19.🌼

301 21 1
                                    

Prešiel mesiac od toho incidentu s panom Layom.Celý mesiac sme sa našťastie nevideli.Vyhýbal som sa mu.A čo sa týka mojho vzťahu s Yoongim,milujeme sa.Som naozaj šťastný že môžem byť s niekým koho tak veľmi milujem a on miluje mňa.

Dnes je piatok takže idem znova k rodinke domov.Stojím pred dvermi na ktoré zazvoním.Otvorí ich on."Poď prosím ďalej", vošiel som dnu.Posadil som sa do obývačky a znova oproti mne pan Lay.Pripomína mi to čo sa stalo pred mesiacom."Prepáč za to čo sa stalo..." odkašľal si a sklonil hlavu "...naozaj neviem čo to do mňa vtedy vošlo,naozaj prepáč" dopovedal pan Lay.Samozrejme že som hneď vedel o čo ide."T-to je v poriadku" aj tak mi to vadilo ale tak nepoviem mu že 'hej vadí mi to neprepáčim' ja na také nie som.Lay zdvihol hlavu a jemne sa usmial."Chio šli na prechádzku?" milo som sa spýtal aby som zakryl ten strach čo mám v sebe.Predsa len pan Lay je silnejší a väčší než ja a stále mam pred ním rešpekt."Ehmm...nie šli na výlet k jeho babke.Zavolal by som ti že tu nemusíš chodiť ale potrebujem s tebou prebrať pár vecí ohľadom práce". Zdvihol sa z kresla na ktorom sedel. "Dáš si čaj?alebo vodu?kávu?" , "stačí vodu,ďakujem" odišiel do kuchyne a ja som iba čakal.

Po pár minútach prišiel s vodou a nejakým ovocím.Rozprávali sme sa o mojej práci.Vraj jednu vyhodil a chcel aby som tu chodil každý deň okrem vikendu a Utorka.Dal by mi slušné peniaze čo mi prišlo veľmi výhodne pretože by som už nemusel chodiť pracovať do Starbucksu.No uvidime ako na to zareaguje Jin.

Začalo mi byť zle,veľmi zle.Točila sa mi hlava a mal som pocit že o chvíľu odpadnem."Myslim že už by som mal ísť ak vam to nevadí,necitim sa dobre" dostal som nejako zo seba a postavil z gauča.Utekal som k vchodovým dveram kde som mal topánky.Obul som sa a chcel otvoriť dvere.Nešlo to.Boli zamknuté."Mohli by ste prosím otvoriť dvere?sú zamknuté" , "ale ale Hobi kam by si išiel.Zostaň tu bude ti lepšie".Zatvárali sa mi oči ale aj cez to som si všimol aký má úškrn na tvári.Vtedy mi to došlo "čo ste mi dali to dej vody?" nestihol ani odpovedať a ja som už padol k zemi.A potom už iba tma.

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now