32. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ!

468 44 1
                                    

Liam'sPOV

Μόλις φτάσαμε στον μαγικό κόσμο, εντυπωσιάστηκα! Ο χώρος ήταν τεράστιος, διάδρομοι στρωμένοι με κόκκινα χαλιά και ένας μεγάλος πολυέλαιος κρεμόταν στο σημείο που ενώνονταν μεταξύ τους! Καλά ποιο νομίζουν ότι είναι? Να μου πεις, άμα τα κάνεις όλα με ένα κλικ...

Η: Που είναι τα κορίτσια?

Είναι πραγματικά πολύ εξοργισμένος. Εντάξει και εμένα με ενόχλησε, αλλά αφού είπαν πως είναι λόγο των μαγικών, δεν με πειράζει και τόσο. Όμως μόνο και μόνο στην σκέψη ότι η Μαρία κοιμάται με αυτό το παπί... Μπλιαχ!

Αγ: Θα γίνουμε αόρατοι και_

Η: Όχι! Θέλω να ξέρει από ποιόν τις τρώει!

Ν: Γουστάρω!

Αγ: Whatever! Και ξαναλέω, θα σας κάνω αόρατους, θα τους βρούμε και μετά θα εκτελέσουμε κανονικά το σχέδιο που είπαμε!

Ε: Λοιπόν, χωριζόμαστε και αρχίζουμε να ψάχνουμε. Liam και Harry πάτε προς τους κοιτώνες (είπε δείχνοντας προς μία κατεύθυνση) και οι υπόλοιποι πάμε προς το γραφείο του Magistrate.

Αγ: Το πιο πιθανό είναι να τους βρούμε εμείς, οπότε καλύτερα να είμαστε περισσότεροι. Αν τους εντοπίσουμε, θα σας τηλεμεταφέρω.

Αφού η Αγλαΐα μας έκανε αόρατους, αρχίσαμε να ψάχνουμε με τον Harry τους κοιτώνες έναν προς έναν. Μετά από πολύ ώρα συνειδητοποιήσαμε πως είχαμε χαθεί. Παίρναμε στροφές πότε δεξιά, πότε αριστερά, αλλά δεν βγάζαμε άκρη. Κάποια στιγμή είδα τον Γιώργο με τα τσιράκια του να μας πλησιάζουν. Είπα ψιθυριστά στον Harry να κάνει ησυχία και τον τράβηξα στην άκρη του διαδρόμου. Εκείνος άρχισε να μιλάει περίεργα, χωρίς να καταλαβαίνουμε τι λέει

Giorgos' POV

Ετοιμαζόμουν να επισκεφτώ τα κορίτσια. Καθώς περνούσα από τους κοιτώνες, ένοιωσα κάποιον γύρω μου. Έκανα ένα ξόρκι ώστε να διαλυθεί κάθε είδους μαγείας γύρω μου. Τότε εμφανίστηκαν σχεδόν δίπλα μου οι δύο φίλοι των κοριτσιών.

Γ: Για δείτε ποιος μας έκανε την τιμή να εμφανιστεί! Πού είναι οι υπόλοιπη παρέα σας?

L: Γαμώτο!

Η: Πού έχεις τα κορίτσια?

Γ: Μην ανησυχείς θα τις δεις σύντομα!

Κάνοντας ένα ξόρκι τους έδεσα και είπα στους άντρες μου να τους μεταφέρουν στο δωμάτιο μου. Για να είναι αυτοί οι βλάκες εδώ σίγουρα θα είναι και οι άλλες δύο.

Elisavet's POV

Ψάχναμε για πολλές ώρες χωρίς αποτέλεσμα. Ξαφνικά ένοιωσα πως τα αγόρια είναι σε κίνδυνο. Αφού το «έψαξα» λίγο:

Ε: Ο Γιώργος έχει τα αγόρια!

Ζ: Τι? Πως?

Αγ: Ωχ! Λοιπόν, πάμε σπίτι και βλέπουμε τι θα κάνουμε!

Αφού τηλεμεταφερθήκαμε πίσω στο Λονδίνο, αρχίσαμε να καταστρώνουμε σχέδιο για την διάσωση τους.

Ε: Παιδιά, τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα σχεδιάσαμε ! Τώρα εκτός από τα κορίτσια πρέπει να σώσουμε και τα αγόρια!

Ν: Μιλάμε θα έχουν γίνει έξαλλοι ο Harry και ο Liam!

Αγ:Τι θα κάνουμε?

Ζ:Ότι και να αποφασίσουμε πρέπει να το κάνουμε στα γρήγορα!

Ν+Ε+Αγ: Συμφωνώ!

Harry's POV

Αυτός ο μιχλας ο Γιώργος μας άφησε δεμενους στο δωμάτιό του! Δεν με ξέρει καλά εμένα !Μονο και βγω από εδώ μέσα θα τον σκοτώσω .Όχι μονο γιατί με έκλεισε εδώ αλλά και γιατί έχει απαγάγει την Αναστασούλα μου!

L:Θα τον σαπίσω στο ξύλο αυτόν τον Γιώργο!

H:Δεν ξέρει με ποιους τα έχει βάλλει! Έχει να γίνει χαμός!

L: Eίχε πει ότι θα τις βλέπαμε. Μου λες που τις έχει?

H:Που θες να ξέρω!

Την υπόλοιπη ώρα κανείς μας δεν μίλησε . Μάλλον κι αυτός έχει γίνει έξαλλος με την όλη κατάσταση.

Author'sPOV

Η Αναστασία μαζί με τη Μαρία βρίσκονται σε ένα από τα πολλά δωμάτια του κτηρίου και συζητάνε για κάτι που μετά από λίγο καιρό δεν θα πιστεύουν τι έλεγαν!

Αν: Καλή μου Μαρία αφού το βλέπεις ότι με τον Γιώργο κι εσένα δεν βγάζει πουθενά .Έτσι σαν καλό κορίτσι πρέπει να με αφήσεις να κάνω τη δουλεία μου!

M: Μου φαίνεται ότι τον έχεις παρεξηγήσει τον Γιώργο .Μα δεν τον βλέπεις πως με κοιτάει με ένα βλέμμα όλο υπονοούμενα? Και μετα μου λες για εσένα!

(εκείνη την στιγμή μπαινεί ο Γιώργος)

Αν: Γιώργο πες! Ποια από της δυο μας σου αρέσει για να τελειώνουμε!

Γ: Κορίτσια μην τσακώνεστε για εμένα .Στην καρδιά μου υπάρχει χώρος και για τις δυο! Ή μάλλον.....(μια τρομερά ύπουλη και σατανική ιδία του πέρασε από το μυαλό) πρέπει να περάσετε και οι δυο μια δοκιμασία σύμφωνοι?

Μ+Αν: Συμφωνοι!!!!

Αυριο θα μπει το επομενο!

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now