zápästie a otočil "hm tak potom kde je tvoj priateľ?nechávať tu také mačiatko?to nieje dobrý nápad" , "hm to je pravda preto som stale s ním" ozval sa Yoongiho dosť naštvaný hlas. Zobral mužovu ruku ktorú zo mňa stiahol a hodil ju aspäť kde patrí."Neopováž sa k môjmu mačiatku ešte raz priblížiť" povedal nahnevane Yoongi.Chytil ma za ruku a odišli sme on toho muža preč.Keď sme boli o čosi ďalej mi nasadil šltovku a rúško "heej!...to prečo?ja to nechcem" nazlostene som sa opýtal, "pretože nechcem aby sa to ešte raz stalo,ty si iba môj a nikoho ineho!" odpovedal a mne sa hneď zjavil úsmev na tvári.'Takže žiarli?o môj bože asi umreeem' povedal som si v duchu a objal Yoongiho.Ten mi to hneď oplatil a dal mi malú pusu na pery "milujem ťa" , "aj ja teba" odpovedal som a zakryl si tvár do jeho vlasov.Ešte sme zašli do pár obchodov a niekde sa najesť.Keď už sme šli domov bola už tma.Naozaj neviem ako dlho sme tam boli.Čas s nim ubieha tak strašne rýchlo.Došli sme domov a ja som si hneď šiel vybaliť veci.Uložil som si to všetko do skrine a zišiel dolú kde bol Yoongi.Sedel na gauči s nootebookom na kolenách.Sadol som si vedľa neho a pozoroval čo tam robí.Kontroloval sociálne siete."Pozrieme nejaký film?" zavrel Twitter a zapol nejakú stránku s filmami. Ja som nám zatiaľ šiel spraviť čaj.Bolo naozaj ťažké tam niečo nájsť kedže som to dobre nepoznal.Došiel som s hrnčekmi k Gimu ktorý tam už na mňa čakal.Pozerali sme Bohemian Rhapsody.Ten film je naozaj dobrý.Keď film skončil,umyl som hrnčeky a šiel do kúpeľne spraviť hygienu.Bol som už v pyžame a sadol si na posteľ.Yoongi vošiel do izby a sadol si na mňa obkročmo.Nevedel som čo robiť...vlastne ani som nechcel.Spojil pery a začali sme sa bozkávať.Čím viac to bolo dravšie.Jazykom si poprosil o vstup to mojich úst.Ja som mu to povodil a slabšie ich otvoril.To Yoongi využil.Začal preskumavať moje hrdlo.Po chvíľke sme sa odtrhli pre nedostatok kyslíka.Videl som v Yoongiho očiach iskričky."Chcem ťa...a veľmi" pošepkal mi do ucha a jemne sa do ňho zakúsol.Znova sa vrhol na moje pery a neskôr na krk kde robil značky aby každý vedel že som jeho...
=======
!!!!!!!!!!
Ahojteee.Takže prepáčte moju neaktivitu ale teraz všetko učivo a monitor😔strašne.Mimochodom mi môžte do komentárov napísať či by ste chceli aj tu scénku 18+😂 skusim ju napísať ale aj tak mi to môžte napísať.Pekný deň a ahojteee💗
CZYTASZ
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS