"Koľko chceš?" pošepkal mi do ucha ktoré jemne olízol.
Chcel som sa odtrhnúť ale ani som nestihol a on ma položil na gauč ľahnúť.Začal mi dávať bozky na krk, "čo robíte dajte mi pokoj!" vyhrkol som zo seba veľmi zlostne."Ale no tak prečo by som mal keď sa mi to páči a ty tiež" povedal medzi bozkami , "pretože mám Yoongiho ktorého veľmi milujem!dám výpoveď ak ma nepustíte!". Snažil som sa ho od seba odstrknuť čo sa aj podarilo.Spadol na zem a ja som sa rychlo postavil za gauč , "to by si nespravil, potrebuješ peniaze a ja to dobre viem" , na chvíľu sme sa obidvaja odmlčali.
Chcel som niečo povedať no v tom som započul cudzie kroky."Hobiii ty už si tuu!" zajasal radostne malý chlapec ktorý sa rozbehol za Hoseokom.Vyskočil na ňho a obmotal mu nohy okolo pásu.
Vybrali sa obidvaja do kuchyne kde tam už čakala pani T.Nechcel pri tom mužovi stráviť ani sekundu.Našťastie už ani nemusel.Silne zabuchnutie vchodových dverí oznamilo že pán Lay už je preč.
Zvyšok dňa už prebehol v celkom poriadku.Na konci som sa s nimi rozlúčil a vyšiel pred dom kde už ma čakal Gi.Nastúpil som do auta a dal mu detskú pusu na líco."Ako bolo?" usmial sa na mňa a naštartoval auto , "fajn,inak pozdravuje ťa pani T a Chio" , "oh to je milé aj ja ich,odkiaľ...?" , "povedal som im o tebe...no skôr pani T ale počul to aj Chio" nervózne som sa poškrabal na zátylku."Som rád Hobi že ťa kvôli tomu nesúdia a tiež že to berieš vážne...no náš vzťah" , "a vždy aj brať budem lebo ťa milujem" , "aj ja teba". Nemal som chuť mu povedať o tom čo spravil pán Lay.Kto vie čo by sa stalo.
Nechcem Yoongiho stratiť.
========
Ahojtee takže by som strašne chcela poďakovať za aktivitu a votes❤nečakala som že to vôbec niekto bude čítať.Ďakujeeeem💛Inak prepáčte za chyby a dlhé čakanie❤love youuuu❤
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS