24🌼

310 23 4
                                    

"Tak ahojte" pozdravil som sa a odišiel. Dnes už je to pol rok čo pracujem v neďalekej škôlke a tiež tak presne 6mesiacov a 20 dni čo som sa videl s Yoongim.Nikdy som na ňho nezabudol,a ani nezabudnem. Každý deň na ňho myslim. Neskutočne mi chyba.Celou cestu domov som na ňho myslel...tak ako každý deň. Otvoril som dvere do môjho bytu kde som sa presťahoval. U Jina som bol 2 týždne a potom sa nasťahoval tu.Predsa len u ňho som naveky zostať nemohol. Uvaril som si večeru ,osprchoval sa,pozrel telku a šiel spať. Takto sa to opakovalo každý deň. Bolo mi smutno ,bol som osamelí.Jin mi hovoril aby som si niekoho našiel ale ja nechcem.Nedokázal by som ho milovať.

Yoongi Pov

Už to je 6 mesiacov čo som nevidel Hobiho.Trhalo mi to srdce.Stále som ho miloval.Nebol deň čo by som si na ňho nespomenul a nerozplakal sa.Veľmi mi chýbal."Zlatko nemôžeš sa toľko trápiť,na tu máš uvarila som tvoje najobľúbenejšie" , "ďakujem krsna" jej jedlo je to najlepšie. "Yoongi viem že by som sa do toho nemala starať,ale čo keď to naozaj nieje tak.Čo keď ti naozaj hovoril pravdu?Zisťoval si si to nejako?" , "Nie al..." , "žiadne ale!Gi zlatko prosím ťa nemôžeš sa tak trápiť . Skús to zistiť. Vyhľadáj ho a nech ti to vysvetli". Neodpovedal som,odišiel som hore do izby a zavrel sa tam.Celu noc som nad tým premýšľal. Čo keď to naozaj nieje tak ako si myslim. Keď som nepočuvol seba mohol by som aspoň krsnu.

"Oh dobrý deň pán Min Yoongi pomôžem vám nejako?Hobi tu akurát nieje keď hľadáte jeho" , "No rad by som sa porozprával s vami pán Lay" , "Hm jasne poďte ďalej". Takže Hobi je tu? bože čo keď som sa mylil? Do riti možno tu ani nemám byť,bol to hlúpy nápad.

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now