"Ama kızım kalbim nasıl attı varya, uff! Anlatamam yani. Altıma sıçtım bir an." Bizim kızlarla oturmuş daha doğrusu Esin'le oturmuş Atakan'la konuşmamızdan bahsediyordum.
"Lan Atakan'ın bahsettiği yazı gruplarlarda çıkıyor. Seni bir gruba almadı değil mi?" Aklımda çakan şimşeklerle Esin'e döndüm.
"Lan! Dün bu beni bir gruba alıp çıkardı. Ne yapcam lan ben?!"
"Çabuk çabuk!" Anlamaz bakışlarla Esin'e döndüm tekrardan.
"Ne çabuk çabuk?! Ne? Ne diyorsun ya?!"
"Olum WhatsApp isminde ne yazıyor baksana?!" Elime telefonumu aldığım gibi ekran kilidini açıp WhatsApp'a girdim.
Gördüğüm isimle içime bir su serpilmişti sanki.
"Ohh, rahatladım yemin ediyorum."
"Ne oldu? Ne yazıyor?"
"Best."
"Best mi? Ne mana?"
"Beynin algılamıyor galiba?"
"Ne yaaaa? Söyle artık!" Ofladım.
"Oflama da söyle!"
"Ben Atakan'ın telefonunda ne diye kayıtlıyım." Aslında çok zeki bir isim koymuştum.
"Ne diye?"
"Yaa gerçekten şu anda mal olduğunu düşünüyorum."
"Hatırladım!"
"Hele şükür!"
"Desem yalan olur." diyerek gülmeye başladı.
"Ağzına sıçayım senin. Benim ikinci ismim ne? Hani şu herkesin bilmediği sadece senin bildiğin isim."
"Beste, iyide Atakan'ın seni ilerde bulmasını istemiyor musun?"
"Bilmiyorum, belki."
"Kanka farkındaysan bu ismi kimse bilmiyor. Yani Atakan'ın seni bulması imkansız."
"Konunun bu isimle alakası yok ama canımcım."
"Ne ile alakası var o zaman söyle de bilelim Arya'cım." Anlaşılan kızmaya başlamıştı. Ama hala anlamadıysa bu onun suçuydu.
"Tekrardan soruyorum bak, ben Atakan'ın telefonunda ne diye kayıtlıyım? Hani ikinci ismimden aklına gelsin." dedim imalı bir şekilde.
"Best Kankim yanında da gözlüklü olan emojiyle." Bir süre durup düşündü.
"OHAA!" O nasıl bağırış kızım kulağıma sıçtın.
..
Oy verin lütfen, yazasım gelmiyor 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİ | Yarı Texting
ChickLitBest: "Gamzeli!" diye mesaj atsam, "Efendim?" diye cevap verir misin? Atakan: Efendim? Best: Oha lan cevap verdin! Atakan: Hayır o manâda değil. "Ne?" anlamında yani. 🌼 10.02.2019 #1 - romantizm #1 - lise #1 - atakan #1 - girl×boy #1 - gamzeli #2...