Vošli sme do obývačky kde ma 'privital' detsky hlas...no nie tak úplne ."Hobiiiiiiiiii" zakričal chlapec ktorý sa rútil dole po schodoch."Vy nieste Hobi.Kde je Hobi? A prečo tu tak dlho nebol?" spytoval sa ma malý chlapec ktorý prišiel ku mne."A ako dlho tu nebol?" spýtal som sa ho."Choď do svojej izby !okamžite !" zakričal na ňho otec."Oci ticho nie je slušne skákať do reči" povedal mu chlapec ktorý už vyzeral trocha nahnevaný ale aj tak rozkošný."Už to bude 7 mesiacov,chyba mi"povedal smutne a sklonil hlavu dole."To nič neboj o chvíľu ho uvidíš " , "sľubujete ?" , "sľubujem" .Videl som mu tie iskričky v očiach. Ma Hobiho asi veľmi rad. Hneď po tom otcupital niekde preč.Prešiel som k jeho úžasnému ockovi a dal mu jednu pesťačku."Čo si mu spravil ? Kde je ?" , "a čo ja viem.Hej viem načo sa chceš opýtať .Priznávam že som ho nadrogoval a ošukal.Bol to plan.Myslel som že potom príde ku mne a ja vyhrám.Mýlil som sa" dal som mu ešte jednu poriadnu až spadol na zem a stratil vedomie.Už som odchádzal no zastavil ma chlapec s kufrom v ruke."Idem s vami" , "Eh...to je milé ale nemôžeš ísť so mnou,máš tu otca a je to tvoj domov" , "to sa vám povie keď vás otec bije,vodí si tu ženy a mužov.Niektorý tu chodia aj so zbraňami" preboha chudák mat takého otca.Je to dobrý chlapec a je mi ho ľúto. Ale kašlem na to "okej ale zober si všetko čo potrebuješ pretože sa tu už nevrátiš " , "jupiiiiiiii" vyskočil na mňa a myslím že plakal až od šťastia.Zobrať niekomu dieťa , je to hnusne ale to mu iba oplacam veď aj tak sa k nemu správal ako k psovi. Síce som nikdy nemal k deťom nejaké také city ako Hobi ale tento sa mi páčil.Bol iný.Zobral som ho domov kde som mu ukázal izbu. Bola by to krásna rodinka,ale niečo tu chyba...
Jung Hoseok
___________
Prepáčte že tak neskoro ale mala som problém s mobilom.Tak prosím nehnevajte sa😞Inak čo myslite budú žiť šťastne ako rodina ?😉
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS