Našiel som uplne randomnú zoznamku na ktorú som sa prihlásil.Našiel som pár zaujímavých mužov no aj žien ale nikto ma nejako veľmi nezaujal. Prešlo cca 10 minut keď mi prišla nejaká správa.
Používateľ/ka @minsugar vám chce
poslať správu.Prijať Odstrániť
Trocha som nad tým ešte premýšľal či to má vôbec zmysel ale napokon som sa premohol.
Prijať Odstrániť
"Dúfajme že to nebude nejaký úchyl"povedal som si pre seba. Neprešlo ani 10 sekúnd a mne už prišlo ďalšie upozornenie no skôr správa.
@minsugar: ahoj čo tu robí také mačiatko ako si ty?
@cupcake : ahoj
nie som žiadne mačiatko a vlastne ani ja neviem takže radšej pôjdem.@minsugar : ale veď som si robil srandu. Ale veď prečo by si chodil...môžme sa tu spolu rozprávať.
@cupcake : koľko máš rokov ?
@minsugar : 24 prečo?
@cupcake : nič ja len tak či náhodou nie si nejaký starý úchyl ktorý ma chce nalákať na cukríky.
@minsugar : hah tak to si myslíš? Nie som normálny 24 ročný človek.Ale to neviem povedať o tebe.Pošli mi fotku.
@cupcake : hm tak na to zabudni jednu máš na prof to ti musí stačiť.Inak neboj tiež som normálny 22 ročný človek.
@minsugar : ale no tak babyboy prosím.
@cupcake : nehovor mi babyboy a nič ti nepošlem.
@minsugar : daddy bude smutný prosím len jednu a už ti dam pokoj.
Rozmýšľal som či mu tú fotku pošlem predsa len neviem kto to je. No odvážil som sa a poslal mu jednu fotku čo mam na insta.
@cupcake : na a už ma s tým neotravuj.
@minsugar : ×~× si rozkošný
@cupcake : hah nerob si srandu vyzerám jak troska-_-
@minsugar : to nehovor vyzeráš skvele a si na zakusnutie.×~×
@cupcake : hm tak ďakujem už musím tak ahoj.
@minsugar : to je škoda tak ahoj.
Vypol som notebook ktorý som položil a stôl a šiel ešte pozriet ako je na tom teta.Keď som prišiel do obývačky ona už spala s vínom v ruke.Zobral som jej ju a položil na stôl k ostatným.Všade boli prázdne fľašky alkoholu.Čudné že ešte neumrela na otravu alkoholom. Vybral som sa do svojej izby ktorú som aj zamkol a ľahol si do postele.Milujem ten pocit keď po si celom dni ľahnete do postele a zakryjete sa chladnom perinou.Človek by nestihol povedať ani čučoriedka a ja som zaspal.
============
Ahojte tak ďalšia časť.Celkom ma to začína baviť :D
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS