Ráno som sa zobudil ako prvý.Hobi ešte spal.Mal som ho chuť vybozkať a nechať u seba v krabičke.'Min Yoongi bože nie prestaň,čo to s tebou je?' povedal som si pre seba a dal si slabú facku.Vyšiel som z postele a šiel do kuchyne niečo spraviť.Vybral som z chladničky jahody ktoré som Hobimu včera kupil a spravil mu ovsenú kašu s jahodami a banánom.Dúfam že mu to bude chutiť.
Netrvalo to ani tak dlho a Hobi sa zobudil tiež.Sadli sme si k stolu a jedli raňajky."Dúfam že ti to chutí,nevedel som či máš rád jahody" poškrabal som sa na zátylku a jemne pousmial , "milujem jahody, ďakujem je to výborné" usmial sa a do úst si už dával ďalšie sústo.Pozeral som sa na ňho ako je (konzumuje) raňajky.Mal som čudný pocit v brušku...ako keby tam lietali tisíce motýľov...'bože ja som sa naozaj zamiloval'.
Dojedli sme raňajky a Hobi si šiel ľahnúť zatiaľ čo ja som umyl riad.Prišiel som k nemu do izby a sadol na posteľ vedľa neho.Pozeral do mobilu a mňa si ani nevšimol."Čo to tam robíš?" trocha som sa mu nakukol do mobilu kde si s niekým písal."Komu to píšeš?" , "Kamarátovi Jinovi,píšem že neprídem do práce" dopísal a položil mobil vedľa na stolík."Ako sa cítiš? Je ti ešte stále zle?" v momente mu vyskočil úsmev na tvár "nie už je mi naozaj dobre,ďakujem že si sa o mňa staral", nestihol som ani nič povedať a hodil sa mi okolo krku."Nepôjde sa niekde najesť?" on iba veselo pokrútil hlavou a vstával z postele."Idem sa ešte osprchovať a môžme ísť"vysmiaty ako slniečko odišiel do kúpelne.Medzitým som sa obliekol a pozeral socialne siete.
Hobi vyšiel z izby už oblečený.Mal na sebe čierne rifle ktoré mu tvarovali jeho úžasné nohy a čiernu mikinu s malým srdiečkom na hrudníku.Obliekli sme sa a vyšli von.Šli sme sa prve prejsť do parku a potom sa niekde najesť.Prechádzali sme sa a rozprávali.Zistil som že si s nim veľmi dobre rozumiem.Neskôr sme si sadli do jeden blízkej reštaurácie kde sme si objednali jedlo.Stále sme sa rozprávali a smiali.Vždy keď sa naše pohľady stretli mi bilo srdce ako o život a bruško na tom nebolo najlepšie.Zaplatili sme a vyšli von."Yoongi môžme sa zastaviť ešte prosím v Starbuckse?" opýtal sa ma vysmiaty Hobi.Ja som iba pokrútil hlavou a šli sme.
Keď sme prišli do Starbucksu nejaký ľudia prišli za mnou a chceli sa vyfotiť.Teriferne som sledoval Hobiho ktorý vyzeral dosť nahnevane a sledoval každého jedneho ktorý sa ku mne priblížil.Po pár minútach som sa dofotil a prišiel k Hobimu. "Hoseokieee~" povedal nejaký chlapec ktorý prave objal Hobiho.'Kto to je? P
prečo ho obíjma?pusť ho je môj!' svojim zabíjackym pohľadom som prepaľoval chlapca.Keď ho doobíjmal otočil sa na mňa a podal mi ruku "ahoj ty musíš byť Hobiho priateľ teší ma som jeho naj-naj-naj-najlepší kamarát Jin" , "Jin toto je Agust D" zašepkal mu čiernovlasý a jemne sa pousmial. "Och bože prepáč ja-ja som nevedel..." , " to je v poriadku" vyrušil som ho a usmial sa.Usmial sa naspäť a otočil sa na čiernovlasého."Urobím tvoju obľúbenú čokoládu zatiaľ si sadnite" len čo dopovedal odišiel a my sme si šli sadnúť.Onedlho prišiel aj s pohármi horúcej čokolády so šľahačkou.Už chápem prečo je to Hobiho obľúbená, je to naozaj chutné. Jin sa s nami chvíľu rozprával ale potom už musel ísť pretože mal tam nejakú prácu.My sme dopili a išli sme domov.Bola už tma a dosť chladno.Prechádzali sme sa po parku smerom domov.Bolo ticho, ale nie to trápne ticho ale to príjemné.Pozrel som sa na Hobiho ktorý šiel vedľa mňa,chytil ho za ruku a prepojil prsty.Prekvapene sa na mňa pozrel a zčerneval.Bola tma ale ja som si toho všimol.Aj toho že ma úplne ľadové ruky."Preboha Hobi veď ty mrzneš!" vykríkol som a videl že nemá na sebe ani šál.Svoj šál som si dal dolu a chcel ho obmotať okolo Hobiho krku. Musel som sa trocha postaviť na špičky kedže bol vyšší než ja.Obmotal som mu ju okolo krku a držal ešte konce.Vtedy som sa zapozeral na jeho úžasne pery.Mal som chuť ich ochutnať...pozrel som sa mu do jeho krásnych čokoládových očí.Zavrel som si svoje a spojil naše pery...
...pobozkal som ho.
===========
Hej hoooou.Takže ahojte vidim že si to aspoň pár ľudí číta čo som rada.Dúfam že sa vam to páči a sry za chyby a zatočené obmotance ktorym možno nepochopite.Prosim berte to s rezervou.😄💚
YOU ARE READING
Just a few seconds/Yoonseok✔
FanfictionSom tu nová takže dúfam že to bude dobré... End ✅ Yoongi×Hoseok/Sope BTS fanfiction BoyxBoy/lgbt M.YG x J.HS