11. Bölüm

5.2K 247 12
                                    

Esin'den bir öksürük sesi yükseldiğinde yan tarafıma döndüm. Lan! Kız boğuluyordu be!

"Esin!" Yavaşça sırtına vurdum.

"Su getireyim mi?" diye telaşla sormuştu Atakan.

"Yok yok," Bir kere daha öksürdükten sonra devam etmişti. "Gerek yok. Ayy... Az daha ölüyordum kız.." Nefese konuştu. Canım kankam benim yüzümden ölecekti.

"Ne oldu öyle birden bire?" Atakan, bir sus be yavrum!

"Ay hiç, boğamıza bir şey kaçtı."

"Ne kaçtı? Esin orucuz farkındaysan." Tek kaşı kalkmış imalı bir şekilde Esin'e bakıyordu. Esin bari düzgün bir yalan bulaydın koçum.

"Atakan tamam üstüme gelme, ölüyordum burada senin dediğin şeylere bak. Ne ima etmeye çalışıyorsun." Esin küskün ve tripli bir tavır ortaya koyduğunda Atakan yenilgiyle eski halini geri aldı.

"Tamam tamam demedim bir şey var say."

"Öyle var sayıyorum. Umarım öyle olur." Esin ben bile bu kadar trip atmadım be çocuğa.

"Neyse ben kaçar gençler, görüşürüz best kankim."

"Görüşürüz best kankim." dedim sakince bir tavırla. Hay senin best kankine. Atakan gidince Esin gülmeye başlamıştı. Bu az önce boğularak ölmemişti değil mi, şimdi boğarak öldürecektim.

Esin'in boğazına doğru yönelince kendini korumaya çalışıyordu.

"Kızım ne saldırıyorsun be!"

"Esin! Fazla kaşınıyorsun bak!" İmalı sesim havada gittikçe bağırmaya doğru yol almıştı.

"Napim kızım, komik."

"Bak daha demin öksürerek boğulacaktın zor kurtuldun. Ama bu sefer kurtulamayacaksın çünkü seni kurtarmak için gelen kimse yok. Seni öldürücem!" Bir yandan laf yetiştirmeye bir yandan da ellerini çekmeye çalışıyordum.

"Beste!"

"Lan sus gerizekalı!" diyerek ellerimi çektim ve kafasına bir tane yapıştırdım.

"Pardon kanka, Atakan'a o ismi verecektin dimi?"

"Çok zekisin gerçekten."

"Biliyorum." dedi muzdaripçe sırıtarak.

"Salak." dedim gülerek.

GAMZELİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin