13.🌼

441 26 0
                                    

Hobi pov.:

Opieral som sa o kuchynskú linku a rozmýšľal čo sa stalo včera."Prečo ma pobozkal? Žeby ma mal...? Ach nie Hobi prestaň.Milujem ho ale on...určite nie veď ako by mohol...aiss" povedal som si nahlas a potriasol hlavou.Studené ruky ma obmotali okolo pásu a telo ma objalo zozadu."To nehovor Hobi...aj ja ťa milujem" povedal blonďaví chlapec. Neveril som vlastnym ušiam.Agust D mi povedal že ma miluje? A vôbec on je na chlapcov? Otočil som sa aby som blonďavému nič neurobil a spýtal sa "t-to myslíš vážne?" , "Hobi myslím to smrteľne vážne,cítim sa pri tebe ako v siedmom nebi...zapamätaj si tieto slová..." pristúpil ku mne a dal mi detskú pusu na pery "...milujem ťa a navždy milovať budem aj keby sa stane čokoľvek" dopovedal a objal ma okolo krku.Ja som mu podobal nohy a on si ich obmotal okolo môjho pásu.Položil som ho na linku a začali sme sa bozkávať.Nikdy som nebol šťastnejší.Odtiahli sme sa aby sme konečne mohli dostať kyslik "som hladnyyy" povedal Yoongi,ktorý vyzeral ako malé detsko " a čo by si moje baby dalo?" pousmial som sa nad jeho roztomilosťou."Aké baby? Ty si baby ja som daddy!" , "Hah ako by mohlo byť malé rozkošné mačiatko dominant?" , blonďaví nafúkol líca na prejavenie hnevu ale stále to vyzeralo ako malé rozkošné mačiatko. " Ja nie som žiadne mačiatko ale tiger ktorý ťa roztrhá na malé kúsky!" , "hm keď ma ten tiger roztrha tak kto mu potom bude robiť spoločnosť?" pousmial som sa výherným úsmevom. " Tak dobre vyhrál si,a teraz mi sprav niečo jeeesť...prosiiiiiim a je to jedno čo spravíš" blonďaví zišiel dole z linky a namieril to na môj chrbát na ktorý vyskočil a prilepil sa ako kliešť.Ja som začal robiť robiť raňajky zatiaľ čo som mal kliešťa na chrbte.Sadli sme si k stolu a jedli. Bolo ticho.Užívali sme si tú atmosféru."Nasťahuj sa ku mne"no to ticho prerušil Yoongi, "č-čo?" , " ano dobre si počul chcem aby si sa ku mne nasťahoval" podovedal Yoongi a ja som iba pozeral na ňho s otvoreními ústami." Tak mi aj odpovieš?" , " A-ano jasne rád" bol som celý bez seba.Bol som vysmiaty od ucha k uchu.Ja budem bývať s tým najúžastnejším človek pod nebom? Sníva sa mi to?

==========
Ajajaaaaj trocha kratšie.Dala by som to aj tak aby ste museli čakať čo odpovie ale nedalo mi  to vám urobiť😅 Také slabšie ale dúfam že oceníte aspoň to💚

Just a few seconds/Yoonseok✔Where stories live. Discover now