14.🌼

396 28 0
                                    

Prešiel týždeň od tej chvíle čo som sa ho spýtal nech sa ku mne nasťahuje ale zostali sme ešte v byte mojej krsnej.S Hobim sme sa dali dohromady a travili spolu každú minútku.Len to ešte povedať krsnej.Dnes ideme po ňu na letisko a dúfam že to zoberie dobre."Láska poď už aby tam dlho nečakala" zakričal som na Hobiho a zatiaľ obliekal kabát. Onedlho prišiel a obliekol si svoj kabát tiež."Deje sa niečo?" všimol som si jeho výraz.Bol taký vystrašený."Nie nič to je v pohode..." povedal potichu a sklonil hlavu "...len sa bojim". "A čoho sa bojíš preboha? Nikdy si nešiel autom alebo čo je čoho sa bojíš?" , "čo keď to teta nezoberie dobre?čo keď nebude chcieť aby sme boli spolu?" povedal skleslo. "Nemyslím si, krsna vie že som na chlapcov a nikdy jej nevadilo s kym som a aj keby tak ja sa ťa nevzdám" pevne som Hobiho objal a pal mu pusu na pery.Usmiali sme sa a vyšli von.Prišli sme sa letisko kde sme ešte hľadali krsnu.Bolo tam veľmi veľa ľudí a mali sme problem ju nájsť no nakoniec sme ju našli.Kufre sme dali do auta a šli domov.Zatiaľ nám rozprávala ako tam bolo a čo zažila okrem práce.Da sa povedať že sme prišli k nej a pomohli jej s kufrom."Oh ešte ste aj poupratovali" obzerala sa po celom byte."Čo robia v kuchyni tie kufre?" zakričala na nás teta z kuchyne do ktorej sme pribehli.Uplne sme zabudli že sme ich tam nechali. "Sú moje" povedal Hobi , "tvoje?a prečo sú tu?" zmetená na nás pozerala."Sťahuje sa ku mne" povedal som a chytil Hobiho za ruku.Krsna si toho všimla a usmiala sa "oow~ chlapci mám z vás radosť,a ja som sa bála že sa ani nebudete baviť". Silno nás oboch objala a posunula oba kufre k nám "ale no tak čo tu len tak stojíte, bežte nech sa ubytuje ešte dnes". Obaja sme sa rozlúčili a vošli do auta.Keď už sme sedeli som chytil som Hobiho za stehno "a ty si sa bál že to nezoberie dobre" pousmial som sa naštartoval auto.

===========
Tak taká slabšia časť.Ďakujem za votes a sledovanosť💗ani som nečakala že to niekto bude čítať😅

Btw Happy B-Day Yoongiiii💟💟

Btw Happy B-Day Yoongiiii💟💟

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now