10.🌼

454 31 2
                                    

Hobi pov.:

Umyl som si zuby,prezliekol do naj veci čo mám v skrini a upravil vlasy.Bol som hotový,pozrel som sa ešte raz do zrkadla.'Aaah vyzerám hrozne takto tam ísť nemôžem...serem na to nepôjdem tam vôbec' povedal som si pre seba a ľahol na posteľ.'Čo keď ho už nikdy neuvidim?mal by som tam ísť? Je ešte vôbec tam?' pri tychto otázkach mi spadla slza.Z tašky sa ozval ten hrozný zvuk.Nie,nie je to budík.Zobral som si mobil z tašky a pozrel sa kto ma zasa otravuje.Och bože zasa ten Minsugar.

@minsugar : vieš o tom že si rozkošný?

@cupcake: čo? Ty si ma videl? Kde? Videl som ťa?

Naozaj ma zaujíma kto to je...

@minsugar : to nieje podstatné.Hlavne že som ťa videl naživo.Si rozkošny^^

@cupcake: tak to teda je.

@minsugar: aj tak ti to nepoviem

@cupcake : ok necham to tak.Inak poradíš mi prosim?

@minsugar: chceš odo mňa poradiť?×o× okej tak o čo ide?

@cupcake: čo by si robil keby prídeš domov a tvoj bias sedí u teba v obývačke a baví sa tam s tvojou sestrou a ty ujdeš do izby lebo vyzeráš hrozne? Ber to všeobecne.

@mimsugar : určite by som šiel tam a ukázal sa tam taký aký som.

@cupcake: hm to sa ti povie.Čo keď sa mu nebudem páčiť?čo keď niečo poviem?to nedam

@minsugar: takže to ide o teba.Choď tam určite nič nepovie si krásny a určite sa nič nestane.

@cupcake: jasne no nič ďakujem

@minsugar: pre teba všetko <3

Zobrazené

Žeby som tam mal ísť?Ležal som a pozeral do stropu.Zaspal som.Zobudil som sa prikryty dekov.Hneď čo ma prve napadlo či je tu ešte Agust.Zhodil som zo seba deku a utekal do obývačky. Nikto tam nebol.Prezrel som všetky izby ale on nikde.Nakoniec som šiel do spálne.Našiel som tam iba 'tetu' ktorá si balila veci do kufra."Kam ideš?","veď som ti včera hovorila že z práce idem na služobnú cestu", "a kde?" 'teta' sa na mňa pozrela tým jej vražedným pohľadom "vidno že ma vôbec nepočúvaš,ah, do Ameriky" odpovedla mi teta.Prešla ku mne a objala ma."Preboha veď sa celý trasieš,je ti zle?" , "n-no trocha" zakoktal som a pretože mi bolo a veľmi zle ale nechcel som ju tým obťažovať.'Teta' mi priložila ruku na čelo a vyzerala ako keby videla ducha."Preboha ved ty celý horíš,okamžite do postele prinesiem ti čaj a zmerám teplotu" a už ma vyhadzovala z izby.Neskôr prišla 'teta' s teplomerom,čajom a tabletkami.Mal som 38,5 tak mi dala tabletku a ja som šiel spať.Ráno som sa zobudil a prešiel do kuchyne.Teta už bola preč.Na stole som našiel toasty s papierikom.Bolo tam že pride o týždeň a ze budem v dobrých rukach.Tomu som moc nepochopil ale neriešil som to ďalej.Najedol som sa a šiel späť do postele.Tam som strávil celý deň.Akurát som pozeral už asi 10 film keď mi prišlo vážne zle.Zobral som si teplomer ktorý neskôr ukazoval číslo 39,6.Tabletku ktoru som mal na nočnom stolíku som zapil čajom a modlil sa nech to prejde a ja môžem zaspať.Za 10 min som zaspal ako bábätko.

=========
Nová časť in the world.dúfam že sa páčila❤
Inak ano takéto veci ja nachádzam na internete😂

dúfam že sa páčila❤Inak ano takéto veci ja nachádzam na internete😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now