8.🌼

465 31 0
                                    

Položil som mobil na nočný stolík a pomaly začal zaspávať.

Ráno som sa zobudil na budik.Ach jaj zasa musím ísť do práce.Vstal som z postele dal si rýchlu sprchu a urobil rannú hygienu.Na raňajky som chuť nemal tak som sa šiel obliecť a pripraviť.

Na dverách stála usmievavá pani Kim."Tak poď lebo nestihneme prísť do prace" s pobavením sa na mňa pozerala a ja som už bežal za ňou.Odviezla ma do práce autom pretože aj tak mala tým smerom prácu tak prečo nie no.

Dneska bola rušno ako stále.To čo tý ľudia nepijú nic iné ako starbuck?na poodebňajšiu prestávku sme s Jinom šli do šatne kde sme si zjedli jedlo.Popritom sme sa rozprávali a povedal mi ďalšie vtipy ktoré asi nazbieral z internetu."mimochodom nevieš kto je minsugar? Písal som si s nim ale nie dlho.Keď som ho poprosil o fotku mi poslal fotku Agusta D" začal som sa smiať a Jin tiež."Len si predstav žeby to bol on...čo on by robil na zoznamke" vydal zo seba Jin keď sme podľahli ďalšiemu návalu smiechu.

Skončila sa prestávka a my sme šli pracovať ďalej.Ďalších 5 hodin utrpenia. Sice som mal tuto pracu celkom rad kedže mám rad spoločnosť radšej by som bol 'doma' a spal.No našťastie sme už skončili a vybrali sme sa domov.Rozlúčil som sa s Jinom a šiel 'domov'.'Doma' ma už čakala pani Kim s plnými taniermi jedla.Olízol som sa a hneď sme sa spoločne pustili do jedla.Zrejme tiež nedávno prišla z práce.Večer prebehol klasicky a znova som šiel spať tak ako každý deň.

Zobudiť sa,ísť do práce,vrátiť sa,nejesť,umyť a znova ísť spať.Takto to pokračovalo ďalšie 2 týždne.Len tak pre info s minsugarom sme si písali každý deň a zdal sa byť ako fajn chalan ktorý býva často nadržaný.

Bol štvrtok a ja som sa vracal z práce.Pani Kim mi ešte napísala či by som nezašiel do obchodu.Tak som aj urobil.Nakúpil som všetko čo mi napísala a ja som sa vydal domov.Bol som na chodbe a dával si dole topánky keď som započul ako sa pani Kim s niekým rozpráva.Ten hlas bol povedomí a zároveň cudzí.Prišiel som do obývačky kde ma privítala s úsmevom teta.Všimol som si že na sedačke sedí nejaký muž.Nevidel som mu do tváre kedže bol otočený chrbtom.Po pár sekundách sa otočil a ja som zostal stáť.Stuhol som.On sedel predo mnou...

========
Hm tak kto?😂Vidím že moc ľudí to asi nečíta ale tak čo už.Nie každému sa pači všetko.Ale baví ma to písať.Ale som rada aspoň za niečo.

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now