5

255 6 1
                                    

Konačno sam završila šetnju svog psa i taman da koraknem u svoju kuću čujem veooooma poznat glas iza mene.

Rose: Dolazi ovamo.

Ostavila sam psa unutra i zaključala kuću.

Ja: Čemu ova iznenadna poseda?

Rose: Došla sam da te kidnapujem, ajde.

Rekla je i potrčale smo ka njenom automobilu.

Dok smo se vozili stalno sam joj postavljala isto pitanje.

Ja: Gdeee iiidddeeemmooo???

Rose: U Insomniu naravno.

Insomnia je popularan klub, znate već kakvi su popularni klubovi puno cigareta, alkohola, muzike i slično.

Ne volim da izlazim u takve klubove, ili u klubove generalno, ali Rose tamo stalno ide.

Ja: Da idem ovako obučena?

Rose: Haha ne paboo~ idemo prvo do mene da se presvučeš pa onda u klub.

Aaa pa to je onda druga stvar.

~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~~-
Rose mi je pozajmila njenu crnu suknjicu koja mi se po malo sviđala.

Ulazimo u klub. Već osećam miris alkohola, cigareta i znoja.

Muzika je bila pojačana do daske.

Rose: Idem da nam donesem nešto za piće!

Razdrala se kako bih je čula od muzike i otišla do bara.

Razgledala sam okolo i ugledala na tonu prelepih devojaka kako igraju i zabavljaju se. Ali naravno tu su bili i momci. Prezgodni momci. Ali niko nije mogao da nadmaši mog Minhoa.

Mog Minhoa?

Pa on je moje vlasništvo, ako niste znali.

Moje oči su došetale i do nekih stepenica koje su vodile na veliki podijum, kao terasa. Ljudi su na tom podijumu pili i pričali.

Oči su mi lutale po celom tom mestu a onda sam ugledala njega...Minhoa.

Nosio je neku crnu majicu i farmerice. Gledao je dole u ljude koji su igrali i tada se susreo sa mojim očima.

Nesvesno sam krenula da hodam ka toj terasi.

Kada sam počela da se penjem uz stepenice neki visoki nafurani tip ne je zaustavio.

Tip: Ovo je VIP zona.

Ja: Aha, dobro.

Pogledala sam gore i ugledala Minhoa koji me je odmeravao od glave do pete.

Sišla sam i ugledala Rose kako mi prilazi sa dve čašice nekog alkohola.

Ja: Śta je to?

Rose: Samo probaj!

Popila je celu čašicu iz jednog gutljaja, to me je malo ohrabrilo.

Pomirisala sam tečnost. Miris je bio previše jak da sam se naježila.

Pogledala sam u VIP zonu. Minho me he pogledao i podigao obrve.

Izaziva me.

Popila sam sve odjednom i zažalila. Zagrcnula sam se pa me je Rose potapšala po leđima. Pogledala sam u Minhoa i imao je mali smešak na licu.

Rose: Ajde da igramo!!

Povukla me je na podium za igranje.

Pustila sam da me ritam muzike vodi. Pogledala sam opet u VIP zonu. Minho me je idalje gledao...

Obsession~ BOOK 1 & 2Where stories live. Discover now